Citat:
Ursprungligen postat av
avix
Vad kommer vara mest tillfredsställande att se? Antys och mobbargängets gapande miner när Anty åker ut, eller Antys min när hon ser att en ännu större youtuber kommer in och tar hennes plats?
Självklart är svaret ATT HON ÅKER UT FÖRST AV ALLA! Nu röstar vi på att Lisa får stanna som planerat!
Kan ju hända att de planerat det också.
Anty kanske vill ut idag eftersom tydligen hennes följare börjat vackla som jag har förstått det.
Kanske de kommer att göra så fler gånger. Tar in den där skrikhalsen Tomu eller vad han heter.
Hört mina kompisars barn kollat han på youtub.
Skär i hela kroppen när han vrålar och har sig.