2020-03-03, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Du vet varför

Jag gillar inte henne. Hoppas de får se rika äta gott o dricka gott med cola light, proteiner, godis, chips medan fattiga får torra kex
Jösses
2020-03-03, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Jag kan inte vara den enda som faktiskt tycker att Sami och Jocke är riktigt roliga att titta på?
Jag har aldrig gillat jocke men med sami går det bra.
Ett riktigt bra par med roliga saker för sig.
Jag kontrar med att jag inte tidigare gillat Sami men tycker de två tillsammans är roliga och börjar tänka om kring Sami.
2020-03-03, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Nej. Det är Patrik Patzy Svensson. Bögar får också immunitet... Men man kan räkna ut att det är han om man slår ihop vad expressen skrev och vad Aftonbladet skrev....
Yes, intersektionell värdegrund. Sami är som vit cis-man högst upp i värdekedjan och kan därför inte bli kränkt.

Som vit homosexuell man är man fortfarande ganska högt upp på skalan men tillräckligt långt ner för att riskera att bli kränkt.

Allra längst ner finner du en funktionsvarierad homosexuell muslimsk mörkhyad kvinna med ett amputerat ben och löständer. Folk från denna grupp är i regel åtalsbefriade i nivå med kungen.
2020-03-03, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Nu är jag orolig för Julia. Hon skiftar enormt i vad hon tycker om Jasse och pratar om att hon själv är ärlig men det börjar bli lite dubbelmoral nu

ja men julia bjuder ju på sig själv jasse har ju blivit så tråkig sen martin kom in

vi vet ju vem vi väljer här om vi blir tvungna att välja mellan dem båda
2020-03-03, 11:24
Medlem
har glasman lämnat eller? inte sett han sen imorse
Medlem
Om det är fattiga o rika, snälla låt Mergim o amilia bli på fattiga sidan
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Du vet varför

Jag gillar inte henne. Hoppas de får se rika äta gott o dricka gott med cola light, proteiner, godis, chips medan fattiga får torra kex
Ja, fattiga och rika sidan var roligt. Det var väl Danne som vann det året som dom hade fattiga och rika. Minns att Mattias och Kajsa fick sitta på fattigsidan hela tiden
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Har Mergim hunnit bli brun runt munnen än idag?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja men julia bjuder ju på sig själv jasse har ju blivit så tråkig sen martin kom in

vi vet ju vem vi väljer här om vi blir tvungna att välja mellan dem båda
Inte blir KissOlga den jag röstar kvar av dom inte
2020-03-03, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
har glasman lämnat eller? inte sett han sen imorse
Sitter i soffan ju
2020-03-03, 11:25
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag hade heller inte klarat av att få en kram eller puss på kinden samma dag jag kliver in i huset men "professorn" sa att det var normalt. Det tycker inte jag. Aldrig varit med om att någon sagt jag älskar dig i samma sekund de ser mig. Om någon gjorde så mot mig skulle jag backa. Har en mycket, mycket stor kom inte nära mig zon.
Ja har inga problem med att få en kram och folk får gärna säga att dom älskar mig (jag förstår ju att de bara är snack om dom inte ens känner mig). Men allt deras gosande hela tiden hade ja brunnit av på.
Folk kan ju omöjligt vara så klängiga på sina vänner i det vardagliga livet!?
Mina kompisar ligger inte och pussar varandra på halsen, håller om varandra konstant osv.
Vissa kramar varandra när de ses men mycket mer än så är de inte.
Hade någon legat och hållit om mig och pussat mig i nacken hade ja trott att personen var intresserad och inte förstår hur man visar de på ett bättre sätt.
Och alla pussar. Ja hade blivit galen.
Vissa närmanden dom gör mot varandra är ju sexuellt ofredande i det vanliga livet, tex Lisas jakt på att få kyssas på fyllan. Riktigt obehagligt många gånger.
2020-03-03, 11:27
Medlem
https://www.tv4.se/big-brother-sverige/artiklar/jubileumsvecka-i-big-brother-sverige-5e5d6d6e24bc628e43006126?fbclid=IwAR3E9ConSPhLzpWl Es0nOWro88hNQ wLE5eAtyOMILOSWYljNFDuxba-jHGY

Veckotema och dagsordning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in