2020-03-03, 00:59
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Och då är det helt okej att börja mobba Julia pga det?
ignorera troll-rammi det är som att prata med en vägg!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Anty har lagt upp kort video på sin instastory! Man ser dock igenom hennes fake smile

Länk?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Så OTROLIGT annorlunda. Så där var hon ju i bikten också. Synd för henne att vi har fått se hennes riktiga sidor i tre veckor
Men precis. Man såg ju verkligen hur hon kopplade på YouTube-Antonia när hon skulle svara på frågorna också. Jag känner, återigen, hur jävla besviken jag är. Den där Instagram-Antonia ÄR ju verkligen så himla gullig - en sida som verkligen inte kom fram i BB-huset.

Ska bli intressant att se hennes bortförklaringar. Kommer antagligen bli provocerad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gredsson
Ett svin på vilket sätt? Vad gjorde hon? Jag kan fortfarande inte se hur hon kunde bli utröstad mot den äckligt fula gamla lesbiska kärringen. Jag spyr nästan varje gång jag ser henne. Vad fan gör en äcklig 40 åring i Big brother?
Vad gör en mobbare o människa helt utan vett som inte vet hur man behandlar andra i huset ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Underskatta inte Flashback & Svenska folket som röstade ut Anty, Falskspel & intriger fungrerar inte i längden tyvärr....

Vad gjorde Antonia som upprörde en del?

Jag kan fortfarande inte fatta hur hon kunde bli utröstad mot den gamla äckliga fula lesbiska kärringen som man spyr nästan när man ser. Vad fan gör en 40 åring i Big brother?
2020-03-03, 01:00
Avslutad
Hon Amalia? Vilken gråtis...
Första gången jag kollar ikväll så vet inte hur de varit innan.
Förlåt, men hon gråter ju flera gånger under kvällen om att ingen vill sova med henne.. samtidigt som hon verkar vara den som snackar mest skit om alla och sedan i nästa stund står och kramar personen hon snackat om..
Medlem
xrlpyts avatar
Tröttsamt av Glas och Sami att de ska berätta hur bra de är, det kan väl Jocke få märka själv?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Han sa ju själv när programledaren pratade med honom att " de" hört av sig till honom.
Då skyndade sig programledaren att prata om annat.
Han gjorde nog bort sig.
" De" har hört av sig till Jocke och frågat om han ville vara med. Han har inte sökt själv.
Om han sedan kör fullt ut återstår att se.
1 v är det sagt för att röra om i grupperingar i huset , från säkra källor
Medlem
haha jocke nämner nu att han läste mergim direkt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Mina sömnproblem gör sig påminda återigen och jag har inte somnat. SÅ surfade in på Instagram och såg hennes story - och hon ÄR verkligen en helt annan person i sina egna kanaler. Det är heeeeelt sjukt.
vad är hennes konto?
2020-03-03, 01:01
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gredsson
Big brother är så jävla fake.

Hur fan kunde den heta unga kända tjejen Antonia bli utröstad mot den gamla fula äckliga lesbiska gamlingen?! Helt orimligt och fake. Inte en chans att gamlingen fick fler röster än Antonia.

Joakim lundell fick en stor summa för att vara med i Big brother. Han sökte inte själv in. Tror Big Brother ger honom ersättning för varje dag han är med i och pallar, p.g.a att han höjer deras tittarsiffror och de tjänar mer pengar på honom.
Jocke va bestämt sen en tid tillbaka. BB viste att Anty skulle rycka för det har vart för mycket skriverier om att alla vill ha ut Anty. Det va inget nytt
Anty kan söka till PH eller liknande
2020-03-03, 01:01
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
Vill inte vara den som has to break it down to you, men du har väldigt dålig läsförståelse.
Amilia och Anty är mest hatade här på flashback, Margitt ligger efter

Hate to break it to you, but it is 'have to break it' och Margit bor på ett SÄBO och inte i Big Brother-huset.

Jag pratade inte om flashback, utan om att folk här pratade om att anty skulle vara svår att få ut då hon hade 300 000 följare. Vilket anty själv också trodde. Flashback är inte kända för att gilla någon för övrigt. *klapp-på-huvudet*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in