2020-02-29, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarumy
Se där vaknade du, intressant..
Särskilt som jag skrev att man inte kan radera sitt nick, jag skrev aldrig ändra.

Så vad har PW/ Flexz ändrat sitt nick till, och vsrför?
Detta blir bara mer och mer intressant. Så fort geocatching och PW näms hoppar EGT in för att dementera något som aldrig skrivits.
EGT som även är vän med SD, lekt och rest med honom.
Därför du far med osanning.
Man kan radera loggar och foton. Ändra sitt nick och på så sätt göra sig osynlig.

Spekulera och fantisera bäst ni vill, men håll fakta intakt!
Citera
2020-02-29, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brus-nilsson
….klädd i "orienteringsjacka" och är skriven i Sköllersta, men uppger sig bo i Vivalla. Den dä händelsen kommer att ligga honom ii fatet i slutändan.

Begriper inte hur han kan muppa sig så här. Att han ens vågade begå ett mord ett par dygn senare med tanke på galenskaperna han förberett. Är han dum, eller?
Citera
2020-02-29, 11:34
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brus-nilsson
….klädd i "orienteringsjacka" och är skriven i Sköllersta, men uppger sig bo i Vivalla. Den dä händelsen kommer att ligga honom ii fatet i slutändan.

Inte minst med tanke på att man klart och tydligt i samtalslistorna i FUP kan se att SD ringt polisen och 112 den natten.
Vid den tidpunkten.
Citera
2020-02-29, 11:34
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Man kan radera loggar och foton. Ändra sitt nick och på så sätt göra sig osynlig.

Varför uppger han ett nick som inte gäller därför att han har ändrat eller raderat det?
Citera
2020-02-29, 11:35
Medlem
Citat:
Klart man kan ändra sitt nick, sluta svamla!

Expert på geocatch? Får man misstänka andra expertområden också?

Geocatchen i Örebro verkar vara en fräsch samling av kufiska personligheter. Lite sista färden gänget.
Citera
2020-02-29, 11:35
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarumy
Se där vaknade du, intressant..
Särskilt som jag skrev att man inte kan radera sitt nick, jag skrev aldrig ändra.

Så vad har PW/ Flexz ändrat sitt nick till, och vsrför?
Detta blir bara mer och mer intressant. Så fort geocatching och PW näms hoppar EGT in för att dementera något som aldrig skrivits.
EGT som även är vän med SD, lekt och rest med honom.

EGT kanske har rest majstång med Golvbrunns Hanna Davidsson.
Vore intressant om han kunde svara på om Stefan Davidsson tyckte Hanna var tråkig.
Citera
2020-02-29, 11:36
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Begriper inte hur han kan muppa sig så här. Att han ens vågade begå ett mord ett par dygn senare med tanke på galenskaperna han förberett. Är han dum, eller?

Jag tror han har en (ogrundad) övertro till sin egen smarthet.
Citera
2020-02-29, 11:36
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos

Ja
Citera
2020-02-29, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Varför uppger han ett nick som inte gäller därför att han har ändrat eller raderat det?

Bröderna grus i en underlig samling kufar i Örebro geocatch. Om han ändrar sitt nick hoppas jag han informerat sin chef om det. Han är en icke obetydlig del i en mordutredning.
Citera
2020-02-29, 11:37
Medlem
Lillarumys avatar
Citat:

Man kan inte radera sitt nick/ konto. Lustigt att du vet hur man gör sig osynlig, men det stämmer nu inte riktigt.
Du dyker upp när man diskuterar vissa saker och sprider desinformation, hm hur var agendan nu, måhända känner du också denna PW som verkar gilla porr och hatar LW. Jag har ju för mig att du inte heller gillade LW... ni var rätt många som är kompisar som inte gillade henne.

Att inaktivera ditt konto kommer inte att.

Avsluta automatiskt förnyande av premiummedlemsskap köpt via Apple iTunes/App Store eller Google Play.
Radera loggar och foton du har skapat. Dessa kommer att fortsätta att vara synliga.
Radera din kontoinformation.
Obs: Innan du inaktiverar måste du arkivera eller adoptera bort alla dina geocacher och släppa alla spårbara objekt du har i en geocache.

Om du vill radera information kopplad till ditt konto permanent måste du kontakta oss. Annars behåller vi informationen för att bevara dina geocachingloggar och annan historik på våra sidor, med förhoppningen att du kanske vill återkomma.

Citera
2020-02-29, 11:38
Medlem
Zisselas avatar
"Dagen efter, den 16:e, var det mycket som behövde göras då det tagits in datorer och en
mobil. Peter fick reda på att Stefan var släppt och diskuterade det med sina kollegor. Han sa
till sin chef, Stefan Widen, att han kände Stefan och att han föregående dag avstått för att
medverka vid husrannsakan. Eftersom det inte fanns andra tekniker att tillgå initialt så
beslutades det att Peter ändå skulle ingå i ärendet men inte hantera något från Stefan. Tony
Möörk var teknisk koordinator i ärendet.
" (FUP, aktibilaga 151, sidan 137)

Denne Möörk ska alltså också vara personlig vän till HD. Vad har vi för belägg för det?
Möörk nämns för övrigt inte vid namn någon annanstans i vittnesförhören än i förhöret med PW. Alltså framgår det inte. om det alltså är så, att han också är vän med SD.
Citera
2020-02-29, 11:40
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann

Nu gjordes ju inte det förhöret i morse så han kan ju ha ändrat det långt efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in