2020-03-01, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag gillar att hon inte är rädd för att säga emot bullygang och för att hon inte gillar dom.

Annars är hon definitivt ingen favorit. Stör mig en del på henne också. För min del kan hon köra ut Antfarm och sen åka ut efter.

Det är ju för att hon vet att hon får tittarna med sig. Tror verkligen inte hon hade gjort det om hon var inne från första början. Hon är egentligen samma skit som dom. Gullar hur mycket som helst när hon är med dom men så fort dom vänder ryggen börjar hon snacka ner dom.
2020-03-01, 15:38
Avslutad
Om någon skulle röstas ut imorgon. Skulle inte en omröstning dykt upp redan nu? Jag menar, någon info whatsoever?

Sista timmen imorgon kan ju omöjligt röstningen dra igång. Utan någon som helst info angående Patzy situationen?
2020-03-01, 15:39
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Jasmine gör ju bara bort sig med Martin
Jag gillade Jasmine i början men nu har jag tappat det mer och mer. Hon är den som konstant tittar i kameran, ser ni mig och handlar därefter
2020-03-01, 15:40
Medlem
Lunatics avatar
A&A i sov2
2020-03-01, 15:40
Medlem
Sa inte mergim precis att han kan ha känslor för anty och att han är svartsjuk på hennes och alex relation? Är han bisexuell kanske?
2020-03-01, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Om Jockiboi går in så gör han ej det som deltagare och han stannar väl bara 2-3 dagar.
Jag kan tänka mig att han har med musikvideon o göra om det ens har med bb o göra
Medlem
xrlpyts avatar
Anty har inte varit utanför rosa sovrummet många minuter idag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Sa inte mergim precis att han kan ha känslor för anty och att han är svartsjuk på hennes och alex relation? Är han bisexuell kanske?
Är väl inget konstigt med känslor för henne då han är hetro
2020-03-01, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Att vara som en stalker anser jag vara ett psykobeteende, vilket aldrig hade hänt om jag litar på en person. Så jo man kan skylla på andra för ens eget beteende.

Hade jag inte haft goda skäl att misstänka något hade det aldrig skett.
Jag uttalar mig bara med grund i det som sker i programmet, dvs Alex beteende. Ett sådant beteende kan man inte anklaga någon annan för att skapa. Jag finner inget intresse i att diskutera andra fall än just det, i alla fall inte i en tråd som handlar om BB.
2020-03-01, 15:43
Medlem
herpesvårtas avatar
Saknar Patzy i huset! Lite tomt ändå utan göteborgskan, skrattet, hostan, anekdoter om beee baaar, böbbel, hur mycket de ska hänga på utsidan och någon som ständigt uttrycker sig, "JAPP! SÅ ÄR DET!"
2020-03-01, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Är väl inget konstigt med känslor för henne då han är hetro

Sluta ljug
2020-03-01, 15:44
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Anty har inte varit utanför rosa sovrummet många minuter idag.
Hon börjar väl ana något Hon är ju inte skitduktig på att försöka smörja tittarna att försöka ändra uppfattnng om henne i alla fall hon har ju varit som ett HIV virus sen hon fick tittarfrågorna.

Fast hon lever väl precis som Amilia i total förnekelse och tror hon är odödlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in