Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Det faller på att hon inte hade spermaförekomst i slidan - om jag minns rätt. Ang hårdhänt sex och blödande så ljuger han ju. Han insåg att det kan förekomma blod i hans bostad som tillhörde Lena och därför planterade han den teorin. De hittade mycket riktigt liten förekomst av detta. Bl a på altanen (återigen... om jag minns rätt). Altanen var en av de platser där han påpekade "att de haft sex".
Han kan påstå vad han vill. NFC kan skilja på "blod" och "mensblod". Däremot hade det varit en annan sak om han påstått att hon haft ett ständigt blödande sår på foten eller kanske kroniskt näsblod. Då hade det blivit svårare.
Självklart har både SD och HD fabulerat hejvilt gällande detta.
Jag vet inte till vilken grad HD är inblandad i själva det fysiska mordet, men jag är (som alltid trott, som ni vet)
säker på att hon på något sätt är iblandad.
Efter att ha läst en hel del av förhören med henne nu, där hon ljuger och slingrar sig, så lutar jag mer och mer åt det jag trott mellan varven. Att hon faktiskt var
direkt delaktig i att
slå ihjäl LW.
Spekulation: Kanske hade döttrarna fått sig en dos av det sömnmedel hon åt tidigare denna kväll?
Har polisen frågat tjejerna om de har fått något att sova på denna kväll? Är detta sömnmedel så effektivt så att SD har kunnat haft sex med LW utan att HD vaknade till, så har nog de unga barnen sovit stenhårt. Hade inte SD och LW till och med haft sex i SD´s och HD´s hus, när hon tagit det? Eller är det jag som läst fel?
Kanske har hon också använt sin kunskap som Sjuksköterska för att försöka städa av BP? (Det har jag trott varit möjligt hela tiden med.)
Helt klart är att hon har städat SD´s golvbrunn och vattenlås bland annat. Fast hon knappt städade sina egna golvbrunnar, tydligen.
Men av
allt som skulle städas (Varför huset nu skulle städas 10 dagar efter mordet? Något jag även tycker deras vänner borde reagerat på?) så "råkar" HD välja just de ställen där man brukar finna blod och spår efter mord...? Jag hoppas Polisen tagit prov på rengöringsmedlen. För det finns speciella medel man använder inom vården, som tar död på biologiskt material. Det borde de kunna se om det är använt, för det är inget du köper på Ica.
Jelly verkar också vara just gjord av slemmig jelly själv, detta istället för manlig ryggrad. En feg krake.
Tror även att han på ett eller annat sätt varit delaktig i mordet. Åtminstone så är han skyldig till att svika LW så mycket, så att detta våldsamma mord kunde ske. Och att inte gå till Polisen i tid efter mordet och be att få hjälpa dem. Det man ser från SD´s och Jellys chattar är att han
VET att SD är skyldig.
Sen har han helt klart
ljugit polisen rakt i ansiktet.
Och han har RADERAT meddelande UNDER TIDEN HAN SITTER I FÖRHÖR!!! Osannolikt idiotiskt, vad är det för fel i skallen på den mannen?
Intressant är nu att se att fler och fler, som ständigt hackat på bland annat MoralensVäktare, Jokermannen, mig och andra, nu äntligen börjar vakna till liv när de läser sanningen svart på vitt.
Jag ligger långt efter i läsandet av FUP och tråden, då jag jag varit bortrest ett tag, men vill nu sända ett ❤❤❤❤❤ STORT TACK ❤❤❤❤❤ till alla er fantastiska människor som fått ihop denna FUP! Detta genom otroligt slit. Tack! Tack! Tack!
Jag satte in pengar direkt från start, men vill gärna sätta in en slant till, om Puttenot eller någon annan er fantastiska människor står på minus?
Dessutom tycker jag att de som varit mest aktiva borde få sig en liten slant till en god flaska champagne eller dylikt. Hojta till!