2020-03-02, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du tror alltså att inkomst är ett bevis på intelligens?

Då kan ju inte din inkomst vara speciellt hög, i sådana fall.

Man kan vara intelligent på olika sätt. Synd att du är för korkad för att förstå det.
2020-03-02, 19:45
Medlem
Alltså... Jockiboi????
Jag vet inte vad jag ska tycka
Självklart går han ju in med ett uppdrag och kommer stanna max en vecka

Jag måste i alla fall säga att det är svårt att slita sig från liven än så länge
2020-03-02, 19:46
Medlem
burialhexs avatar
Skulle va så jävla kul om flera deltagare bara gick ut nu som protest.
2020-03-02, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Är jag den enda som fortfarande kommer rösta för att behålla Lisa trots Joakim haha???
Jag röstar Lisa alla dar i veckan framför Anty
Medlem
xrlpyts avatar
Jag gissar att ungefär hälften av deltagarna har följt Jockibois program slaviskt, vad ska de prata med honom om? De vet ju redan allt.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neonnela
Hoppas Anty åker ut av följande anledningar:
- Hon har en stark ledarroll i det dryga gänget men är själv den som bidrar med minst underhållning. Blir spännande att se hur dynamiken ändras när de andra förlorar sin ”klippa”.
- Hennes och Alex tjafs är tröttsamma och 0% underhållning. Ser fram emot att se en mer positiv utveckling hos Alex.
- Självklart för att se de chockade minerna hos Anty, Mergim, Amilia och egentligen hela huset, samt pratet efteråt.
- Att få se team rainbow inse att de kanske är favoriter ändå och bli mer pepp!
- Att få föreställa sig Anty när hon inser att hon har blivit ersatt av en större influencer.

PREACH!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missgbg
Det är så otroligt jävla dåligt. Vet inte ens om jag vill kolla längre helt ärligt. Som att han är i behov av pengarna dessutom?? Äej är jävligt besviken på denna säsong. Nu kommer ju de där inne som man faktiskt tycker om tappa hoppet totalt om en vinst.

Och hur hade han tänkt att han skulle klara sig därinne, han som har asperger och svårt i sociala sammanhang??

Ja känns väldigt märkligt hela grejen...
Medlem
anty sitter och försöker komma på vad hon ska göra för att få röstningar ikv, starta drama eller hångla med mergim...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jag förstår inte vad Joakim ska göra där som deltagare? Han behöver inte pengarna eller kändisskapet. Big brother har antagligen betalat honom för medverkan.. via honom får de reklam för programmet.

Om Anty är kvar kommer hon nog bli sur eftersom hon hela tiden haft övertaget där inne pga antal följare.

Det skulle inte förvåna mig om vissa av de övriga deltagarna känner att spelet är lönlöst nu och går ut. Typ Sami har ju hintat om det innan. Nu kommer jocke in med 800 000 följare. Big brother vet inte vad de håller på med. Visst kommer fler titta när Jocke är med, men hur kul kommer det bli om de andra deltagarna ger upp mentalt eller lämnar? Jag tror inte att Joakim kommer vinna trots många följare men de där inne har ju ingen aning om vad folk tycker.
Jag är så rädd Sami lämnar! Nu kanske han gillar Jocke om de är kompisar sedan innan. Men seriöst Sami har hintat innan han inte tycker det är lönt när det kommer in folk med så många följare! Och han är nog inte alls medveten om att han är den mest populära deltagaren. Han är en solklar vinnare. Önskar han visste det så han inte dummar sig och lämnar spontant.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Är jag den enda som fortfarande kommer rösta för att behålla Lisa trots Joakim haha???

Nej absolut inte. Anty ska ut! Bara xxxebish som är skitnödig för att hns största idol i livet ska få lämna huset
2020-03-02, 19:48
Medlem
Nu har Lisa ätit upp, då är det dax för efterätt snart
2020-03-02, 19:48
Medlem
Tittarnas makt < Tittarsiffror

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in