2020-03-02, 18:26
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Varför skulle inte någon med flick/pojkvän kunna komma in i huset?
Big brother handlar inte om o hitta kärleken.

Varit med deltagare med partner på utsidan förut, tex annica från (2012?) Hade ju sambo på utsidan.
Är väl inget krav på att vara singel för att vara med i bb?
2020-03-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Okej fina pojkar o flickor

Nu har Jakob lagt upp en bild (EJ story!) på Antonia o önskar att folk ska rösta på henne

SNÄLLA gå in o anmäl det för spam så bilden försvinner!

Gjorde det! KOM IGEN NI ANDRA gör det!
Medlem
Suttit och kollat runt på Antys Instagram och följare och ser verkligen ut som det kan bli tungt att rösta ut henne.
Men sitter hon kvar efter en röstning så är det ju inte längre lönt att se BB2020 längre för då är det ju typ bevisat att ingen annan har en chans att vinna
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Han har asberger och tycker inte om att visa ögonen, eller titta i andras ögon.
Därav solbrillorna.
..eller komplex för hans pundarögon.
Kolla på valfri bild från 2018-2020 där han inte har solglasögon.
Snubben ser ut som att ingen har berättat för honom att man måste sova.

Glasögonen är förövrigt en väldigt ny grej, hade förstått om han hade kört med glajjor hela hans karriär, men den här fixidén har endast några år på nacken.
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Makten kommer inte användas idag utan nästa vecka. Så deltagarna kommer inte kunna rädda någon idag. Står här: https://www.tv4.se/big-brother-sverige/artiklar/s%C3%A5-r%C3%B6star-du-i-veckofinalen-5e5cde854bd8e597c900649e

Jaha! Det var en nyhet för mig! Då blir det lite mer spännande, håller fortfarande anty som favorit. Hon har ett stabilt fanbase skara som röstar.
2020-03-02, 18:29
Medlem
FarbrorAgges avatar
Jassa kan helt klart INTE det här med smink. Lisa ser förfärlig ut nu när Jassa har gått lös på hennes ansikte. Synd.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Här kommer sjukaste teorin.

Jockiboi = spökjakt = skräckvecka kommande veckan.

Den som åker ikväll kommer tillbaka till huset som nån äcklig the Grudge tjej eller spöke.

Kom ihåg vem som sa det först.

Du är i fel tråd. Det här är big brother, inte Paradise hotel.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Det handlar alltid om att man vill känna sig snygg eller snyggare. Sedan kan man ta det ett steg till. För vem?
Handlar även om trygghet och vana.
Jag är van att inte måla mig och känner mig osäker när jag målar mig. Känner mig snygg ändå 😂😂

För mig handlar det inte om snygg eller snyggare i alla fall, men alla är vi olika 🤷‍♀️🤷‍♀️ Jag känner mig snygg utan smink också, men tycker det är kul.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
kommer han in kommer jag lämna denna tråden och aldrig mer se på big brother killen är en riktig luffare ser då hellre jocke i huset
Jag har sagt att jag inte ska kolla på live och BB på grund av censuren. Sa upp c more men tog tillbaka det igen. Kunde inte låta bli. Haft det över ett år också.
Tycker också att det är ruttet att man tar in halvkändisar men, men jag kollar likförbannat.
Kan inte hålla mig.
Nu kollar jag inte live så mycket längre. Har inte tid eller lust.
Ikväll ska jag kolla när redaktionen bjuder dem på alkohol. Några öl var och lite vin. De hade nog inte räknat med att någon blir kanon på så lite. De får de fullt upp med att censurera 😂
2020-03-02, 18:30
Medlem
Fan vad jag är glad att va en kille när man kollar på när tjejerna sitter och sminkar sig o har sig.. Hade fan aldrig pallat hålla på med sånt.
2020-03-02, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Varför skulle inte någon med flick/pojkvän kunna komma in i huset?
Big brother handlar inte om o hitta kärleken.

Varit med deltagare med partner på utsidan förut, tex annica från (2012?) Hade ju sambo på utsidan.
Är väl inget krav på att vara singel för att vara med i bb?

Nej det är nog inget krav, men hur är man funtad ifall man frivilligt vill gå in i ett sådant hus när man har partner/sambo och dessutom BARN som man kan tvingas vara ifrån i flera månader? Det för mig är faktiskt rätt obegripligt. Dessutom tråkig tv ifall folk går runt med partner på utsidan och inte kan/vill göra vissa saker pga det
2020-03-02, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Med stor sannorlikhet ska Jockibol i huset ikväll. Fyyyy
Nä väldigt liten sannolikhet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in