2020-02-29, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonhuvud007
Så otroligt, värre än en Hollywood film. Vart finns original uppgiften, dvs det polisen hämtat detta ifrån.

Den har jag inte hittat!
Min uppfattning är att de fått till sig denna uppgift på nåt sätt, inte så att de kanske hade hard evidence på saken. De använde uppgiften i ett förhör med HD som sagt, där jag fick uppfattningen att de försökte underminera hennes linda lojalitet till SD och hennes ljugande för hans skull genom att rada upp all skit han gjort mot henne genom åren. För att på så sätt rucka på hennes blinda lojalitet. För att på så sätt rucka på hennes blinda lojalitet och få henne att börja prata
Citera
2020-02-29, 16:07
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uncommon-name
Ja, då lär hon har varit alldeles inne i dimman om hon som sjuksköterska inte reflekterar över medicineringen själv. Det är väl i princip det enda sskr gör, dvs, fördela mediciner och noga dokumentera i journaler. Det borde liksom sitta i ryggmärgen på henne..?
(Nu vet jag inte när hon blev klar med sin utbildning iof…)

Frågade eftersom vi diskuterade att det fanns blisterkartor med Mirtazapin och Imovane i LW's ryggsäck och om en läkare hade skrivit ut dessa eller om hon fått dom på annat sätt.
Tänker du på någon speciell läkare som tycker om att skriva ut just Mirtazapin och Imovane ?
Citera
2020-02-29, 16:09
Medlem
Citat:
Ja, då lär hon har varit alldeles inne i dimman om hon som sjuksköterska inte reflekterar över medicineringen själv. Det är väl i princip det enda sskr gör, dvs, fördela mediciner och noga dokumentera i journaler. Det borde liksom sitta i ryggmärgen på henne..?
(Nu vet jag inte när hon blev klar med sin utbildning iof…)

Frågade eftersom vi diskuterade att det fanns blisterkartor med Mirtazapin och Imovane i LW's ryggsäck och om en läkare hade skrivit ut dessa eller om hon fått dom på annat sätt.
Väldigt lätt att göra dock även mot en ssk om denna är gravt psykisk nersatt i sjukdom.
Alltså sådär så hon bara låg i sängen och stirrade upp i taket, helt avstängd. Så har jag tolkat det som att det var när hon mådde som sämst.
Särskil lätt gjort är det ju om hon hade många olika mediciner som "omhändertagaren SD" delat upp i morgon middag kvälls-doser i en dosett till exempel. Han kom väl bara med dosetten och gav henne sina 4 kvällspiller att svälja med et glas vatten.
Citera
2020-02-29, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malin.Nilsson
Den har jag inte hittat!
Min uppfattning är att de fått till sig denna uppgift på nåt sätt, inte så att de kanske hade hard evidence på saken. De använde uppgiften i ett förhör med HD som sagt, där jag fick uppfattningen att de försökte underminera hennes linda lojalitet till SD och hennes ljugande för hans skull genom att rada upp all skit han gjort mot henne genom åren. För att på så sätt rucka på hennes blinda lojalitet. För att på så sätt rucka på hennes blinda lojalitet och få henne att börja prata

Tack, jo hon behöver avgiftning. Hennes del i brottet är dunkelt, men oaktat behöver hon avgiftning.

Stackars barn.
Citera
2020-02-29, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handlr
Tänker du på någon speciell läkare som tycker om att skriva ut just Mirtazapin och Imovane ?

Nä.
Men man skulle ju lätt kunna dra slutsatsen att SD är mellanhanden om båda kvinnorna har samma mediciner?
Citera
2020-02-29, 16:12
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
Kommer du ihåg exakt vad han skrivit?

Nu minns jag inte exakt om det var den hörselskadade grannen eller om det var grannen som bor bredvid honom som sa det . Tror att det kan vara kvinnliga grannen Str*öm, när de var på semester till USA.

Kommer inte ihåg exakt, men han pratar runt lite först om L*enas försvinnande och tidpunkten för det och sedan glider han in lite snyggt med att du såg inte mig (klockslag) när jag var i trädgården och då var det samma klockslag som L*ena försvann ur chatten.

Underförstått är att han har varit hemma den tidpunkten.
Citera
2020-02-29, 16:12
Medlem
Citat:
Väldigt lätt att göra dock även mot en ssk om denna är gravt psykisk nersatt i sjukdom.
Alltså sådär så hon bara låg i sängen och stirrade upp i taket, helt avstängd. Så har jag tolkat det som att det var när hon mådde som sämst.
Särskil lätt gjort är det ju om hon hade många olika mediciner som "omhändertagaren SD" delat upp i morgon middag kvälls-doser i en dosett till exempel. Han kom väl bara med dosetten och gav henne sina 4 kvällspiller att svälja med et glas vatten.

ja, det var det jag menade med "inne i dimman".. Att hon måste ha varit riktigt sjuk om hon inte reagerade på detta.
Citera
2020-02-29, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonhuvud007
Tack, jo hon behöver avgiftning. Hennes del i brottet är dunkelt, men oaktat behöver hon avgiftning.

Stackars barn.
Verkligen. Personligen skulle jag tycka det vore 100ggr värre om min partner drogat mig utan min vetskap - än vad en affär varit.

En sexuell affär hade jag kunnat förlåta eventuellt, men jag hade fan ALDRIG kunnat komma över eller förlåta om min partner drogat mig och/eller bytt ut mina mediciner till nåt annat/nåt starkare när jag redan mådde extremt psykiskt dåligt. Vilket jääävla förtroendesvek.
Citera
2020-02-29, 16:15
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Nä.
Men man skulle ju lätt kunna dra slutsatsen att SD är mellanhanden om båda kvinnorna har samma mediciner?
'Nä jag vet inte.
Citera
2020-02-29, 16:16
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Är det vagt om ett stort gäng "hudingar" står på ömse sidor om vägen och försöker hindra framfart. Vore de på humör att råna att han legat i en blodpöl med alla saker borta.

Enligt mig en jävla läskig situation man inte vill råka ut för själv.

Stefan är lite som vissa "områdeskärringar" de ringer polisen för allt möjligt som de tycker är oroande. Nu är det hon igen brukar de säga till varandra och skaka på huvudet.

För övrigt är han sätt att vara lite konstig av ingen som helst bevisvärde.

Så himla läskig verkar han inte ha tyckt att situationen var:

"Han fortsätter efter kontakten med oss in i skogen bredvid bron mot motorvägen och säger att han ska fortsätta leta efter ungdomarna medan vi tycker han ska gå hem. "

"Det stämmer inte för mig, det hela förefaller mycket märkligt och jag frågar honom varför han gått tillbaka om han tidigare känt sig förföljd och trodde att han skulle bli rånad, han svarar något i stil med att då springer jag bara ut i skogen, jag har ficklampa och det tror jag inte dem som förföljer mig har så det är lätt att springa ifrån dem då. "

Varför ringde han överhuvudtaget polisen? Han verkar ju inte oroad.
Citera
2020-02-29, 16:19
Medlem
Citat:
Verkligen. Personligen skulle jag tycka det vore 100ggr värre om min partner drogat mig utan min vetskap - än vad en affär varit.

En sexuell affär hade jag kunnat förlåta eventuellt, men jag hade fan ALDRIG kunnat komma över eller förlåta om min partner drogat mig och/eller bytt ut mina mediciner till nåt annat/nåt starkare när jag redan mådde extremt psykiskt dåligt. Vilket jääävla förtroendesvek.

Håller med, en affär är svårare än ett one night strand. Men visst finns marginaler till förlåtelse. Men att bli neddrogad är brottsligt dessutom men oerhört stort moraliskt svek. Men snart vaknar kraxarna om hur hemsk lw är. Men bra jobbat och kloka analyser.
Citera
2020-02-29, 16:25
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Så himla läskig verkar han inte ha tyckt att situationen var:

"Han fortsätter efter kontakten med oss in i skogen bredvid bron mot motorvägen och säger att han ska fortsätta leta efter ungdomarna medan vi tycker han ska gå hem. "

"Det stämmer inte för mig, det hela förefaller mycket märkligt och jag frågar honom varför han gått tillbaka om han tidigare känt sig förföljd och trodde att han skulle bli rånad, han svarar något i stil med att då springer jag bara ut i skogen, jag har ficklampa och det tror jag inte dem som förföljer mig har så det är lätt att springa ifrån dem då. "

Varför ringde han överhuvudtaget polisen? Han verkar ju inte oroad.

På gränsen till världsberömda våldsmetropolen Vivalla. Sök på FB;s sökfunktion Vivalla; Skottlossning Vivalla, rån mot Willys Vivalla, kvinna bunden misshandlad och rånad Vivalla är bara de 3 översta rubrikerna sedan finns det 213 till. Slut på OT men det är en förklaring till nojan hos många.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in