2020-03-03, 11:43
  #41701
Medlem
Gallagherss avatar
Jocke inne in 2 dagar alltså.

”Kul prank”...
2020-03-03, 11:45
  #41702
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Jocke inne in 2 dagar alltså.

”Kul prank”...

Det är jubileumsvecka, vi kommer nog få se en del halvkända ansikten där denna vecka

Jocke är indirekt beblandad med BB, då han "dejtade" Hanna W. Men också för att få upp tittarsiffrorna såklart (prio 1)
2020-03-03, 11:45
  #41703
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Gud vad du är tragisk. Sitta i hemma och "pranka" en flashback-tråd genom att springa runt på stan och köpa godis. Herregud människa.
Oj. Ja, jag som trodde att jag gjorde det för att jag tyckte att det var skoj. Nu vet jag att jag egentligen är tragisk.

Bara för att du inte har råd att köpa godis för 129 kr för ett prank! 🖕🏻

.......

Mergim ville så gärna vara i Jockes lag! Haha
2020-03-03, 11:46
  #41704
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jocke pruttade och både Sami och Jocke nickade mot varandra.
Sami: "Snyggt!"
Haha dom hade ett moment.
2020-03-03, 11:46
  #41705
Medlem
Hade nog kunnat dra upp siffrorna rejält kommande veckor om Jocke stannat.
Sjukt tråkigt. Var som en boost att han kom in, man kände att det var roligt o titta på skiten.
Nu känns det inte lika trevligt när man vet att han lämnar imorgon.
Svårt o se det roliga i pranket.
2020-03-03, 11:46
  #41706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Varför lackar Julia alltid på Martin när hon är full fattar inte det?
Fortfarande lite jobbigt att han dissade henne eller?

Svar ja!
Mergim sa ju till henne att Martin himmlade massor med ögonen då de satt ihop. Julia sa att hon skulle hata han resten av tiden i huset. Det verkar hon gå på, långsint vad det verkar.
2020-03-03, 11:48
  #41707
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jag misstänker också det och jäklar vad hon skiftar i personlighet så fort hon får dricka i sig.
Hon är uppe i varv innan hon dricker. Allt ska gå fort, fort , fort.
Smäller till när hon tar alkohol och hon tappar alla spärrar.
Synd om henne. Ändå gillar jag att se på hennes beteende. Gillar hennes öppenhet och gränslöshet i både ord och handlingar.
Ibland kommer orden ur hennes mun innan hjärnan hinner med😂
2020-03-03, 11:48
  #41708
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Hur många tror att alla kommer vara sams och tippa på tå medan Jocke är där, för att sedan börja bråka som vanligt när han drar?
2020-03-03, 11:48
  #41709
Medlem
Vem är bäst på tur som vi vill ha ut?
Måste väl ändå vara Alex , kan jag tycka. Eller mergim.
2020-03-03, 11:48
  #41710
Medlem
ollepolle90s avatar
Kul om Lennie o hans lag hänger lösa, så han kan rädda sig själv, hoppas!
2020-03-03, 11:48
  #41711
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Oj. Ja, jag som trodde att jag gjorde det för att jag tyckte att det var skoj. Nu vet jag att jag egentligen är tragisk.

Bara för att du inte har råd att köpa godis för 129 kr för ett prank! 🖕🏻

.......

Mergim ville så gärna vara i Jockes lag! Haha


Fattar inte ens hur du orkar skriva att du ska in i huset? Kände du dig som en kung i några timmar?
2020-03-03, 11:49
  #41712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Hade nog kunnat dra upp siffrorna rejält kommande veckor om Jocke stannat.
Sjukt tråkigt. Var som en boost att han kom in, man kände att det var roligt o titta på skiten.
Nu känns det inte lika trevligt när man vet att han lämnar imorgon.
Svårt o se det roliga i pranket.
ja tänk dem som skaffade cmore igår för att se han och så drar han efter 3 dgr.
lite grann att lura tittarna tycker jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in