2020-02-29, 12:10
Medlem
Rastades avatar
Kristoffer Johansson som nu mera heter "Kim Marie Johansson har hotat personal och att hon tänkt vrida om nacken på kaninen inne på fängelset m.m.

Jag kan tycka att han, oj förlåt "hon" skulle fått sitta en stund extra pga missskötsamheten, eller vad tycker ni?

Här kommer missskötsamheten i länken: https://www.dropbox.com/s/e6soj59mw9v84ka/Kim%20Misssk%C3%B6tsamhet%20.pdf?dl=0
Senast redigerad av Rastade 2020-02-29 kl. 12:38.
Citera
2020-02-29, 12:31
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Vilket jävla skämt. Att också referera sig till ett kön istället för person.

Det saknas något där. Vid ett eventuellt nytt brott är det ju en annan person som döms. Det kan inte vara rätt att släppa ut denna förvirrade och trasiga person inom snar framtid.
Citera
2020-02-29, 12:34
Medlem
Rastades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad

Det saknas något där. Vid ett eventuellt nytt brott är det ju en annan person som döms. Det kan inte vara rätt att släppa ut denna förvirrade och trasiga person inom snar framtid.

Han skulle haft psykvård från början men nu är det försent.
Citera
2020-02-29, 12:36
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastade
Kristoffer Johansson som nu mera heter "Kim Marie Johansson har hotat personal och att hon tänkt vrida om nacken på kaninen inne på fängelset m.m.

Jag kan tycka att han, oj förlåt "hon" skulle fått sitter en stund extra pga missskötsamheten, eller vad tycker ni?

Här kommer missskötsamheten i länken: https://www.dropbox.com/s/e6soj59mw9v84ka/Kim%20Misssk%C3%B6tsamhet%20.pdf?dl=0

Puckot verkar ju inte fatta att hon sitter i fängelse. Vägra obligatoriska möten för att man ”inte får säga vad man vill” ... ööhh?
Citera
2020-02-29, 12:40
Medlem
Rastades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Puckot verkar ju inte fatta att hon sitter i fängelse. Vägra obligatoriska möten för att man ”inte får säga vad man vill” ... ööhh?

Haha ja helt stört.
Citera
2020-02-29, 13:33
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
När friges personen? Redan gjort..?
Citera
2020-03-01, 12:30
Medlem
Länken är död, blir bara 404 meddelande.
Citera
2020-03-01, 16:57
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad

Nej, det är samma person. Både domar och annan väsentlig historik följer med trots att personen byter kön, namn och personnummer.
Citera
2020-03-01, 18:27
Medlem
Länken funkar inte...
Citera
2020-03-01, 20:06
Medlem
Skaraborg2s avatar
"Trevlig" individ.

Publicerat 2020-01-01.

https://www.expressen.se/nyheter/krim/raseri-i-kvinnofangelset-hotade-honom-till-livet/

Citat:

"Vid samma tillfälle ska Kim Johansson ha hotat med att döda en kanin, enligt handlingarna från Kriminalvården:

”Jag vill att ni flyttar mig till en annan avdelning innan jag gör något dumt som att knäcka nacken på kaninjäveln."
Senast redigerad av Skaraborg2 2020-03-01 kl. 20:09.
Citera
2020-03-29, 03:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rastade

Jag kan tycka att han, oj förlåt "hon" skulle fått sitta en stund extra pga missskötsamheten, eller vad tycker ni?

Det går inte att läsa, kommer felmeddelande
Citera
2020-06-15, 08:38
Medlem
Nu är styckmördaren ute bland folk igen iaf. @magdalaj*hanss*n på instagram.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in