Citat:
Ursprungligen postat av
Elsa2020
Nu svarar jag på ett annat påstående, men har du/vi mer info om HDs inblandning. Ja, hon (1) kan ha sagt och skrivit att hon önskar livet ur LW och ,(2) uttryckt till sin chef efteråt att hon hoppas LW är död och (3) vetat om mordet vid fel tidpunkt och (4) kommit m uppenbara lögner och minnesluckor i förhör. MEN jag misstänker att hon bara ställts inför fullbordat faktum, och ljuger för att rädda sitt eget liv för att hon tror att SD kommer ur det här. Är det skilsmässan, annat som får dig att tro på samförstånd? Eller finns det ngt som talar för att de var två på BP?
JokerMannen trodde förrut att GM krossat BOs knäskålar först. Hittar du det i FUP nu? Clouded trodde att GM attackerat ögonen tidigt. Kanske inte omöjligt. Även det gör det svårt för BO att flytta sig och dessutom slipper GM "se hennes själ" om ni förstår hur jag menar.
Det här kan ifrån din sida verka högst egendomligt att läsa.
Om du verkligen hade varit insatt i det här mordfallet, så hade du förstått följande sagt, att Gärningspersonen hade aldrig klarat av den där döds-attacken mot sitt offer på egen hand utan hjälp från minst en person till.
Om du lär dig att det finns okulära detaljer som faktiskt visar att det krävts minst två personer vid det första angreppet mot offret, vad som sedan ägde rum därefter, det är en annan sak.
Till observandum = Något man bör lägga märke till, det vill säga i detta fallet, var god se detaljer i kanterna på in-slags-såren hos träd-stammen där barken har splittrats då in-slaget av tillhygget träffat trädstammen.
Det finns en diagonal linje med olika riktningar hos varje trädstams-sår.
Gällande hos offret krossade knäskålar, så ingick det i en tänkbar förklaring som jag då framförde där jag bland annat skrev om hur den ena personen [medhjälparen] hållit fast offret:s armar i ett låst grepp bakom ryggen, medan den andra personen brukade ett tillhygge och slog med detta mot offret:s knäskålar för att sålunda få offret att falla försvarslös till marken, något annat har jag aldrig framfört.
Mvh/ @JokerMannen