2020-03-02, 19:39
  #38725
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Locka tittare.

Eftersom utröstningen är så luddig i år så blir det nog lättare än någonsin att skeppa iväg honom. Rodney åkte ju ut med "en röst" (Lite högre marginal hade inte skadat, för trovärdighetens skull).
Så tittarna får inte veta att mullvaden är mullvad, utan hen deltar i röstningar och tävlingar och "riskerar att åka ut" som alla andra?
2020-03-02, 19:39
  #38726
Medlem
gabrielle2s avatar
Jocke säger att det är hans " bucketlist" att vara med i en dokusåpa. Miljonen behöver han inte.
Men då kan man ju säga att han snor den från den som skulle behöva den om han nu har så många följare och " råkar" vinna.
Blir fan ett jippo utan dess like med alla låtsaskändisar. Är det, det gamla konceptet BB? Nä
Tycker mer att det handlar om att sälja sig själv ännu mer och att tv tjänar ännu mer på att ha med redan innan kända personligheter.
En blandning utav malou efter tio, bolipompa och allsång på skansen 😂
2020-03-02, 19:40
  #38727
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
+1 på alla punkter!
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Du säger det så bra, min vän!

Ikväll röstar vi givetvis kvar Lisa.
2020-03-02, 19:40
  #38728
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
En av de största pajasarna på svenska YouTube har gjort en intervju med Jocke. Några intressanta frågor och svar:

Vilken sida kommer du välja? - "Sami, Glasman och Jasmine, det gänget".

Har du fått betalt för att komma in i form av någon joker? - "Det får jag inte säga".

Har du kommit in som en riktig deltagare, som slåss om miljonen? - "Jag har inte sökt till programmet själv, så mycket kan jag säga i alla fall."

Runt 3 minuter in börjar intervjun.

https://www.youtube.com/watch?v=BjQEQXuPHEE


EXAKT!

Rösta KVAR Anty så vi kan se pitbull fighten mellan två youtubersen.

Lisa kommer aldrig ens våga öppna sin mun mot Jocke.
2020-03-02, 19:41
  #38729
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det här var nog det absolut roligaste som någonsin skrivits i den här tråden. Cred!

Vad var det roliga?

Du tycker inte Jocke är smart?

Killen drar in lika mycket cash på en minut som du drar in på ett helt år.

Han har gått från 0 till miljonär.

Jo, han är smart.
2020-03-02, 19:41
  #38730
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jocke kommer lätt vara den skönaste och smartaste i huset.

Visst man kan ogilla honom för det han gjort tidigare.

Men har man sett honom senaste åren, så vet man att han är en bra människa och riktigt smart faktiskt.
Ja han har verkligen förändrats. Intressant att se hur hans vistelse kommer bli.
2020-03-02, 19:42
  #38731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Så tittarna får inte veta att mullvaden är mullvad, utan hen deltar i röstningar och tävlingar och "riskerar att åka ut" som alla andra?

Precis, alltså man kan ju inte med säkerhet säga att han var en mullvad, men som du förstår blir det ju inte fair mot övriga när en sådan som Rodney dyker upp halvvägs i programmet, och som t.o.m. var en känd BB-profil. Dessutom att Rodney åkte ut med "en röst" kändes lite sketchy...

Men nu är ju som sagt Anty redan inne (med en relativt stor fanbase, i jämförelse med resten) så jag har INGEN aning hur fan produktionen har tänkt i år.

Kanske Jockiboi är en riktig deltagare t.o.m, vem vet hur denna produktion resonerar.
__________________
Senast redigerad av Kiplagat 2020-03-02 kl. 19:44.
2020-03-02, 19:42
  #38732
Medlem
xrlpyts avatar
Det vore lite roligt om Jockiboi blir asplakat (hur nu det ska gå till), ligger med "Sussie", bajsar och spyr ned sig, och förlorar fru och barn och karriär.
2020-03-02, 19:42
  #38733
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det här var nog det absolut roligaste som någonsin skrivits i den här tråden. Cred!

Hahahaha, nej men ditt svar var det.
2020-03-02, 19:42
  #38734
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
EXAKT!

Rösta KVAR Anty så vi kan se pitbull fighten mellan två youtubersen.

Lisa kommer aldrig ens våga öppna sin mun mot Jocke.


Så satans trött på dina inlägg.
2020-03-02, 19:42
  #38735
Avslutad
Anty vs Jocke.

Han säger i intervju med Clueless Swede att han ska välja Sami och Glasmans sida.

LÅT DET SKE!
2020-03-02, 19:42
  #38736
Medlem
Mikeyjamess avatar
Fan vad dåligt. Har Jockiboi skilt sig så han kan knulla runt därinne?

Nu kommer han sabba Rainbow då han lär sova hos dom och är han mullvad men stannar i flera veckor så åker ju folk ut i onödan. Dessutom kommer hela Rainbows rum flockas av alla i huset
__________________
Senast redigerad av Mikeyjames 2020-03-02 kl. 19:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in