2020-03-03, 11:33
  #41689
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Jaha så det var bara ett "prank" att jocke kom in..
Vad har du fått det ifrån?
2020-03-03, 11:35
  #41690
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Vad har du fått det ifrån?
https://www.expressen.se/noje/tv4s-bluff-om-joakim-lundell-i-big-brother/
Citat:
– Det är ett prank så han kommer bara vara inne i huset i två dygn och sen kommer han att gå ut, säger Anders Edholm, pressansvarig för ”Big brother”.

Joakim Lundell kommer att lämna ”Big brother”-huset på onsdag klockan 08.00.
2020-03-03, 11:36
  #41691
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag tror att Julia är bipolär. Om man nu skall hålla på att diagnostisera allt och alla.
Endera vet hon om det eller inte.
Jag tycker att hon är manisk, pratar snabbt och skiftar enormt mycket i sitt stämningsläge.
Jag misstänker också det och jäklar vad hon skiftar i personlighet så fort hon får dricka i sig.
2020-03-03, 11:39
  #41692
Medlem
Schysts av Jocke och Jonna av säga åt deras fanbase att köpa abonnemang. Så mycket bryr dom sig om deras fans

Snacka om köpta, totalt grundlurade.
2020-03-03, 11:40
  #41693
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jaha ja. Då var väskorna packade och det blev dags att lämna ett helt okej hotellrum. Ska nu logga ut och rensa en del på min telefon och platta innan jag lämnar bort dem. Lite sorgligt.
https://imgur.com/a/MiU5qAP

Som avslutande ord vill jag säga: Mergim, du passar inte i gult hår. Ditt nya namn är Eldorado-Eminem.

Till er andra: kom ihåg "hästar finns inte".

Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fa-an, Jocke. Var han tvungen att gå in i huset mitt i min trollning? Jaja.

Om ni ville veta så kostade "hotellsnacksen" 129 kronor på Coop. Hotell har jag dock besökt förr och de bilderna är gamla, haha!

Vad tycker ni om att Jockäböhöj ska in? Jag vet inte vad jag tycker än.

Gud vad du är tragisk. Sitta i hemma och "pranka" en flashback-tråd genom att springa runt på stan och köpa godis. Herregud människa.
2020-03-03, 11:40
  #41694
Medlem
__Alez__s avatar
Lagen
Rosa: Julia Sami, Amilia Martin
Gul: Joakim, Victoria, Glasman, Lennie
Turkos: Lisa, Alex, Jasmine, Mergim
2020-03-03, 11:41
  #41695
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Lagen
Rosa: Julia Sami, Amilia Martin
Gul: Joakim, Victoria, Glasman, Lennie
Turkos: Lisa, Alex, Jasmine, Mergim

Om rosa o turkos förlorar så har vi en chans att få ut Amilia eller Mergim

Men vinner en av deras lag är det kört, Lennie räddar Amilia eller Mergim som hänger löst
2020-03-03, 11:41
  #41696
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
https://www.expressen.se/noje/tv4s-bluff-om-joakim-lundell-i-big-brother/
Oki, tack för infon. Det var ju väldigt tråkiga nyheter tycker jag
2020-03-03, 11:41
  #41697
Medlem
kendallos avatar
Dessa kvinnor, som gör entré i huset superspacklade, som ägnar t i m m a r för sin makeup inför liven på måndagar. Idag ser Lisa ut som skit, likaså julia - båda har sovit med sin makeup - vilket jag finner otroligt sunkigt och osexigt. Tvättar man inte ansikte och händer innan man går och lägger sig? Hygien obefintlig! Usch!
2020-03-03, 11:42
  #41698
Medlem
__Alez__s avatar
Jocke kanske fuckar upp det för sitt lag med flit
2020-03-03, 11:43
  #41699
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ja har inga problem med att få en kram och folk får gärna säga att dom älskar mig (jag förstår ju att de bara är snack om dom inte ens känner mig). Men allt deras gosande hela tiden hade ja brunnit av på.
Folk kan ju omöjligt vara så klängiga på sina vänner i det vardagliga livet!?
Mina kompisar ligger inte och pussar varandra på halsen, håller om varandra konstant osv.
Vissa kramar varandra när de ses men mycket mer än så är de inte.
Hade någon legat och hållit om mig och pussat mig i nacken hade ja trott att personen var intresserad och inte förstår hur man visar de på ett bättre sätt.
Och alla pussar. Ja hade blivit galen.
Vissa närmanden dom gör mot varandra är ju sexuellt ofredande i det vanliga livet, tex Lisas jakt på att få kyssas på fyllan. Riktigt obehagligt många gånger.
Så du skulle alltså tycka om när jag tex flyger på dig vid första mötet och flåsar i ditt öra att jag älskar dig. Tex om du sitter i en grupp med nya deltagare och jag är en utav dem 😂

Jag kan heller inte med det där pussandet och kramandet i tid och otid. Smeka någon i håret och klappa på benet och dylikt.
Ja Lisa blir kyssfull. I allafall en gång men de andra tjejerna hängde på direkt även de.
Julia skriker efter sex.
Männen verkar sexuellt avtrubbade i huset men det kan också betyda att bilden utav en sexgalen man inte stämmer och bilden utav en kvinnas sexuella drift heller inte stämmer.
Eller också är männen i huset livrädda att bli anfallna av både media och feminazzar som blundar för kvinnans roll i det hela.
Vet inte riktigt men intressant är det att se det som pågår i BB huset vad gäller den saken.
2020-03-03, 11:43
  #41700
Medlem
ollepolle90s avatar
Rätt så komiskt med Antonia

Hon lägger upp stories där hon låtsas vara oberörd, men samtidigt släpper hon inte in kommetarer på sina bilder o videos

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in