2020-02-29, 23:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Nej det är inte förnedrande för mig. Tvärtom. Jag kände mig förnedrad innan jag började köpa sex. Idag har jag haft tillräckligt många sexuella kvalitetsupplevelser och syner att det inte skulle göra mig något om livet tog slut idag. De flesta män kommer att dö utan att få varit med om det jag varit med om eftersom de är besatta av att samhället inte ser dem som "losers" eller "torskar". De är besatta av att vara kvinnor till lags helt enkelt. De har gått i fällan. Det kallar jag förnedring.

Att fortsätta vara med på tinder, gå på nattklubbar, och dejta. Det hade varit förnedrande.

Så försök inte.

Nä men du tillhör väl inte heller precis gruppen som INTE KAN få sex, snarare är väl fallet att du bedömer att de flesta vanliga kvinnor är för oattraktiva.
Citera
2020-02-29, 23:42
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Om jag är kär i mannen så är det inga problem.

Fast du kommer inte vara kär i mannen om han saknar pengar, resurser, social status eller våldskapital. Således en tanig, klen, snäll kille som jobbar på ICA eller är fattig student samt saknar vänner som har någon form av status skulle du inte vara kär i. Även om han samtidigt var hel, ren, fräsch, trevlig och t om snygg i ansiktet.

Bara för att kvinnor inte alltid säljer sex för pengar i dagens väst betyder inte att de inte säljer sex. Social status eller våldskapital är ännu större faktorer eftersom pengar mer eller mindre satts ur spel här. Eller ja, till viss del i alla fall.

Som man måste du ha något av följande:

Pengar/resurser
Social status
Våldskapital

Saknas alla tre faktorer vill ingen kvinna ha med dig att göra överhuvudtaget, utom möjligtvis några i det absoluta bottenskrapet.

Självklart finns det gott om trevliga, t om snygga killar/män som saknar alla tre faktorer ovan. Massor.

Och det spelar egentligen ingen roll om kvinnan får ta del av resurserna, statusen eller våldskapitalet eller inte. Det är ju önskvärt att få det men hennes reptilhjärna signalerar till henne att ha sex med män som besitter detta eftersom det varit evolutionärt framgångsrikt. Rent biologiskt så tror hon alltså att hon kommer få ta del av allt detta om hon har sex med mannen, även om hon rent logiskt kanske vet att det inte nödvändigtvis blir så.

Så basically kan du ta ovan nämnda taniga kille som jobbar på ICA och plantera i alla kvinnors hjärnor att han är en känd popstjärna, dvs högsta möjliga sociala status, typ Justin Bieber, och plötsligt kommer tusentals kvinnor stå på kö för att suga hans kuk. Exakt samma kille, men utan denna status, kommer dock dö oskuld.

Du kan även ta samma kille och göra honom till känd massmördare, och plötsligt kommer han ha fängelsecellen överfull av beundrarbrev.

Kanske inte så mycket i Sverige men sätt samma kille utomlands och berätta för alla kvinnor att han är mångmiljonär så kommer han snabbt bada i förfrågningar.

Vad jag vill säga med detta är att kvinnans attraktion gentemot män alltid är relativ omständigheter och omgivningen, varför man kan argumentera för att det ligger i kvinnans natur att sälja sex i utbyte mot annat än bara sex. Om det nu bara var sex kvinnan ville åt skulle inte män behöva kämpa så in i helvete för att få det. Män skulle inte behöva demonstrera sitt våldskapital, flasha sina pengar, eller klättra förbi andra män till toppen i statushierarkier för att ha en chans till sex.

Detta är egentligen så jävla grundläggande det bara kan bli, men de flesta som växt upp i Sverige har såpass snedvridna hjärnor att man ska behöva förklara det för dem.
Citera
2020-02-29, 23:49
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Nu uppför du dig som om du verkligen är dum i huvudet. En jävla middag och en drink ute en kväll på stan...så får mannen ligga, ungefär så menar du eller?

Vad skulle kvinnan ha för nytta av denna middag? Om hon inte vill ligga med mannen i fråga egentligen men gör de för att få pengar, hur hjälper den middagen och drinken henne?
Det gör det inte.

En prostituerad som tar betalt kontant har däremot nytta av pengarna.

Hon får en gratis måltid.

Varenda gratis måltid sågs som en stor bonus i budgeten när jag själv pluggade t ex. Gissar att kvinnliga studenter tänker likadant.

Nu gäller det nog inte bara en middag och drink, utan om mannen visar snålhet redan på första dejten kan nog tjejen dra slutsatsen att han inte kommer betala några middagar eller något annat framöver heller, varför det blir rätt värdelöst att träffa honom fler gånger.
Citera
2020-02-29, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Chanserna att som kille få sex är nog betydligt större på s.k. seriösa siter. Vet inte hur många tjejer jag har dejtat på seriösa siter där tjejerna uttryckligen har skrivit att de är seriösa men där sex snabbt kommit upp på menyn. Men så är jag också en gentleman som gärna bjuder tjejen på restaurang och tar notan. Dessutom är jag högutbildad med status och som du märker genomtrevlig!

Okej, det kanske är så som du säger om olika siter. Jag väljer den arena som passar mina behov bara för att jag tycker det är ärligare för alla inblandade att veta vad som söks och efterfrågas Jag gillar att var sak är på sin plats Och fördelen med vissa siter är att man kan vara anonym tills man känner att man vill visa vem man är, då kan man "sortera bort" människor efter deras egenskaper och vad som söks, i stället för att gå efter utseende.

Jag är en sån bråkstake som inte skulle låta mig bjudas på restaurang om jag inte redan har en relation med den mannen, jag vill betala min egen nota då jag är sån som individ och inte vill hamna i ett läge där jag skulle kunna känna någon sorts tacksamhetsskuld till den som bjudit mig.

Genomtrevlig är alltid bra att vara, men högutbildad med status är totalt ointressant för min del
Citera
2020-03-01, 00:05
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Okej, det kanske är så som du säger om olika siter. Jag väljer den arena som passar mina behov bara för att jag tycker det är ärligare för alla inblandade att veta vad som söks och efterfrågas Jag gillar att var sak är på sin plats Och fördelen med vissa siter är att man kan vara anonym tills man känner att man vill visa vem man är, då kan man "sortera bort" människor efter deras egenskaper och vad som söks, i stället för att gå efter utseende.

Jag är en sån bråkstake som inte skulle låta mig bjudas på restaurang om jag inte redan har en relation med den mannen, jag vill betala min egen nota då jag är sån som individ och inte vill hamna i ett läge där jag skulle kunna känna någon sorts tacksamhetsskuld till den som bjudit mig.

Genomtrevlig är alltid bra att vara, men högutbildad med status är totalt ointressant för min del

Jajaja, det där hör man alltid. Jag vill ha en ärlighet och en snäll kille som är seriös för jag är seriös osv. men verkligheten är en helt annan.

Har man nätdejtat en del på "seriösa" siter ser man den extremt stora skillnaden mellan vad tjejer säger att de vill ha och vad de verkligen vill ha. Den största förklaringen till denna stora skillnad är inte att tjejerna medvetet ljuger, ofta tror de nog på sina egna ord eftersom de har extremt dålig självkännedom.
Citera
2020-03-01, 00:06
Medlem
Citat:
Fast du kommer inte vara kär i mannen om han saknar pengar, resurser, social status eller våldskapital. Således en tanig, klen, snäll kille som jobbar på ICA eller är fattig student samt saknar vänner som har någon form av status skulle du inte vara kär i. Även om han samtidigt var hel, ren, fräsch, trevlig och t om snygg i ansiktet.

Bara för att kvinnor inte alltid säljer sex för pengar i dagens väst betyder inte att de inte säljer sex. Social status eller våldskapital är ännu större faktorer eftersom pengar mer eller mindre satts ur spel här. Eller ja, till viss del i alla fall.

Som man måste du ha något av följande:

Pengar/resurser
Social status
Våldskapital

Saknas alla tre faktorer vill ingen kvinna ha med dig att göra överhuvudtaget, utom möjligtvis några i det absoluta bottenskrapet.

Självklart finns det gott om trevliga, t om snygga killar/män som saknar alla tre faktorer ovan. Massor.

Och det spelar egentligen ingen roll om kvinnan får ta del av resurserna, statusen eller våldskapitalet eller inte. Det är ju önskvärt att få det men hennes reptilhjärna signalerar till henne att ha sex med män som besitter detta eftersom det varit evolutionärt framgångsrikt. Rent biologiskt så tror hon alltså att hon kommer få ta del av allt detta om hon har sex med mannen, även om hon rent logiskt kanske vet att det inte nödvändigtvis blir så.

Så basically kan du ta ovan nämnda taniga kille som jobbar på ICA och plantera i alla kvinnors hjärnor att han är en känd popstjärna, dvs högsta möjliga sociala status, typ Justin Bieber, och plötsligt kommer tusentals kvinnor stå på kö för att suga hans kuk. Exakt samma kille, men utan denna status, kommer dock dö oskuld.

Du kan även ta samma kille och göra honom till känd massmördare, och plötsligt kommer han ha fängelsecellen överfull av beundrarbrev.

Kanske inte så mycket i Sverige men sätt samma kille utomlands och berätta för alla kvinnor att han är mångmiljonär så kommer han snabbt bada i förfrågningar.

Vad jag vill säga med detta är att kvinnans attraktion gentemot män alltid är relativ omständigheter och omgivningen, varför man kan argumentera för att det ligger i kvinnans natur att sälja sex i utbyte mot annat än bara sex. Om det nu bara var sex kvinnan ville åt skulle inte män behöva kämpa så in i helvete för att få det. Män skulle inte behöva demonstrera sitt våldskapital, flasha sina pengar, eller klättra förbi andra män till toppen i statushierarkier för att ha en chans till sex.

Detta är egentligen så jävla grundläggande det bara kan bli, men de flesta som växt upp i Sverige har såpass snedvridna hjärnor att man ska behöva förklara det för dem.

Men det finns kvinnor som vill åt enbart sex från en man!

Beror på vad du menar med pengar/resurser? Jag vill nog inte ha sex med en hemlös man som inte duschat och bytt kläder på en vecka pga pengabrist, men en arbetslös man som ser hygglig ut, sköter sin hygien och är trevlig funkar fint, om jag känner attraktion för just den mannen.

Och även om jag är blygsam över mitt utseende, så tror jag inte att jag tillhör det absoluta bottenskrapet, om jag kan tro på vad män säger? Så jag tror att en del män tror saker saker om hur det fungerar som inte stämmer?

En man med en massa pengar på banken och hög social status (vad nu det är) har absolut inget att hämta från mig om det inte finns någon attraktion från min sida. Måste ju finnas fler kvinnor som funkar som mig, jag lär ju inte vara unik?
Citera
2020-03-01, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jajaja, det där hör man alltid. Jag vill ha en ärlighet och en snäll kille som är seriös för jag är seriös osv. men verkligheten är en helt annan.

Har man nätdejtat en del på "seriösa" siter ser man den extremt stora skillnaden mellan vad tjejer säger att de vill ha och vad de verkligen vill ha. Den största förklaringen till denna stora skillnad är inte att tjejerna medvetet ljuger, ofta tror de nog på sina egna ord eftersom de har extremt dålig självkännedom.

Men då får du gärna berätta för mig vad jag egentligen vill ha då, trots att jag själv tycker mig veta det Fast jag VET vad jag söker och vad jag inte söker...Mannen behöver inte vara snäll, men ömsesidig respekt känns nödvändigt för bra sex.

Fast jag söker inte seriöst på det sättet. Jag söker enbart sex på BC, och det är vad jag får från dom män jag har kontakt med, varken mer eller mindre. För mig är det ganska raka puckar utan krångliga omskrivningar.

Då kanske dom seriösa sidorna du dejtar genom är mindre bra, då det verkar vara så blandat där och om kvinnor inte vågar säga att det är sex dom söker?
Citera
2020-03-01, 00:17
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Jag ser inte så många män alls i min allra närmaste omgivning, har ett ganska begränsat umgänge, men dom jag ser har antingen pågående relationer eller har tillgång till sex. Några fåtal känner jag till ytligt som sannolikt inte har tillgång till sex, men just dom individerna skulle sannolikt bli nekade av dom flesta sexsäljare också, då dom brister i omvårdnad om sig själv. Det är såpass illa att man knappt kan stå bakom en sån individ på affären då det luktar så fruktansvärt, så just dom "fallen" är jag inte förvånad över, och bedömer att det är ett val dom gör om dom inte duschar nån gång i veckan, att det på något sätt tyder på att något hos dom är mindre fungerande?

Ja, men det finns massor av män som är hela och rena som lever i ofrivilligt celibat i åratal. De finns överallt. 30% av unga män i USA rapporterar att de inte haft sex senaste året, t ex. Enligt en studier som postades i den här tråden för ett tag sedan. 50% om man räknar med de som haft sex endast EN gång det senaste året.

Citat:
Att umgås med en man som inte kan få en kvinna? Det beror ju på ifall han är ett sånt exempel som inte duschar oftare än var tredje vecka, eller en sån man som bara är lite osmidig i sitt sociala umgänge? Är det en trevlig man överlag som har något gemensamt med mig så skulle jag gärna umgås med honom som vän och försöka hjälpa honom att hitta en kvinna ifall han vill det.

De som inte duschar är extremfall och är inte de jag pratar om, givetvis.

Men varför skulle du inte ha sex med han som är lite osmidig? Eller så här, varför tror du att någon annan kvinna skulle vilja ha det om inte du vill ha det? Hade han varit attraktiv för kvinnor hade även du velat ha sex med honom. Vi kan prata om att alla har olika smak osv, men så är det givetvis inte. I grunden attraheras vi alla av samma saker, sen kan smaken variera på detaljer här och där. Det är bara enstaka undantag som har helt annorlunda smak än övriga.

Citat:
Det är väl en smaksak vad som är attraktivt, så det har jag såklart svårt att uttala mig om. Några män som jag träffar nu och då helt utan annan vinning än vår egen lust, tycks se mig som någorlunda attraktiv, eller så är dom tillräckligt desperata, det kan jag inte uttala mig om, och bryr mig faktiskt mindre om så länge vi båda får vad vi vill ha.
Såvitt jag vet har ingen av dom köpt sex, så dom har väl av någon anledning sett att en KK-relation är enklare, om inte annat billigare? En av dom bor en bit ifrån och vi turas om att åka till varandra för att det ska vara någorlunda rättvist ekonomiskt.

Ja, men för de flesta män är det både enklare och billigare att köpa sex än att skaffa en KK-relation. Som sagt, en viss andel män KAN få till kk-relationer. De flesta kan de inte, i alla fall inte utan mycket möda och stort besvär. Och om de lyckas får de sannolikt kompromissa rejält med attraktionsfaktorn.

Citat:
Men var tredje månad känns lite väl sällan för min del, det är väl trevligt om man kan få till det åtminstone varannan vecka eller så. Och jakten på en kk-relation behöver inte ha dom kostnader som du räknat upp, tror inte att någon av dom män jag träffar haft såna kostnader, inte för min del i alla fall. Jo, dom har fått bjuda på en kopp kaffe hemma hos sig, men det kanske det är värt om allt fungerar som det är tänkt

Ja, jag hade gärna åkt oftare men hade bara råd var tredje månad. Det är ju givetvis klart bättre än ingenting. Men då var det ju bordeller där man kunde spendera hela dagen och ha fantastiska upplevelser så man fick passa på att ladda upp för nästa tremånaders period av celibat, om man säger så.

Idag har jag jobb och kan åka oftare om jag vill det.

Jag kämpade som sagt i många år med att försöka få till KK-relationer (eller ens sex) helt utan resultat. Jag lade under flera år tusentals kronor på kroginträden, nätdejting, Tinder, taxiresor, etc. Jag insåg tillslut att det inte gick och valde att prova att köpa sex istället. Kan intyga att det var mycket enklare. Det fungerade på första försöket. Det kändes dumt att man lagt så mycket tid, energi, och haft så mycket huvudvärk och frustration över detta under så lång tid och så var det hela tiden bara att boka en flygresa och plocka fram en tusenlapp så var saken klar.

Nu ska också sägas att jag är både lång, hel, ren, fräsch, välutbildad, ung och dessutom snyggare än genomsnittet, och inte en illaluktande, oduschad uteliggare.
Senast redigerad av hardusettminapa 2020-03-01 kl. 00:20.
Citera
2020-03-01, 00:26
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Nä men du tillhör väl inte heller precis gruppen som INTE KAN få sex, snarare är väl fallet att du bedömer att de flesta vanliga kvinnor är för oattraktiva.

Jag kan bara få sex av överviktiga, kedjerökande singelmammor, typ.

Detsamma gäller majoriteten av unga män i Sverige idag. Många nöjer sig med det, jag gör det inte.
Citera
2020-03-01, 00:29
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Men då får du gärna berätta för mig vad jag egentligen vill ha då, trots att jag själv tycker mig veta det Fast jag VET vad jag söker och vad jag inte söker...Mannen behöver inte vara snäll, men ömsesidig respekt känns nödvändigt för bra sex.

Fast jag söker inte seriöst på det sättet. Jag söker enbart sex på BC, och det är vad jag får från dom män jag har kontakt med, varken mer eller mindre. För mig är det ganska raka puckar utan krångliga omskrivningar.

Då kanske dom seriösa sidorna du dejtar genom är mindre bra, då det verkar vara så blandat där och om kvinnor inte vågar säga att det är sex dom söker?

Jag känner inte dig och har inte läst tillräckligt mycket av det du skrivit för att kunna svara på det, men kvinnor i allmänhet påstår nästan alltid att de vill ha alla dessa PK/goda sidor hos en man men det överensstämmer sällan med vad de väljer i verkligheten. Oddsen är goda för att inte heller du har tillräcklig självkännedom för att veta vad du egentligen vill ha.

Att du söker sex på BC tyder visserligen en del på att du kanske är mer medveten än kvinnor i allmänhet om vad du söker. Få kvinnor är inte tillräckligt ärliga mot sig själva för att medge att de söker sex och inget annat.

På "seriösa" siter skriver kvinnor i profilerna en sak men när man börjar chatta med dem kan de ofta komma in på sex så steget är inte långt. Minns när jag först började nätdejta att jag noga undvek sexsnack eftersom jag trodde att man skulle vara körd då, men snabbt upptäckte jag att många tjejer kom in på det trots att jag inte närmade mig frågan. Har varit med om rena sexchatter, bildbyten och tjejer som berättar vilka sexdrömmar de haft om mig. Men i profilerna söker de alltid en seriös relation och är absolut inte ute efter sex. Jo tjena.
Citera
2020-03-01, 00:35
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Men det finns kvinnor som vill åt enbart sex från en man!

Beror på vad du menar med pengar/resurser? Jag vill nog inte ha sex med en hemlös man som inte duschat och bytt kläder på en vecka pga pengabrist, men en arbetslös man som ser hygglig ut, sköter sin hygien och är trevlig funkar fint, om jag känner attraktion för just den mannen.

Och även om jag är blygsam över mitt utseende, så tror jag inte att jag tillhör det absoluta bottenskrapet, om jag kan tro på vad män säger? Så jag tror att en del män tror saker saker om hur det fungerar som inte stämmer?

En man med en massa pengar på banken och hög social status (vad nu det är) har absolut inget att hämta från mig om det inte finns någon attraktion från min sida. Måste ju finnas fler kvinnor som funkar som mig, jag lär ju inte vara unik?

Ja, det finns säkert men det är knappast vanligt.

Men du är säkert attraherade av män som genom sina personliga egenskaper och sitt utseende signalerar någon form av status, våldskapital med mera. Jag gissar att du inte är attraherad av blyga, timida, taniga män som du t om skulle kunna brotta ner om du ville? Eller män som är kortare än dig?

Du kanske är det, men ja då är du rätt unik. I övrigt är du kanske inte helt unik men tillhör definitivt undantagen.
Citera
2020-03-01, 00:38
Medlem
Citat:
Ja, men det finns massor av män som är hela och rena som lever i ofrivilligt celibat i åratal. De finns överallt. 30% av unga män i USA rapporterar att de inte haft sex senaste året, t ex. Enligt en studier som postades i den här tråden för ett tag sedan. 50% om man räknar med de som haft sex endast EN gång det senaste året.

De som inte duschar är extremfall och är inte de jag pratar om, givetvis.

Men varför skulle du inte ha sex med han som är lite osmidig? Eller så här, varför tror du att någon annan kvinna skulle vilja ha det om inte du vill ha det? Hade han varit attraktiv för kvinnor hade även du velat ha sex med honom. Vi kan prata om att alla har olika smak osv, men så är det givetvis inte. I grunden attraheras vi alla av samma saker, sen kan smaken variera på detaljer här och där. Det är bara enstaka undantag som har helt annorlunda smak än övriga.

Ja, men för de flesta män är det både enklare och billigare att köpa sex än att skaffa en KK-relation. Som sagt, en viss andel män KAN få till kk-relationer. De flesta kan de inte, i alla fall inte utan mycket möda och stort besvär. Och om de lyckas får de sannolikt kompromissa rejält med attraktionsfaktorn.

Ja, jag hade gärna åkt oftare men hade bara råd var tredje månad. Det är ju givetvis klart bättre än ingenting. Men då var det ju bordeller där man kunde spendera hela dagen och ha fantastiska upplevelser så man fick passa på att ladda upp för nästa tremånaders period av celibat, om man säger så.

Idag har jag jobb och kan åka oftare om jag vill det.

Jag kämpade som sagt i många år med att försöka få till KK-relationer (eller ens sex) helt utan resultat. Jag lade under flera år tusentals kronor på kroginträden, nätdejting, Tinder, taxiresor, etc. Jag insåg tillslut att det inte gick och valde att prova att köpa sex istället. Kan intyga att det var mycket enklare. Det fungerade på första försöket. Det kändes dumt att man lagt så mycket tid, energi, och haft så mycket huvudvärk och frustration över detta under så lång tid och så var det hela tiden bara att boka en flygresa och plocka fram en tusenlapp så var saken klar.

Nu ska också sägas att jag är både lång, hel, ren, fräsch, välutbildad, ung och dessutom snyggare än genomsnittet, inte en illaluktande, oduschad uteliggare.

Jag hade en period om 10 år då jag inte hade sex, så att gå utan sex ett år känns inte övermäktigt länge, fast det upplevs nog väldigt individuellt såklart. Jag hade inte särskilt stor sexlust under den tiden pga stress, men jag var ändå helt utan sex under många år.

Är en man bara osmidig i sitt sociala umgänge är det inget som hindrar mig, men jag behöver känna en attraktion till mannen ifråga, och det ser lite olika ut, så kan inte säga vad som funkar och inte. Men om jag ska spekulera lite, så tror jag att mycket börjar i mitt huvud, så ifall vi har en fungerande kommunikation kan det mycket väl bli sex.

Jag tror däremot att jag har lite andra kriterier än många andra kvinnor, och jag tror även att ålder spelar en viss roll. Som ung kan man kanske tro att utseendet spelar stor roll, men med lite klokhet inser man att det är på ett mentalt plan mycket utspelar sig. Och om mannen fått igång mig mentalt så ska det mycket till för att det ska bli förstört, så en "medelmåtta" funkar utmärkt då.

Måhända är det enklare för en del män att betala en eskort-tjej, men knappast billigare, med tanke på att en kopp kaffe kan räcka vid en träff för att se om det blir nå mer eller inte. Så relativt liten insats pengamässigt, men såklart ingen garanti för önskat resultat. Och bor man nära varandra kan man ses en gång i veckan/varannan vecka för trevligt sex.

Jag ska fråga mina KK:s hur mycket tid och möda dom lagt på att hitta någon att ha sex med om det blir läge, men får uppfattningen om att åtminstone 2 inte lagt nån större möda på det, förutom att registrera sig på en sexkontaktsida, då dom verkar ha annat i livet som kräver deras engagemang och tid.

Däremot en man, där har jag svårt att förstå att han har svårt att få till sex som han vill, då han enligt mig ser mycket bra ut plus att han kan föra sig i sociala sammanhang, där går jag faktiskt bet. Fast han lockas av mogna kvinnor, så vet inte om dom kvinnorna tycker att han är för ung för dom?

Då låter det i mina öron som att du borde ha relativt lätt att få till sex, om dina personliga egenskaper är lika bra som ditt utseende låter, såvida du inte har orimliga önskemål om hur tjejen ska se ut? Eller så är det så dumt, att det jag kallar attraktion eller kemi inte följer ett givet mönster, utan uppstår typ slumpvis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in