Det är fortfarande inte 30 000 personer där. En uppskattning blir 30 personer i bredd och 100-200 på längden. Deltagarna i marschen är 10-11 personer i bredd och 100-200 på längden. Journalisten skriver tusentals personer, vilket innebär ett tal med fyra siffror.
Spektaklet håller till mitt inne i stan, så självklart befinner sig andra människor där mitt på dagen. Om jag åker in till Stockholm så kommer det att vara tiotusentals där mitt på dagen. Jag kan inte komma och påstå att alla dessa människor kom dit enbart för mig. Det är idiotiskt att påstå en sådan sak.
Har Greta så mycket hot emot sig att hon behöver 24/7 bevakning? När Greta anlände till England så fick hon eskort av Polisen från tågstationen till en väntande kortege med polisbilar och polismotorcyklar som stod uppradade.
Tydligen så utvinns det endast olja i Norge och Kanada men inte i Mellanöstern t.ex., med tanke på deras mänskliga rättigheter så vore målet uppenbart.
Huv'et på spiken!
Greta silar mygg och sväljer kameler.
Citat:
Greta Thunberg and 15 other young climate activists have accused Canada and Norway of violating children's human rights by refusing to move away from gas and oil production.
Senast redigerad av wwr 2020-02-29 kl. 01:37.
Har Greta så mycket hot emot sig att hon behöver 24/7 bevakning? När Greta anlände till England så fick hon eskort av Polisen från tågstationen till en väntande kortege med polisbilar och polismotorcyklar som stod uppradade.
Håller ni fortfarande på och tjafsar om den där lilla muppungen?
Hon är på väg ut, det är bara pedofiler och judelakejer som orkar bry sig nuförtiden.
Coronaviruset är den nya grejen.
Folk skiter i klimatet numera, get a grip lefties.
Håller ni fortfarande på och tjafsar om den där lilla muppungen?
Hon är på väg ut, det är bara pedofiler och judelakejer som orkar bry sig nuförtiden.
Coronaviruset är den nya grejen.
Folk skiter i klimatet numera, get a grip lefties.
MVH/Gnomegirl.
Det handlar snarare om personer som vägrar inse konceptet, hur media utnyttjar samt hur man kan bli totalt fixerad.
Huv'et på spiken!
Greta silar mygg och sväljer kameler.
Märkligt med Greta fanatiker, dom klarar inte av frågor när det gäller reala påverkningar, men går hus i helvete när man ifrågasätter hennes popularitet.
Bra jobbat av Greta (som vanligt) Åka i en vecka för att ge samma 3 minuters tal.
Man måste vara en idiot eller totalt hjärnskadad för att gå och se Greta tala 3 min.
Bra jobbat av Greta (som vanligt) Åka i en vecka för att ge samma 3 minuters tal.
Man måste vara en idiot eller totalt hjärnskadad för att gå och se Greta tala 3 min.
...eller proffsdemonstrant men det är väl typ samma sak...?