Hahaha, gula sovrummet har blivit rummet där alla hänger nu, det verkar som att redan tagit ut Antys sorti i förskott. Bara Mergim, Amilia och Anty som inte är där, vad jag kan se.
Har själv fått psykovarningar stämplade i pannan pga mitt ex när jag misstänkte att hon var otrogen, vilket visade sig stämma till slut
Har man bra skäl till att tro att sin partner är otrogen så blir man "kontrollerande" helt klart och man blir nedbruten psykiskt, tvivlar på sig själv osv... Man känner att vissa saker man gör känns helt sjukt och skulle någon se vad man gör skulle folk tro att man är helt psyko.
Pratar inte om Alex situation nu för dem är inte ens tsm, svarar bara på ditt "Ingen kan skapa psykovarningar hos andra"
Fast det är inte att vara psyko eller det jag menar med psyko. Oavsett kan man inte skylla på andra för ens eget beteende.
Hahaha, gula sovrummet har blivit rummet där alla hänger nu, det verkar som att redan tagit ut Antys sorti i förskott. Bara Mergim, Amilia och Anty som inte är där, vad jag kan se.