2020-03-03, 08:36
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Julia måste ut , hon var fan inte trevlig igår , kissar överallt , skriker fack you åt allt o alla , tar i mat andra ska äta med sin kissfingrar , hon är vidrig den tjejen .
Dock är jag säker på att hon får en varning av bb o ev får lämna efter natten
Julia är "allergisk"mot alkohol. Hon är den personen som säger aldrig mer dagen efter men som är sedan den förste att ta glaset.
Hon är redan speedad som nykter, tappar humöret snabbt och borde undvika alkohol.
Bättre för henne att inte ta något.
För övrigt haglar det av fuck you, fitta så fort det blir något fel osv och bland alla medlemmar.
2020-03-03, 08:36
Medlem
SpiritedawayFFSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
HHur gick det för Jocke inatt?
Somna vid 12 tiden..
Vem hängde Jocke med mest?
Vart sov Jocke inatt?
Blev det något drama runt honom?
Valde han lag igår?

Undrar samma!
2020-03-03, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Julia är "allergisk"mot alkohol. Hon är den personen som säger aldrig mer dagen efter men som är sedan den förste att ta glaset.
Hon är redan speedad som nykter, tappar humöret snabbt och borde undvika alkohol.
Bättre för henne att inte ta något.
För övrigt haglar det av fuck you, fitta så fort det blir något fel osv och bland alla medlemmar.

Har aldrig hört nån i huset sagt fuck you till nån annan i huset i år , har jag missat nått ?
2020-03-03, 08:38
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Jag hoppas Jocke är riktig deltagare!
Det känns plötsligt mer intressant att kolla på.
Jag tror att, om han är riktig deltagare så kommer han nog inte palla ända till slutet, men kommer ändå bli intressant att följa hans resa där inne.
Jag gillade också Jocke. Visste inte mycket om honom men han verkar vara en reko kille.
Tycker om kombinationen Jocke och Sami.
2020-03-03, 08:39
Bannlyst
Citat:
Nä äckliga människor hör inte hemma bland andra människor , vill du se sånt byt till pH

Men Alex tycker du är helt okej vad än för äckligt han har för sig.
Medlem
Dum fråga kanske, men när vaknar deltagarna? Aldrig sett Big Brother tidigare, men jag och tjejen blev lite intrigued igår när han Jocke kom in igår..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Men Alex tycker du är helt okej vad än för äckligt han har för sig.
Jag pratade om Julia o ingen annan
Medlem
Citat:
Nä äckliga människor hör inte hemma bland andra människor , vill du se sånt byt till pH

Är nog du som ska byta program din efterblivna mupp.
2020-03-03, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Är nog du som ska byta program din efterblivna mupp.
Kiss o bajs åldern har jag passerat , du som är kvar i den kan ju kolla Bolibompa
2020-03-03, 08:41
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalasch
Dum fråga kanske, men när vaknar deltagarna? Aldrig sett Big Brother tidigare, men jag och tjejen blev lite intrigued igår när han Jocke kom in igår..

Jag är inte 100% säker, tror de ska vakna runt 9-tiden, ibland får de sovmorgon

Antonia, Mergim o Amilia sov till 12 dock i lördags, sen började BB med en röst som sa Vaaaknaaa

Alex o Lennie brukar vara uppe tidigt, men inatt blev det sent
2020-03-03, 08:41
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Har aldrig hört nån i huset sagt fuck you till nån annan i huset i år , har jag missat nått ?
Ja det måste du ha gjort. Mergim har sagt det ett par gånger och man säger fuck hit och dit.
Tänkt hela tiden fan vad de använder fitta , fuck, fan, jävlar och fuck you mycket och utan att censurmaffian ingriper.
2020-03-03, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalasch

Dom blir väckta runt kl 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in