Citat:
Ursprungligen postat av
Lookalike
Håller med angående Borgnäs.Han uppvisar en illavarslande utveckling emot ren paranoia.
Finns det i så fall ingen anledning till det, menar Du?
Citat:
Jag undrar om inte KP kommer att påstå att CA är den sannolike Palmemördaren.
Om så så återstår det för KP att förklara den massiva systematiska mörkläggningen av mordet. En ensam vettvilling vore ju annars kalas för landets makthavare.
Citat:
CA tickar många boxar,och för de som håller fast vid att dådet var slumpmässigt utfört av ensam GM så kan CA vara en godtagbar lösning.
Förutom att han hade en revolver som han inte lämnade in till PU och att han tillsammans med en stor del av Sveriges befolkning hatade OP, vilka "boxar" "tickar" han, menar du?
Citat:
Någon som sett något foto av CA från tiden runt mordet?
Själv har jag endast sett något från ungdomen samt det mera uppvisade passfotot från 1994.
Det finns flera uppgifter som säger att CA och CP var väldigt lika utseendemässigt sett.Eftersom jag alltid har trott att LP faktiskt såg det hon alltid sa sig sett..så kan naturligtvis CA passa in i detta sammanhang nästan lika bekvämt som CP.
Varför har du "alltid trott" det?
Citat:
Lägger man dessutom till Lars Js vittnesmål om att han inte tyckte att det var CP han såg..ja,i detta scenario så passar ju CA istället.
Ah, om det inte var CP så måste det har varit CA? Är det LP's vittnesmål du går på här? "Det ser man vem som är alkoholist"?
Citat:
Innan någon kan visa på sannolikare GM än CP så kommer jag att hålla fast vid honom.Den enda person som i nuläget har faktisk möjlighet att ändra detta är CA.
Hm, din logik är alltså om man inte kan visa på en sannolikare GM än den enda person som har friats från mordet, så håller du fast vid den enda person som faktiskt har friats från mordet som trolig GM?
Korrekt?