Citat:
Ursprungligen postat av
Findusofelix
Jag ser inte så många män alls i min allra närmaste omgivning, har ett ganska begränsat umgänge, men dom jag ser har antingen pågående relationer eller har tillgång till sex. Några fåtal känner jag till ytligt som sannolikt inte har tillgång till sex, men just dom individerna skulle sannolikt bli nekade av dom flesta sexsäljare också, då dom brister i omvårdnad om sig själv. Det är såpass illa att man knappt kan stå bakom en sån individ på affären då det luktar så fruktansvärt, så just dom "fallen" är jag inte förvånad över, och bedömer att det är ett val dom gör om dom inte duschar nån gång i veckan, att det på något sätt tyder på att något hos dom är mindre fungerande?
Ja, men det finns massor av män som är hela och rena som lever i ofrivilligt celibat i åratal. De finns överallt. 30% av unga män i USA rapporterar att de inte haft sex senaste året, t ex. Enligt en studier som postades i den här tråden för ett tag sedan. 50% om man räknar med de som haft sex endast EN gång det senaste året.
Citat:
Att umgås med en man som inte kan få en kvinna? Det beror ju på ifall han är ett sånt exempel som inte duschar oftare än var tredje vecka, eller en sån man som bara är lite osmidig i sitt sociala umgänge? Är det en trevlig man överlag som har något gemensamt med mig så skulle jag gärna umgås med honom som vän och försöka hjälpa honom att hitta en kvinna ifall han vill det.
De som inte duschar är extremfall och är inte de jag pratar om, givetvis.
Men varför skulle du inte ha sex med han som är lite osmidig? Eller så här, varför tror du att någon annan kvinna skulle vilja ha det om inte du vill ha det? Hade han varit attraktiv för kvinnor hade även du velat ha sex med honom. Vi kan prata om att alla har olika smak osv, men så är det givetvis inte. I grunden attraheras vi alla av samma saker, sen kan smaken variera på detaljer här och där. Det är bara enstaka undantag som har helt annorlunda smak än övriga.
Citat:
Det är väl en smaksak vad som är attraktivt, så det har jag såklart svårt att uttala mig om. Några män som jag träffar nu och då helt utan annan vinning än vår egen lust, tycks se mig som någorlunda attraktiv, eller så är dom tillräckligt desperata, det kan jag inte uttala mig om, och bryr mig faktiskt mindre om så länge vi båda får vad vi vill ha.
Såvitt jag vet har ingen av dom köpt sex, så dom har väl av någon anledning sett att en KK-relation är enklare, om inte annat billigare? En av dom bor en bit ifrån och vi turas om att åka till varandra för att det ska vara någorlunda rättvist ekonomiskt.
Ja, men för de flesta män är det både enklare och billigare att köpa sex än att skaffa en KK-relation. Som sagt, en viss andel män KAN få till kk-relationer. De flesta kan de inte, i alla fall inte utan mycket möda och stort besvär. Och om de lyckas får de sannolikt kompromissa rejält med attraktionsfaktorn.
Citat:
Men var tredje månad känns lite väl sällan för min del, det är väl trevligt om man kan få till det åtminstone varannan vecka eller så. Och jakten på en kk-relation behöver inte ha dom kostnader som du räknat upp, tror inte att någon av dom män jag träffar haft såna kostnader, inte för min del i alla fall. Jo, dom har fått bjuda på en kopp kaffe hemma hos sig, men det kanske det är värt om allt fungerar som det är tänkt
Ja, jag hade gärna åkt oftare men hade bara råd var tredje månad. Det är ju givetvis klart bättre än ingenting. Men då var det ju bordeller där man kunde spendera hela dagen och ha fantastiska upplevelser så man fick passa på att ladda upp för nästa tremånaders period av celibat, om man säger så.
Idag har jag jobb och kan åka oftare om jag vill det.
Jag kämpade som sagt i många år med att försöka få till KK-relationer (eller ens sex) helt utan resultat. Jag lade under flera år tusentals kronor på kroginträden, nätdejting, Tinder, taxiresor, etc. Jag insåg tillslut att det inte gick och valde att prova att köpa sex istället. Kan intyga att det var mycket enklare. Det fungerade på första försöket. Det kändes dumt att man lagt så mycket tid, energi, och haft så mycket huvudvärk och frustration över detta under så lång tid och så var det hela tiden bara att boka en flygresa och plocka fram en tusenlapp så var saken klar.
Nu ska också sägas att jag är både lång, hel, ren, fräsch, välutbildad, ung och dessutom snyggare än genomsnittet, och inte en illaluktande, oduschad uteliggare.