Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Fast om du köper någon för att få lov gnugga din penis i vederbörandes kroppsöppning, så har du möjligen någonting FU kan kalla ”sex” men knappast den andre eller hur?
Sex definieras nu som en ömsesidig handling som involverar sexualitet.
Om jag kan kalla det sex så tillfredsställer det behovet "sex" på Maslows behovstrappa som vi talar om. Det var inte andras behov vi talade om här. Försök hänga med.
Sen är det upp till vederbörande att definiera det hela själv. Jag vet att smuts som du vill bestämma åt andra men det är bara att svälja att det har du inte rätt att göra, du har bara rätt att bestämma åt dig själv.
Fick du göra det skulle vi vara tvungna att kriminalisera alla äktenskap också, eftersom det också är sexköp (nej de flesta äktenskap skulle aldrig ha ingåtts och mannen skulle aldrig fått ha sex med kvinnan om mannen saknade pengar/resurser/status). Detsamma gäller massor av "relationer" och one night stands. Lär dig om män, kvinnor, hypergami, sex, evolutionsbiologi och könsdynamik innan du uttalar dig.
För övrigt:
Hur känns det att ha både sexarbetarna själva, WHO, Amnesty och RFSL emot sig i den här frågan?
Jag förstår att det är jobbigt för fula blåhåriga feminister som du själv, som ingen man skulle köpa sex av om du så var den sista kvinnan på jorden, men lär dig att sexarbetare kan tala för sig själva. Hur många fler av dem ska behöva bli mördade för att såna som du inte låter dem göra det?
Du kan läsa i ett av mina senaste inlägg hur de gått i Frankrike sen de införde Sveriges modell.