2020-03-01, 22:34
Medlem
Carmen.ferreras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Ren dekadens. Och frågan är om steget till att tro att jorden är platt är så långt egentligen när man väl köpt genus diskursen. De är tydligen vanligt i feministiska kretsar att man tror att man är häxor och att man spår i tarotkort osv.

De är ju lätt att skratta åt de men då har man inte förstått alvaret.

Jag är övertygad att skulle dessa feminister (som Adina tex) få ordentligt med kuk skulle de inte vara så jäkla bittra och fakta resistenta
Citera
2020-03-01, 22:36
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jag behöver inte vara desperat eftersom jag har verkligheten på min sida.

Det är du som vill behålla din bild av den tvingade, utsatta horan. Jag är besatt av sanningen, inget annat. Alla tjänar inte 15 tusen per dag men många tjänar betydligt mer än vad man gör på ett vanligt jobb. Som sagt, DET ÄR ENKEL MATEMATIK.

"Beter sig" - Ja, deras beteende som jag observerar är att det går upp mot rummet med en kund 5-9 gånger under en och samma dag, och med vetskapen att en session kostar MINST 100 euro så kan man ganska enkelt räkna ut vad 5-9 kunder på en dag innebär i inkomst. Men ja, det finns gott om mindre attraktiva kvinnor på FKK som det för mig är en gåta att de ens tjänar något överhuvudtaget. Men dessa pratar jag inte om, jag har inget med dessa att göra, jag skiter fullständigt i dem, och bara för att dessa finns och drar ner medellönen för sexarbetare betyder inte att det att prostituerade generellt är utsatta.

Men det är fantastiskt roligt att skåda hur ni reagerar på dessa "solskenshistorier" som totalt vänder upp och ned på era hjärnor. Och hur ni ständigt desperat försöker bortförklara det hela. Det har i alla fall inte varit något fel på underhållningen här idag.

Du är ju seriöst helt tappad om du tror att de absolut snyggaste tjejerna på mer eller mindre lyxklubbar är representativa i största allmänhet för prostituerade. Snacka om att förneka verkligheten. Men, du säger det iofs själv, du skiter i resten.
Du verkar ha tappat empatin nånstans i trappan på FKK! Du skulle kunna kika efter den nästa gång du är där, förmodligen ligger den utsmetad på golvet nånstans bland sperma och annat skräp.
Citera
2020-03-01, 22:40
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carmen.ferrera
Jag är övertygad att skulle dessa feminister (som Adina tex) få ordentligt med kuk skulle de inte vara så jäkla bittra och fakta resistenta

Jag är rätt säker på att du är ett skämt.
Citera
2020-03-01, 22:44
Medlem
Carmen.ferreras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22

Till skillnad mot dig vet jag precis vad jag pratar om
Citera
2020-03-01, 22:47
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carmen.ferrera
Till skillnad mot dig vet jag precis vad jag pratar om

Sure thing Carmen Ferrera.
Citera
2020-03-01, 22:50
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Det är klart du är. Det är det enda sättet för dig att cope:a när någon som hon dyker upp.

Istället för att bemöta henne som en vuxen människa.

Är "20 years of failing sex workers" också ett skämt?

Om jag förstår det hela rätt är hon med i förbundet av sexarbetare som har skrivit den rapporten. Jag föreslår att du inte uttalar dig mer i frågan förrän du läst den. Och infantila inlägg likt det ovan föreslår jag att du slutar med helt och hållet om du någonsin vill bli tagen på allvar igen.
Citera
2020-03-01, 22:54
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Det är klart du är. Det är det enda sättet för dig att cope:a när någon som hon dyker upp.

Istället för att bemöta henne som en vuxen människa.

Är "20 years of failing sex workers" också ett skämt?

Om jag förstår det hela rätt är hon med i förbundet av sexarbetare som har skrivit den rapporten. Jag föreslår att du inte uttalar dig mer i frågan förrän du läst den. Och infantila inlägg likt det ovan föreslår jag att du slutar med helt och hållet om du någonsin vill bli tagen på allvar igen.

Nej jag bedömer utifrån hur "hon" skriver och det övertygar mig inte.
Citera
2020-03-01, 22:58
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
"Horan" kan väl själv få bestämma vad som är bäst för henne, åtminstone om hon är myndig eftersom det innebär att man får ta eget ansvar.

Ja det kan hon, OM hon är i position att välja eller bestämma.
Citera
2020-03-01, 22:58
Medlem
Carmen.ferreras avatar
[
Citera
2020-03-01, 22:59
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Sure thing Carmen Ferrera.

Läs igenom hennes inläggshistorik innan du gör bort dig ännu mer.
Citera
2020-03-01, 22:59
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ja det kan hon, OM hon är i position att välja eller bestämma.

Menar du att hon inte har något val, vad händer om hon inte väljer prostitution menar du?
Citera
2020-03-01, 23:02
Medlem
Carmen.ferreras avatar
Citat:
Nej jag bedömer utifrån hur "hon" skriver och det övertygar mig inte.

Jag annonserar varje gång jag jobbar. Du är hjärtligt välkommen att höra av dig om du vill boka tid för att diskutera med mig face2face. Mitt pris finns i min annons
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in