2020-02-20, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino
Har hänt att jag missat då jag gjort annat medan, studerat, osv. Därför frågade jag. Men tack för svar.

I detta jobb är vi syrliga och jävliga mot varandra. Vi är kollegor, men kollegor fuckar ju för varandra och snor ens pengar och meddelanden med så det är ju hatkärlek! Bara att du vänjer dig, ber om ursäkt för tonen men det är bara att vänja sig!

Jag kan säga dig att jag aldrig fått problem för att jag missat loggar. Så länge du genererar snabba mess och pengar till JH är dom nöjda och glada.

Är det så att man torskat och fått foten för att man skriver dåligt är det helt enkelt bara att dom vill göra ett exempel av dig eller att man e ruskigt dålig generellt. Både långsam och dålig är en dålig kombo.

Försök svara på lite dom skriver, logga viktiga saker som om dom har barn, deras jobb och bilder så är det typ lugnt. Jag har knappt loggat annat än relationsstatus, familjesituation, jobb, utbildning och namn under mina 2+ år.
2020-02-20, 14:02
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Inget svar på min frågeställning egentligen. Kunderna återkommer nog inte för att du är extra snaskig. Jag har just nu 600 väntade mess framför mig här, behövs inget jävla snask för att hålla igång dom här gubbarna uppenbarligen.
Eller ska jag tolka det som att du väljer torskar pengar för att vara snäll? För du säger ju att du inte är dum så då är det väl snäll du är då? Det är beundransvärt, men du kan inte förvänta dig att vanligt folk ska vara på det viset.

Nå ja håller med dej att det är ganska självgående med, sk kunder.

Nej jag väljer att syssla med det jag vill och skulle det kosta mej några tusenlappar bryr jag mej inte så mycket i. Jag klarar mej ändå
Sen kan även jag vara dum ibland, och snäll, tja det händer det med.
Tror det var julen 74 senast :-)

Jag har inga förväntningar alls på människor. Dom är som dom är!
Och speciellt folket som hänger på sidorna, som vi möter där!
2020-02-20, 14:17
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
I detta jobb är vi syrliga och jävliga mot varandra. Vi är kollegor, men kollegor fuckar ju för varandra och snor ens pengar och meddelanden med så det är ju hatkärlek! Bara att du vänjer dig, ber om ursäkt för tonen men det är bara att vänja sig!

Jag kan säga dig att jag aldrig fått problem för att jag missat loggar. Så länge du genererar snabba mess och pengar till JH är dom nöjda och glada.

Är det så att man torskat och fått foten för att man skriver dåligt är det helt enkelt bara att dom vill göra ett exempel av dig eller att man e ruskigt dålig generellt. Både långsam och dålig är en dålig kombo.

Försök svara på lite dom skriver, logga viktiga saker som om dom har barn, deras jobb och bilder så är det typ lugnt. Jag har knappt loggat annat än relationsstatus, familjesituation, jobb, utbildning och namn under mina 2+ år.

Så länge man bara lägger till det allra mest väsentliga såsom : Stad, namn och jobb så slipper du undan, enligt min erfarenhet
2020-03-02, 17:32
Medlem
CW är ju stendött, varför anställer de så många operatörer...?
2020-03-02, 18:37
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoznazz3
CW är ju stendött, varför anställer de så många operatörer...?
CW Jobba hemma parkera borta har filosofin svara på messen vi vill inte ha köer.
Dom skiter fullständigt i om dom har 100 eller 500 som arbetar hos dom för dom har bar utgifter
per meddelande tänk med logik
Får kunden vänta i 30 minuter försvinner dom kunderna till en annan plats eller hur.
Skaffa dig ett seriöst arbete med kollektivavtal är mitt råd
2020-03-02, 22:12
Medlem
Är det ens någon mening va kvar på cw , som sagt det är stendött.
2020-03-02, 22:32
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minipini78
Är det ens någon mening va kvar på cw , som sagt det är stendött.

Hur pass dött?
2020-03-03, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
Hur pass dött?
Inga-köer-en-fredag-kväll-dött
2020-03-03, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
Hur pass dött?
Stendött!
Inga köer någon tid på dygnet.
2020-03-03, 20:14
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Stendött!
Policyn är ju svara på meddelanden klaga inte vi vill inte ha köer säger dom ju.
Innan hade dom köer på 2-400 på helger nu har dom anställt för många vi är bara brickor
i deras företag.Dom har lyckas få in massa nya folk som arbetar då blir det mindre att göra.
Det som är ännu värre är att dom trots allt det är 0 kö fortsätter att söka efter folk via facebook.
2020-03-03, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Stendött!

Gäller att endast dem som är bokade på ett skift, jobbar under det skiftet.
2020-03-03, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Policyn är ju svara på meddelanden klaga inte vi vill inte ha köer säger dom ju.
Innan hade dom köer på 2-400 på helger nu har dom anställt för många vi är bara brickor
i deras företag.Dom har lyckas få in massa nya folk som arbetar då blir det mindre att göra.
Det som är ännu värre är att dom trots allt det är 0 kö fortsätter att söka efter folk via facebook.
Tyvärr så är det så!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in