Citat:
Han var ju den som ringde polisen, så det är ju ingen tvekan om vem det är.
Han säger ju så själv till polisen.
Jag fattar inte varför han säger att han bor i Vivalla?
Kanske vill han rikta misstankarna ditåt?
Och helt uppenbart är det att han lämnar felaktiga uppgifter om vem han är.
Jag misstänker att han faktiskt hade någonting innanför jackan. Vem springer efter rånare med händerna i jackfickorna? Särskilt i den värmen som var då?
En av poliserna tyckte sig känna igen honom när mordet blev känt.
Inga misstänkta har kunnat identifieras.
SD beteende att själv springa runt med pannlampa, ficklampa och leta efter hotfulla män låter helt bisarrt. Vilket också poliserna uppfattade (magkänsla). Det visar att SD inte tänker som de flesta, som skulle bli rädda om det verkade vara någon som vill råna dom och männen verkar hotfulla.
L*ena är ute och springer den här natten,två vändor och "ropar" till SD "Hallå? Hallå? Jag är på Fågelbärsgatan."
Enligt skribent i tråden får hon inget svar av SD...
Han har ju inte ens mobilen med sig för att ringa, haha. Hur troligt är det att just SD är ute i ärenden utan mobil?
Hur mycket som helst med den här natten som gör att man får kalla kårar. Utom SD som inte fattar varför det här är bisarrt.
Så det är ingen tvekan om att det är mycket allvarligt för SD att han uppför sig så här enbart två dagar innan mordet.
Bra att det är så enormt "överspelat" och bisarrt att det blir tydligt.
Om han inte hade varit så empatilös, då hade det hela kunnat arrangeras mycket bättre.
Men han begriper inte hur vanliga människor tänker och känner.
Han säger ju så själv till polisen.
Jag fattar inte varför han säger att han bor i Vivalla?
Kanske vill han rikta misstankarna ditåt?
Och helt uppenbart är det att han lämnar felaktiga uppgifter om vem han är.
Jag misstänker att han faktiskt hade någonting innanför jackan. Vem springer efter rånare med händerna i jackfickorna? Särskilt i den värmen som var då?
En av poliserna tyckte sig känna igen honom när mordet blev känt.
Inga misstänkta har kunnat identifieras.
SD beteende att själv springa runt med pannlampa, ficklampa och leta efter hotfulla män låter helt bisarrt. Vilket också poliserna uppfattade (magkänsla). Det visar att SD inte tänker som de flesta, som skulle bli rädda om det verkade vara någon som vill råna dom och männen verkar hotfulla.
L*ena är ute och springer den här natten,två vändor och "ropar" till SD "Hallå? Hallå? Jag är på Fågelbärsgatan."
Enligt skribent i tråden får hon inget svar av SD...
Han har ju inte ens mobilen med sig för att ringa, haha. Hur troligt är det att just SD är ute i ärenden utan mobil?
Hur mycket som helst med den här natten som gör att man får kalla kårar. Utom SD som inte fattar varför det här är bisarrt.
Så det är ingen tvekan om att det är mycket allvarligt för SD att han uppför sig så här enbart två dagar innan mordet.
Bra att det är så enormt "överspelat" och bisarrt att det blir tydligt.
Om han inte hade varit så empatilös, då hade det hela kunnat arrangeras mycket bättre.
Men han begriper inte hur vanliga människor tänker och känner.
Ett litet förtydligande, kanske oväsentligt men men man vet aldrig vad som kan komma att få betydelse framöver:
LW skickar meddelande ”Hallå” ”Hallå”
Det är hennes mobil som loggar ”står på Fågelbärsgatan”
Jag uttryckte det lite kryptiskt i mitt inlägg - delvis beroende på att jag kopierat det, och då följde det med en massa ”tecken med mera” och då blev det otydligt.