2020-06-15, 19:11
Medlem
kraniumgranskarens avatar
Skulle vara intressant med en lång dokumentär om denna person och höra experter fundera på vad för slags psykologiska fenomen som förekommer kring hen. Är det män eller kvinnor som attraherar hen efter könsbytet?
Citera
2020-06-21, 14:30
Medlem
Lilla Kristoffers nya nöje är tydligen att sitta och hota kvinnor som tycker att biologiskt kön = sant. Det svider att inte bli välkomnad med öppna armar av en grupp man så desperat vill tillhöra men aldrig kan ha tillräckligt mycket gemensamt med för att bli inräknad i. Patetisk, den karln!
Citera
2020-06-21, 20:04
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RUretarded
Lilla Kristoffers nya nöje är tydligen att sitta och hota kvinnor som tycker att biologiskt kön = sant. Det svider att inte bli välkomnad med öppna armar av en grupp man så desperat vill tillhöra men aldrig kan ha tillräckligt mycket gemensamt med för att bli inräknad i. Patetisk, den karln!
Det är väl enbart mänskligt om det svider att bli utesluten ur den grupp man vill identifiera sig med.
Att du försöker göra det till någon negativ grej är patetiskt.
Citera
2020-06-21, 20:06
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraniumgranskaren
Skulle vara intressant med en lång dokumentär om denna person och höra experter fundera på vad för slags psykologiska fenomen som förekommer kring hen. Är det män eller kvinnor som attraherar hen efter könsbytet?
Vanligen förändras inte läggning -- däremot kan den omkodas i och med ett könsbyte.
Citera
2020-06-22, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är väl enbart mänskligt om det svider att bli utesluten ur den grupp man vill identifiera sig med.
Att du försöker göra det till någon negativ grej är patetiskt.
Vad är det jag "försöker göra till en negativ grej"? Klart att det är mänskligt att ha känslor, han är ändå patetisk som hotar med våld mot människor som inte ser honom som kvinna.
Citera
2020-06-22, 14:43
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RUretarded
Vad är det jag "försöker göra till en negativ grej"? Klart att det är mänskligt att ha känslor, han är ändå patetisk som hotar med våld mot människor som inte ser honom som kvinna.
Det är klart att det är dumt (snarare än patetiskt) att hota med våld när man dömts för styckmord. Jag reagerade på att du hade en hånfull ton gällande känslorna av att vara utanför och inte få höra till.
Citera
2021-05-01, 10:16
Medlem
nickomyras avatar
Kan någon länka till hennes fb ?
Citera
2021-05-01, 16:34
Medlem
fisfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Kan någon länka till hennes fb ?

https://www.facebook.com/m@gd@l@.joh@nsson

@ = a
Citera
2021-05-01, 18:38
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisfarmor
https://www.facebook.com/m@gd@l@.joh@nsson

@ = a
Tack . Hon ser otäck ut !
Hur kan man skaffa barn o förlova sig med henne ?!
Citera
2021-05-05, 17:53
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tack . Hon ser otäck ut !
Hur kan man skaffa barn o förlova sig med henne ?!
Arma jävla barn alltså... hoppas soc gör sitt jobb och är på dem som hökar.
Citera
2021-10-25, 06:48
Medlem
Kan nån ladda upp dokumentet igen??
Citera
2023-06-09, 00:09
Medlem
Det sitter än idag en mamma som saknar sin dotter. Såg just ”i huvudet på en mördare” och jag kan säga en sak. Jag är inte alls intresserad över hur denna styckmördare ska inreda sin lägenhet. Vilken jävla skymf mot hennes mamma. Antar att det är för sent för ursäkter så ni kan ju bara dra rakt åt helvete!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in