2020-03-03, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Fel, skapa ett nytt konto och nyttja erbjudandet igen. Jag är inne på fjärde veckan (2 konton).

Samma kreditkort?
Medlem
xrlpyts avatar
Åh, lite tunga där mellan Jasmine och Martin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Skäms man över sin kropp vilket Amilia gör, ser jag det som en svaghet.
Det betyder inte att alla som inte har en "normalsmal kropp" gör det
Å då tycker du det är helt ok att trycka ner den människan ännu mer med att mobba för hennes kropp?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Anty har lagt upp en story.
Mina sömnproblem gör sig påminda återigen och jag har inte somnat. SÅ surfade in på Instagram och såg hennes story - och hon ÄR verkligen en helt annan person i sina egna kanaler. Det är heeeeelt sjukt.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
inatt kommer jassa ligga bara så ni vet

Idag när hon sov på dagen så hade hon en sexdröm om Martin. Hon vaknade kåt som fan, mycket p.g.a hennes mens.
Medlem
Bumblebeebees avatar
Om NÅN här ser att Mergim och Lenny tar steget och faktiskt börjar pussas/hångla eller kanske ännu bättre, LIGGA MED VARANDRA, så MÅSTE den personen spela in! Vill INTE missa det ögonblicket! Känns som att de har varit nära många gånger nu..
2020-03-03, 00:56
Medlem
Jag fattar inte vad som är meningen med alla pakter hit och dit, visst man kan rädda folk till höger och vänster om man vinner tävlingar, men OCH? Till slut så är det alltid upp till tittarna vilka dom väljer att rösta på, och man kommer aldrig kunna vinna miljonen utan att vara med i en omröstning för eller senare. Är dom efterblivna?

Vart är GucciLundell någonstans btw? Har precis börjat kolla.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gredsson
Samma kreditkort?
Japp. Verkar inte som att de har en sådan check.. än.
Medlem
Citat:
Big brother är så jävla fake.

Hur fan kunde den heta unga kända tjejen Antonia bli utröstad mot den gamla fula äckliga lesbiska gamlingen?! Helt orimligt och fake. Inte en chans att gamlingen fick fler röster än Antonia.

Joakim lundell fick en stor summa för att vara med i Big brother. Han sökte inte själv in. Tror Big Brother ger honom ersättning för varje dag han är med i och pallar, p.g.a att han höjer deras tittarsiffror och de tjänar mer pengar på honom.

För hon var ett svin mot dom andra , o åldern på hennes följare sover 21 en måndag
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Big brother är så jävla fake.

Hur fan kunde den heta unga kända tjejen Antonia bli utröstad mot den gamla fula äckliga lesbiska gamlingen?! Helt orimligt och fake. Inte en chans att gamlingen fick fler röster än Antonia.

Joakim lundell fick en stor summa för att vara med i Big brother. Han sökte inte själv in. Tror Big Brother ger honom ersättning för varje dag han är med i och pallar, p.g.a att han höjer deras tittarsiffror och de tjänar mer pengar på honom.
Underskatta inte Flashback & Svenska folket som röstade ut Anty, Falskspel & intriger fungrerar inte i längden tyvärr....
2020-03-03, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Mina sömnproblem gör sig påminda återigen och jag har inte somnat. SÅ surfade in på Instagram och såg hennes story - och hon ÄR verkligen en helt annan person i sina egna kanaler. Det är heeeeelt sjukt.

Så OTROLIGT annorlunda. Så där var hon ju i bikten också. Synd för henne att vi har fått se hennes riktiga sidor i tre veckor
2020-03-03, 00:57
Medlem
kendallos avatar
Martin är grön i håret. Årets taffligaste slingor? Och det på en prins-lookalike. #Intelängrelookalike

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in