2020-03-02, 19:49
  #38761
Medlem
Snipp snapp slut, så var säsongen slutt.
2020-03-02, 19:49
  #38762
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Vad är och gör en mullvad? Inte sett BB annat än första gången.
Är de en låtsasdeltagare eller vad?

Ja, det kan man säga.

Jag tror det har funnits säsonger då det funnits uttalade mullvadar/jokrar, men på senare år misstänker jag att man har mörkat i hopp om att försöka höja tittarsiffrorna med gamla deltagare (och nu, kända "profiler").

Men med Rodney som hade varit med tidigare säsonger och som var en känd BB-profil kändes det väldigt uppenbart att han var mullvad, även om det inte var uttalat från produktionens håll.
2020-03-02, 19:49
  #38763
Medlem
Varför tror folk att det är roligt att höra dom sjunga? Bomba hela huset nu, orkar inte höra Amilia en sekund till.
2020-03-02, 19:49
  #38764
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
En av de största pajasarna på svenska YouTube har gjort en intervju med Jocke. Några intressanta frågor och svar:

Vilken sida kommer du välja? - "Sami, Glasman och Jasmine, det gänget".

Har du fått betalt för att komma in i form av någon joker? - "Det får jag inte säga".

Har du kommit in som en riktig deltagare, som slåss om miljonen? - "Jag har inte sökt till programmet själv, så mycket kan jag säga i alla fall."

Runt 3 minuter in börjar intervjun.

https://www.youtube.com/watch?v=BjQEQXuPHEE
Jaha okej... Det förklarar saken.
2020-03-02, 19:50
  #38765
Medlem
Omröstningen "Hur pepp är du på att se Joakim i huset?" Har 3 positiva svarsalternativ...
2020-03-02, 19:50
  #38766
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Varför tror folk att det är roligt att höra dom sjunga? Bomba hela huset nu, orkar inte höra Amilia en sekund till.

Så jävla vidrigt att Amilia klarade sig.

Det var henne man vilel rösta ut!

Hennes röst skär genom mig som en kniv.
2020-03-02, 19:50
  #38767
Medlem
foxieroxies avatar
Börjar liven 20?
2020-03-02, 19:50
  #38768
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Nej absolut inte. Anty ska ut! Bara xxxebish som är skitnödig för att hns största idol i livet ska få lämna huset

Tack, skönt att höra!
2020-03-02, 19:51
  #38769
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Vad kommer vara mest tillfredsställande att se? Antys och mobbargängets gapande miner när Anty åker ut, eller Antys min när hon ser att en ännu större youtuber kommer in och tar hennes plats?

Självklart är svaret ATT HON ÅKER UT FÖRST AV ALLA! Nu röstar vi på att Lisa får stanna som planerat!
Kan ju hända att de planerat det också.
Anty kanske vill ut idag eftersom tydligen hennes följare börjat vackla som jag har förstått det.
Kanske de kommer att göra så fler gånger. Tar in den där skrikhalsen Tomu eller vad han heter.
Hört mina kompisars barn kollat han på youtub.
Skär i hela kroppen när han vrålar och har sig.
2020-03-02, 19:51
  #38770
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Fa-an, Jocke. Var han tvungen att gå in i huset mitt i min trollning? Jaja.

Om ni ville veta så kostade "hotellsnacksen" 129 kronor på Coop. Hotell har jag dock besökt förr och de bilderna är gamla, haha!

Vad tycker ni om att Jockäböhöj ska in? Jag vet inte vad jag tycker än.
2020-03-02, 19:51
  #38771
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babocado
anty sitter och försöker komma på vad hon ska göra för att få röstningar ikv, starta drama eller hångla med mergim...

FyFAN vad hon spelar på nu och försöker vara rolig. Det är skämmigt
2020-03-02, 19:51
  #38772
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Är jag den enda som fortfarande kommer rösta för att behålla Lisa trots Joakim haha???
Nej Anty ska ut med huvudet före. Reaktionerna när det händer kommer vara priceless.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in