2020-03-02, 19:33
  #38701
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
1) Igen, tror inte han är en riktig deltagare, oavsett vad det står i Aftonbladet, klart han har ett uppdrag och det är att dra upp tittarsiffrorna. Max en veckas vistelse.

2) ENDA jag ser fram emot när Jockeboi kliver in är Samis reaktion, riktigt kul att de är gamla polare. (Detta säger jag 100% partiskt, jag hade blivit lack om han kände någon annan än Sami där inne, det erkänner jag)

3) Fan vad trött stämning det är i huset dag
+1 på alla punkter!
2020-03-02, 19:33
  #38702
Medlem
Flaxifluxs avatar
vad skulle den där hästfittan från flashback säga när HEN kom in i huset. Om detta nu var på riktigt och inte ett troll
2020-03-02, 19:33
  #38703
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Måste ta en print när gulhårige Mergim står bredvid platinablonda Jocke
Ja. Det där är inte snyggt Mergrim. Och så orange brun utan sol på det Hade inte pratat med Viktoria efter hårfärgningarnaHon misslyckades enormt mkt 😂
__________________
Senast redigerad av Lillamig72 2020-03-02 kl. 19:37.
2020-03-02, 19:34
  #38704
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Men tvivlar på att han är en riktig deltagare, lär vara nån sorts mullvad a la Rodney. Men så sjukt patetiskt "move" av produktionen, oavsett.
Jag som aldrig kollat på BB innan - vad är ens en mullvads "jobb"? Hur länge är en mullvad mullvad?
2020-03-02, 19:34
  #38705
Medlem
xrlpyts avatar
Resten av deltagarna blev precis statister i BB.
2020-03-02, 19:34
  #38706
Medlem
Alla rösta på att rädda Lisa ikväll snälla! Vi har en chans, tänk alla som röstat på Anty i appen nu som inte ens följer BB de har bara klickat sig in och gjort ”sitt jobb” tror dem.. Men den riktiga röstningen börjar kl 21! Detta är bara preliminärt så alla som röstat nu på Anty kommer säkert inte rösta en gång till speciellt om de inte ens följer programmet. Vi har en bra chans att få ut henne!
2020-03-02, 19:34
  #38707
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahaha så jävla sant. Hanhonhen är en sådan som sitter och kollar på influencers Instagram-storys och önskar att hanhonhen också var inbjuden till alla influencerevent. Som taggar influencers på sin egen Instagram-story i hopp om att bli repostad.

Ja men jag tycker det bara är sorgligt hur man kan se upp till "influencers". Det är fan läskigt hur påverkade endel blir av dem
2020-03-02, 19:34
  #38708
Medlem
htsolna08s avatar
Jocke kommer knappast klara av att stanna i 80 dagar utan sin tjej och barn.
Han lär lämna efter någon vecka..
2020-03-02, 19:35
  #38709
Medlem
Jocke kommer lätt vara den skönaste och smartaste i huset.

Visst man kan ogilla honom för det han gjort tidigare.

Men har man sett honom senaste åren, så vet man att han är en bra människa och riktigt smart faktiskt.
2020-03-02, 19:35
  #38710
Medlem
skönt å slippa se anty i dc hela jävla dagarna nu kommer det bara bli en jävla massa jockiboy
2020-03-02, 19:35
  #38711
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Så tröttsamt med Jockiboi, hahaha. Skicka in Bianca Ingrosso och Iprenmannen när ni ändå håller på.

iprenmannen hade varit ett trevligt tillskott
2020-03-02, 19:35
  #38712
Medlem
xrlpyts avatar
Jag tycker Lisa blev fin efter Jasmine sminkat henne, såg att det klagades på det tidigare i tråden. Eller har fått hjälp av någon annan att rädda situationen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in