Citat:
Ursprungligen postat av
Ko1pa41s
Sorry om jag stör, vill inte troll-provocera, men förstår ärligt talat inte varför det finns en sånt intresse för fupen i det här fallet. Vad är grejen?
Citat:
Ursprungligen postat av
covfefe...
Liksom i Knutby finns det en otroligt upphetsande mix av sexuell gränslöshet, psykisk sjukdom, religion och intrikata psykologiska spänningskrig. Dessutom omges fallets epicentrum av en hyfsat stor grupp individer med attribut som gör dem alla intressanta i fallet, både som självständiga aktörer och som delar av olika nätverk.
Exakt, du bekräftar precis det jag misstänkt. Att det handlar om semi-trasiga personer från ett bortglömt inavlat bysamhälle som under ytan har en tung-lågt vibrerande psykotisk sekt-prägel, eller hur?
Förstår verkligen inte vad för intressanta psykologiska aspekter eller nagelbitande intriger folk tycker det innehåller? En iskall byggjobbare i varselkläder som manipulerar kvinnor och behandlar de som skit... ehh va?
Vad är hollywood-storyn och hysterin, jag fattar inte?Onödig hybris och hype. Mer spänning finns i min skosula!