2020-03-02, 19:43
Medlem
Hoppas Anty åker ut av följande anledningar:
- Hon har en stark ledarroll i det dryga gänget men är själv den som bidrar med minst underhållning. Blir spännande att se hur dynamiken ändras när de andra förlorar sin ”klippa”.
- Hennes och Alex tjafs är tröttsamma och 0% underhållning. Ser fram emot att se en mer positiv utveckling hos Alex.
- Självklart för att se de chockade minerna hos Anty, Mergim, Amilia och egentligen hela huset, samt pratet efteråt.
- Att få se team rainbow inse att de kanske är favoriter ändå och bli mer pepp!
- Att få föreställa sig Anty när hon inser att hon har blivit ersatt av en större influencer.
Medlem
Alltså VA FAN håller produktionen på med???? De kan fan inte skicka in massa influencers med sjukt många följare. Det är så jäkla orättvist. Och så tråkigt vad fan!
Medlem
Jag förstår inte vad Joakim ska göra där som deltagare? Han behöver inte pengarna eller kändisskapet. Big brother har antagligen betalat honom för medverkan.. via honom får de reklam för programmet.

Om Anty är kvar kommer hon nog bli sur eftersom hon hela tiden haft övertaget där inne pga antal följare.

Det skulle inte förvåna mig om vissa av de övriga deltagarna känner att spelet är lönlöst nu och går ut. Sami har ju typ hintat om det innan. Nu kommer jocke in med 800 000 följare. Big brother vet inte vad de håller på med. Visst kommer fler titta när Jocke är med, men hur kul kommer det bli om de andra deltagarna ger upp mentalt eller lämnar? Jag tror inte att Joakim kommer vinna trots många följare men de där inne har ju ingen aning om vad folk tycker.
Medlem
csfs avatar
Bra ändå att dom släppte Joakim Lundell nu innan röstningen. Det kanske får folk att vilja ha ut anty ännu mera! ( dom som inte redan tänkt rösta ut henne)

Jag kommer såklart att rösta kvar lisa 😍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Vad var det roliga?

Du tycker inte Jocke är smart?

Killen drar in lika mycket cash på en minut som du drar in på ett helt år.

Han har gått från 0 till miljonär.

Jo, han är smart.
Du tror alltså att inkomst är ett bevis på intelligens?

Då kan ju inte din inkomst vara speciellt hög, i sådana fall.
Medlem
xrlpyts avatar
Jadu Glasman, visst kommer det en twist som ingen kunde förutsäga i kväll. :/ Bara en jäkligt trött twist.
2020-03-02, 19:44
Medlem
Jonna kommer bli förbannad som fan när hon ser Bögrim limma på Jocke.

Bögrim kommer vilja ligga med Jocke.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
EXAKT!

Rösta KVAR Anty så vi kan se pitbull fighten mellan två youtubersen.

Lisa kommer aldrig ens våga öppna sin mun mot Jocke.

Tänk när det står mellan Alex och Jocki

Kommer du att tycka att det är rätt att Jocki promotas?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Ja och jag tror knappast han känner att han behöver större publik. 1 mille är väl även kaffepengar för han? Han får nog bra pröjs av TV4 och drar efter 1 vecka

Japp det tror jag med. Riktigt saftigt betalt för och gå in och jävlas lite under max 1 vecka.
2020-03-02, 19:45
Medlem
maddo135s avatar
Är jag den enda som fortfarande kommer rösta för att behålla Lisa trots Joakim haha???
Medlem
avixs avatar
Vad kommer vara mest tillfredsställande att se? Antys och mobbargängets gapande miner när Anty åker ut, eller Antys min när hon ser att en ännu större youtuber kommer in och tar hennes plats?

Självklart är svaret ATT HON ÅKER UT FÖRST AV ALLA! Nu röstar vi på att Lisa får stanna som planerat!
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Man trodde denna säsong hade nått botten, sen händer detta.

Men tvivlar på att han är en riktig deltagare, lär vara nån sorts mullvad a la Rodney. Men så sjukt patetiskt "move" av produktionen, oavsett.
Vad är och gör en mullvad? Inte sett BB annat än första gången.
Är de en låtsasdeltagare eller vad?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in