Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Det är du som inte klarar av att hålla dig till saken, du påstår att Sanders tänker införa planekonomi och en Jäkla massa annat utan reala bevis, du klarar inte av att presentera en bättre kandidat och när du får information som bokstavligen förklarar och bevisar för dig att du har fel så försöker du att byta ämne eller rakt av ignorerar svaret.
För fjärde gången nu, vänligen presentera en bättre kandidat och förklara varför denne är bättre än Sanders
Jag har svarat på det varje gång, men du lyssnar inte. Det är ingen hemlighet stt jag tror på Buttigieg, men
alla andra kandidater är bättre än Sanders. Ta vem som helst utom galningen. Om det nödvändigtvis ska vara en progressiv, så kan du väl ta Warren.
Jag har redan överbevisat det. Löntagarfonder är planekonomi, och det är ett faktum. Att föreslå löntagarfonder år 2020 är ungefär lika vidrigt som att föreslå gaskammare för meningsmotståndare. Då kan man inte räkna med att få sympatier. Att sedan inte folk på vänsterkanten alltid förstår hur illa det är, är för att dessa helt har tappat sin moraliska kompass, och för att en del helt enkelt är stenkorkade och inte fattar att löntagarfonder är ett instrument som skapar ett totalitärt styre. T.om. Ingvar Karlsson har ju gjort avbön i efterhand, tagit avstånd från löntagarfonderna, och erkänt, citat:
”Partiet var passivt, så vi kan inte bara skylla ifrån oss på LO ... Vi såg inte de faror som hotade.”
Jag tycker Trump är en nolla, men jag känner mig långt mycket tryggare med en twittrande fåne vid rodret än en slug kommunist. Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men eftersom Sanders verkar bli demokraternas kandidat sätter jag hoppet till att Trump blir omvald, för allas vårt bästa.