Citat:
Ursprungligen postat av
aina08
Ja har inga problem med att få en kram och folk får gärna säga att dom älskar mig (jag förstår ju att de bara är snack om dom inte ens känner mig). Men allt deras gosande hela tiden hade ja brunnit av på.
Folk kan ju omöjligt vara så klängiga på sina vänner i det vardagliga livet!?
Mina kompisar ligger inte och pussar varandra på halsen, håller om varandra konstant osv.
Vissa kramar varandra när de ses men mycket mer än så är de inte.
Hade någon legat och hållit om mig och pussat mig i nacken hade ja trott att personen var intresserad och inte förstår hur man visar de på ett bättre sätt.
Och alla pussar. Ja hade blivit galen.
Vissa närmanden dom gör mot varandra är ju sexuellt ofredande i det vanliga livet, tex Lisas jakt på att få kyssas på fyllan. Riktigt obehagligt många gånger.
Så du skulle alltså tycka om när jag tex flyger på dig vid första mötet och flåsar i ditt öra att jag älskar dig. Tex om du sitter i en grupp med nya deltagare och jag är en utav dem 😂
Jag kan heller inte med det där pussandet och kramandet i tid och otid. Smeka någon i håret och klappa på benet och dylikt.
Ja Lisa blir kyssfull. I allafall en gång men de andra tjejerna hängde på direkt även de.
Julia skriker efter sex.
Männen verkar sexuellt avtrubbade i huset men det kan också betyda att bilden utav en sexgalen man inte stämmer och bilden utav en kvinnas sexuella drift heller inte stämmer.
Eller också är männen i huset livrädda att bli anfallna av både media och feminazzar som blundar för kvinnans roll i det hela.
Vet inte riktigt men intressant är det att se det som pågår i BB huset vad gäller den saken.