Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Det är uppenbart att det inte går att diskutera detta med dig eftersom du desperat vill behålla din bild av den lyckliga horan. Och på dina FKK klubbar är det kanske så kvinnorna beter sig. Jag pratar om prostituerade vitt och brett och det finns gott om prostituerade som inte tjänar några feta bankkonton på sitt "jobb".
Men vi säger så, jag har inte ork att dra denna diskussion en gång till, vi har redan haft den flera gånger.
Jag behöver inte vara desperat eftersom jag har verkligheten på min sida.
Det är du som vill behålla din bild av den tvingade, utsatta horan. Jag är besatt av sanningen, inget annat. Alla tjänar inte 15 tusen per dag men många tjänar betydligt mer än vad man gör på ett vanligt jobb. Som sagt, DET ÄR ENKEL MATEMATIK.
"Beter sig" - Ja, deras beteende som jag observerar är att det går upp mot rummet med en kund 5-9 gånger under en och samma dag, och med vetskapen att en session kostar MINST 100 euro så kan man ganska enkelt räkna ut vad 5-9 kunder på en dag innebär i inkomst. Men ja, det finns gott om mindre attraktiva kvinnor på FKK som det för mig är en gåta att de ens tjänar något överhuvudtaget. Men dessa pratar jag inte om, jag har inget med dessa att göra, jag skiter fullständigt i dem, och bara för att dessa finns och drar ner medellönen för sexarbetare betyder inte att det att prostituerade generellt är utsatta.
Men det är fantastiskt roligt att skåda hur ni reagerar på dessa "solskenshistorier" som totalt vänder upp och ned på era hjärnor. Och hur ni ständigt desperat försöker bortförklara det hela.

Det har i alla fall inte varit något fel på underhållningen här idag.