Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Allt detta att han mörkar att de ses, att de kommunicerar på Telegram (säkerligen inte L*enas idé!)och att han inte anmäler till polisen, visar att SD inte har för avsikt att avluta.
Boko Haram. al Shabaab. ISIS. al Qaida och SD. Vilket gäng som samlas där på Telegram. Men nu gäller väl bara Sänka Skepp med Crayolakritor, antar jag. Eller "Hänga gubbe" är nog mer hans grej.
Nej, jag tror heller inte han någonsin hade slutat. Och dessvärre inte LW heller, om inte någon av dem flyttat. De var beroende av varandra. Och HD tycks även hon ha varit medberoende, då hon hoppades in i det sista. Och Jelly ska vi inte tala om.
En extremt underlig och sjuk historia detta. Det vore konstigt om det inte kom en bok eller en film framöver. Detta är för mycket att smälta för vem som helst. Nära nog omöjligt att på något sätt komma ikapp. Stackars alla anhöriga! UW verkar vettig och stöttar nog sina barn bra, men hur är det med HD? Lider med de unga döttrarna. Personligen tror i alla fall jag att HD är inblandad, men det är väl heller ingen som har missat? Ser att fler och fler i tråden lutar åt samma håll.
Tackar åter alla er som gjort det möjligt för oss alla att läsa på!
Och sen ber jag Nötis öppna Pentagon-porten för sin favoritstalker. Nämligen mig.