Citat:
Ursprungligen postat av
Nolan11
På tal om omröstningen igår. Jakob som sköter Antys konto la upp 10-20 stories till sina följare (320k), Lisa Anckarman la också ut att folk skulle rösta på Anty, mfl. Ändå lyckades Anty få mindre röster än självaste Lisa. Det säger mycket om att folk verkligen insåg hur dålig och äcklig person Anty är. Man märker ju redan nu att stämningen blivit bättre. Hon spred ju bara negativ stämning och dålig energi i huset.
Tänker att hat driver mer än kärlek när det gäller handlingar
Hade någon kändis som jag följer på instagram lagt upp en sån bild eller story om en annan person, hade jag ALDRIG pallat ladda ner en app för att rösta kvar någon jag aldrig har sett förut/bryr mig knappt om
Jag orkar knappt rösta på folks barn i tävlingar på facebook, och de är mina bekanta/vänner