2020-03-04, 10:11
Medlem
MrsVanity1s avatar
Nu kan jag ha helt fel ,har Amilia Blåvalen/Fettot köksvecka el ej?
Tänker eftersom hon sover.Fast iofs då kanske hon inte har köksvecka.
2020-03-04, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Som jag uppfattade det så räckte det med en av dem sa nej då blev det ingen pizza för Lilla BB. Tror det är därför de är mest sura på Sami.

fast i slutändan var det ju martin som sa toknej sami hade ju börjat ändra sig när julia sa att dem skulle skicka in men martin vek inte en tum han har tydligen tjafsat med julia idag på morgonen och fortfarande sagt att det var rätt att inte skicka in nån halväten pizza
2020-03-04, 10:13
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Eller så väljer man isåfall paradise hotel om det är det man vill se
Jag menade kanske inte den utsträckningen då. Men att ens censurera någonting när det går ut på att dom blir filmade 24/7 tycker jag är helfel.
2020-03-04, 10:15
Medlem
Lisa har tappat det där inne.
2020-03-04, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Men alltså hur dålig känsla och touch har tv4 egentligen, vad trodde dom ? Överlag tråkiga deltagare, knappt någon alkohol, dåliga fester och censur så fort något smaskigt händer.

Folk vill se fest, uspårningar och guppande täcken att dom inte fattar det är ju rätt sjukt.

De skulle ha kört ihop med Norge igen

BB är för dyrt att köra idag.

Årets BB tävlingar är ju så budget att det får eldorado köttbullarna att smaka bra.
2020-03-04, 10:16
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hampeeeeeee
Lisa har tappat det där inne.
Och Jasmine drog precis alla lögner som fanns för att inte Mergim skulle go loco
2020-03-04, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ha!
Precis som jag trodde så trodde hon inte att hon skulle åka och att det var att åka först som tog hårdast !
Det trodde Antonia Anty Spacklet Johanson ALDRIG att hon skulle göra!
Kollar man på slutet på tv 4 plays BB avsnitt idag ser man Anty oxå säga : Jag är jävligt chockad! Jag trodde inte jag skulle åka ut till tjejen som intervjuar.

Nä,men så går det när man visar sitt rätta jag.
På youtube videos går det redigera och framstå "perfekt".

Det säger något om Youtubers självbild och hela Youtube i sin helhet. Allt är tillrättalagt.
Medlem
MrsVanity1s avatar
Oväntat att Mergrim gnäller i lilla rummet.Det är mat det är hans cigg.
Ibland är han rökare ibland inte....
Medlem
burialhexs avatar
Jassa till Mergim
"Dom tar in dom starka här, sami hade aldrig klarat det, det vet dom därför valde dom de starka"

2020-03-04, 10:18
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dung.Beetle.Knight
Det säger något om Youtubers självbild och hela Youtube i sin helhet. Allt är tillrättalagt.

Exakt så!
2020-03-04, 10:19
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
De skulle ha kört ihop med Norge igen

BB är för dyrt att köra idag.

Årets BB tävlingar är ju så budget att det får eldorado köttbullarna att smaka bra.
Ah, jag har inte sett så många BB säsonger tidigare men den var riktigt underhållande. När den där norska raggaren var med. Minns att jag var halvt nerkärad i hon Carina Dahl eller vad hon hette.
2020-03-04, 10:20
Medlem
Zombie-cats avatar
Förstår inte varför dom ens velat sinka Antys intervju, tyckte hon gjorde den bra. Inget dramatiskt alls??

Obs är inget Anty-fan alls å röstade på Lisa men fattar inte varför dom skulle vilja mörka det där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in