Vill inte vara den som has to break it down to you, men du har väldigt dålig läsförståelse.
Amilia och Anty är mest hatade här på flashback, Margitt ligger efter
Hur fan kunde den heta unga kända tjejen Antonia bli utröstad mot den gamla fula äckliga lesbiska gamlingen?! Helt orimligt och fake. Inte en chans att gamlingen fick fler röster än Antonia.
Joakim lundell fick en stor summa för att vara med i Big brother. Han sökte inte själv in. Tror Big Brother ger honom ersättning för varje dag han är med i och pallar, p.g.a att han höjer deras tittarsiffror och de tjänar mer pengar på honom.
Det var inte jämnt. Segern var runt 65-35. Jag har räknat fram från flera källor under dagen och gårdagen. Har jobbat med statistik på en större reklambyrå under sju åtta år. Den absolut bästa källan är just FB för de censurerar inte alternativa åsikter. Det är oftast de som är viktigast för de påverkar mest.
Enligt betting sajter skulle Antonia vinna. Jag skrev redan igår att det inte stämmer. Precis som att Clinton skulle slå Trump fick de helt fel.
Dessutom avgörande är att vanliga människor ogillar pakter, den stora massan är viktig och kan man styra den har man vunnit mycket.
Skrattretande är att spacklet hade 300k följare men exempelvis endast mellan 20 och 50 kommentarer på inlägg vilket visar att de följarna är olojala eller att de bara har loggat på någon gång och ligger kvar i databasen som visar enorma siffror. Jag tror mest på teorin att det saknas lojalitet och det är"one off" följare som har bara loggat på någon gång.
I vilket fall så pekar allt på att beroende hur det går i tävlingar så kommer deltagarna i "Pink Ladies" åka ut ASAP. Vilket jag och massan hoppas.