2020-03-01, 15:21
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Gud vad roligt och nyskapande att leka salong som Vickan gör, det är inte som att Amilia gjort det i ett par veckor redan.
Man kan ju hoppas att Amilia stör sig på det...Hon dyker nog upp i bakgrunden med en mördarblick snart
2020-03-01, 15:22
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Gud vad roligt och nyskapande att leka salong som Vickan gör, det är inte som att Amilia gjort det i ett par veckor redan.
Exakt min tanke! Tycker att hon påminner om henne ibland. Gör sig till, leker och använder fånig röst. Det som de även har gemensamt är att de inte är roliga när de gör det.
2020-03-01, 15:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cobhc87
Ljuger du inte ska jag heja på dig, 100% flashbackstöd.

Har du fotats än?
Får inget sägaaaaa

Vet inte ens vad jag ska göra ikväll, mer än att jag ska vara redo 20:00.

Ser ut som att Victoria anstränger sig med Jassas hår. Prinsens hår fuckade hon med flit! 😂
Medlem
Nu sa Jocke på instagram att alla spekulerar om olika grejer, och att ”imorgon får vi svaret om vart jag ska och vad jag ska göra för något”.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Exakt min tanke! Tycker att hon påminner om henne ibland. Gör sig till, leker och använder fånig röst. Det som de även har gemensamt är att de inte är roliga när de gör det.
Jag tycker faktiskt Amilia är rolig när hon gör det, Vickan blir som en blek copycat.
2020-03-01, 15:24
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
För er som undrar vill jag minnas att jag hört både Glasman och Sami bekräfta att de är omskurna.

Samis ollon såg man när han ollade duschglaset
2020-03-01, 15:24
Medlem
Lord2Moynes avatar
Hur fan kan man som kille färga håret frivilligt, om man inte är bög vill säga. Martin du är en skam för ishockeyn!
2020-03-01, 15:25
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Lisa: "åh, jag vill bara stoppa in nu!"
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Det kan ju bara vara ett rykte som uppstått som alla sprider vidare, så länge det inte finns någon officiell källa så är det nog inget att bry sig om. När Vickan skulle in så fanns det väl nyhet på appen redan dagen innan.

Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
NEJ han är inte på väg in , så tråkigt med folk som sprider rykten
Fast mycket tyder ju på det om man kollar kommmetarer han fått på sin FB samt inlägg han själv lagt upp.
Passande dag också.
Men så länge det är ett rykte så hoppas ja in i de sista att det inte är sant.
Nog för att han säkert skulle va den som säger vad han tycker men han är ju redan kompis (vad ja förstått) med Antonia och har ju extremt mycket följare. Pengarna behöver han ju knappast heller.
Men men... den som lever får se.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Samis ollon såg man när han ollade duschglaset
Haha du borde ta en master i peniskunskap! Professor kuk
2020-03-01, 15:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Nu sa Jocke på instagram att alla spekulerar om olika grejer, och att ”imorgon får vi svaret om vart jag ska och vad jag ska göra för något”.

Han ska vara med i panelen eller något. Han går inte in i BB lugna ner er alltså. Han tävlar inte om en miljon, han behöver inte det. Han tar ut 1 miljon varje månad, minst.
2020-03-01, 15:26
Medlem
Fyfan vad tråkigt att kyssa Martin. Som en död fisk. Noll respons. Usch!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in