2020-03-01, 15:27
Medlem
bobbybishs avatar
Helvete vad jag stör mig på Victoria.. bara jag som gör det?
2020-03-01, 15:28
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Underligt att en deltagare får göra reklam för ett märke men inte de andra.
Redaktionen kan ju inte undgått att se det och i regelboken de läser innan står det ju det.
Deltagarna har pratat om det och då låter det så här. Detta är Big Brother. Det är inte tillåtet att prata om redaktionen.

Jag vill minnas att i tidigare BB-produktioner syntes inga som helst varumärken, att till och med maten och drickan de fick in var överklistrad med tejp och papper. Här är all mat "ocensurerad" och alla varumärken är synliga.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cobhc87
Ljuger du inte ska jag heja på dig, 100% flashbackstöd.

Har du fotats än?
Så du J ska in samtidigt ? Ok då det bara är en imorgon som ska in blev ju detta konstigt
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tycker faktiskt Amilia är rolig när hon gör det, Vickan blir som en blek copycat.
Ok jag kan ge henne 3/10 gånger när jag tyckt att hon varit fyndig faktiskt, men stör mig oftast på det, men Vicky har jag hittils aldrig tyckt vara rolig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Han ska vara med i panelen eller något. Han går inte in i BB lugna ner er alltså. Han tävlar inte om en miljon, han behöver inte det. Han tar ut 1 miljon varje månad, minst.
Om han skulle vara med i panelen skulle han ju inte behöva vara borta på ”obestämd tid”
2020-03-01, 15:29
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Fyfan vad tråkigt att kyssa Martin. Som en död fisk. Noll respons. Usch!
Word! Tänk dig honom i sängen, måste vara riktigt sövande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Fast mycket tyder ju på det om man kollar kommmetarer han fått på sin FB samt inlägg han själv lagt upp.
Passande dag också.
Men så länge det är ett rykte så hoppas ja in i de sista att det inte är sant.
Nog för att han säkert skulle va den som säger vad han tycker men han är ju redan kompis (vad ja förstått) med Antonia och har ju extremt mycket följare. Pengarna behöver han ju knappast heller.
Men men... den som lever får se.

Hallå Jocke blev känd för sina prank om du vet vem han är
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobbybish
Helvete vad jag stör mig på Victoria.. bara jag som gör det?

Jag också.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Fast mycket tyder ju på det om man kollar kommmetarer han fått på sin FB samt inlägg han själv lagt upp.
Passande dag också.
Men så länge det är ett rykte så hoppas ja in i de sista att det inte är sant.
Nog för att han säkert skulle va den som säger vad han tycker men han är ju redan kompis (vad ja förstått) med Antonia och har ju extremt mycket följare. Pengarna behöver han ju knappast heller.
Men men... den som lever får se.
Jocke är polare med Sami. du du menar han.
Medlem
riskns avatar
Om Jockiboi går in så gör han ej det som deltagare och han stannar väl bara 2-3 dagar.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Håller med! Produktionen är ojämn på alla möjliga vis i år. Känns som de gett upp och övergett skeppet ibland.
Ja de är dysfunktionella. De visar märken på alkohol men deltagarna får inte prata om märken.
Anty och Patzy pratade om en affär och nämnde det vid namn ( exklusiv sådan)och Anty sa att den affären gav alkohol till sina kunder.
Big Brother censurerar ibland och ibland inte.
Ibland kommer det in en snabb blänkare utav reklam som BB tillåter.
Det kallas för något när man visar reklam utan att man skall uppfatta det direkt. Dold reklam.
2020-03-01, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Om han skulle vara med i panelen skulle han ju inte behöva vara borta på ”obestämd tid”
Fattar ni inte att han säger så för att det går rykten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in