2020-02-29, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Samma här, men BB-deltagarna får ju dessutom sovmorgon varje jävla dag. Vanligt folk går upp 06:00.
Vem fan går 06 om man inte jobbar
2020-02-29, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73

jag brukar snitta 07.00 även när jag inte jobbar
2020-02-29, 09:36
Medlem
Citat:
Jag tycker det är helt ok i år
Jo, jag har förstått det. Men vad är det som tilltalar? Är det skitsnacket, taktiken och kramarna som får dig att följa Big Brother !?!

Själv vill jag se något extraordinärt när vi kommer till denna typen av program. Det sociala samspelet mellan människor som på frivillig basis låser in sig i ett hus med 24/7 kameraövervakning är intressant, och den spykologiska aspekten i det hela är än mer intressant.

BB 2020 är riktigt PK och det syns så tydligt hur de hjärntvättar och stryper åsikter på ett nästan kommunistiskt maner.
2020-02-29, 09:37
Medlem
DjPuttes avatar
Alltså dags att läkarna & Big Brother ledningen tar beslutet plocka av Patsy för han MÅR inte bra alls, Snart måste dem sätta in dropp på han så karln får in näring i kroppen för det är snart ohållbar situation för han!
2020-02-29, 09:38
Avslutad
Vilka här va det som argumenterade mot mig när jag skrev att Mergims familj hört av sig till produktionen igår?

Träd fram här nedan så jag kan tysta er med glädje. Jag ber er, träd fram.
2020-02-29, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Alltså dags att läkarna & Big Brother ledningen tar beslutet plocka av Patsy för han MÅR inte bra alls, Snart måste dem sätta in dropp på han så karln får in näring i kroppen för det är snart ohållbar situation för han!
Dom har koll på honom
2020-02-29, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

ja idag måste dem nästan ta ett definitivt beslut så man vet hur det blir på måndag
2020-02-29, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Jo, jag har förstått det. Men vad är det som tilltalar? Är det skitsnacket, taktiken och kramarna som får dig att följa Big Brother !?!

Själv vill jag se något extraordinärt när vi kommer till denna typen av program. Det sociala samspelet mellan människor som på frivillig basis låser in sig i ett hus med 24/7 kameraövervakning är intressant, och den spykologiska aspekten i det hela är än mer intressant.

BB 2020 är riktigt PK och det syns så tydligt hur de hjärntvättar och stryper åsikter på ett nästan kommunistiskt maner.

Fast det psykologiska kommer inte så fort som nån vecka det kommer senare , dom har tävlingar vilket jag gillar , dom pratar mycket med varandra på djupet det är som det ska vara . Jag är inte ute efter att se sex bråk fylla intriger då kan jag kolla på pH om jag vill se det
2020-02-29, 09:40
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
dem borde få militrvecka eller nåt läggdgs 21.00 uppstigning 05.00
Ja, den vore fin. Men ser hellre att de är uppe till 00:30 och gör armhävningar (dubbelt så många för Amilia) och sedan väcks de klockan 04:00.
2020-02-29, 09:41
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ja för till skillnad från dig så jobbar vanligt folk och går upp 06:00 ish.

Jag går upp vid 5 snåret när det är arbetsvecka, snooze är ett jävla otyg. Varför ska man plåga sig själv flera gånger för? Bara att kliva upp direkt som den mönstersvensk man är!
2020-02-29, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ja för till skillnad från dig så jobbar vanligt folk och går upp 06:00 ish.

Jag går upp vid 5 snåret när det är arbetsvecka, snooze är ett jävla otyg. Varför ska man plåga sig själv flera gånger för? Bara att kliva upp direkt som den mönstersvensk man är!
Jag jobbar Oxå men inte 7 dagar i veckan
2020-02-29, 09:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Vilka här va det som argumenterade mot mig när jag skrev att Mergims familj hört av sig till produktionen igår?

Träd fram här nedan så jag kan tysta er med glädje. Jag ber er, träd fram.

Vet att ingen här vågar göra bort sig, men det har ni ändå. Diskutera aldrig mer med mig igen, Lunetic eller vem det nu var.

Mergim fick ett meddelande från sin familj via produktionen. Invändningar?

https://i.gyazo.com/32d6c6a2c9cd57f7d136ac39fc73a6c3.png

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in