2020-02-29, 09:03
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Är alla sålda på Vicky nu eller?

Jag är fortfarande lite kluven över henne, hon växte när hon började snacka om att hon genomskådat pinkroom, men hon gullar som fasiken med det gänget och daltade med Mergim nu vid läggdags. Visst retar det gallfeber på A&A men tja det retar även en själv också.

Tycker hon kan vara rätt jobbig ibland faktiskt.

Definitivt inte! Hon har varit i huset typ 5 minuter och är på alla som om hon varit med sen dag 1. Jag skulle inte lita på henne ett smack om jag var i huset. Hon är överallt, gullar med alla och snackar skit om alla till alla. När ska de avslöja henne? Hon är inte direkt försiktig heller.
2020-02-29, 09:04
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Känns ett omöjlig uppdrag. Borde få belöning för varje batteri han lyckas byta istället.

Faktiskt! Var riktigt kul att se honom gå all in och "flyga" genom vardagsrummet i sann Stålmannen-anda men ena armen utsträckt framför sig.

Hahahahahahaha!! Mergim vaknade direkt!
2020-02-29, 09:07
Medlem
Haha gick in på Liven och fick se Lennie smyga sig på de sovandes och fattade ingenting.
2020-02-29, 09:10
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Haha gick in på Liven och fick se Lennie smyga sig på de sovandes och fattade ingenting.

Han skulle vara Batterimannen och byta batterier i allas mikrofoner utan att bli upptäckt. OM han lyckades skulle de få lyxigare varor i skafferiet men hans första försök sprack - Margim vaknade direkt.
2020-02-29, 09:11
Medlem
__Alez__s avatar
Så jävla misslyckat av BB. Trodde de verkligen han skulle klara uppdraget.
Pinsamt.
2020-02-29, 09:12
Medlem
Blaisens avatar
Måste säga att det ar riktigt skojigt att se Mergims/Victorias cock-blockande av Amilia inatt när Victoria fick Mergim att gå in och lägga sig igen. Amilia var i full gång att jobba sig ner i sängen hos Lennie när Mergim bara klampade in och la sig mellan de två. Amilia gick till sin säng och låg och stirrade rakt ut i tomma intet lääänge! Hahahahahhahahaha! Hade såå gärna velat veta hennes tankar just då!
2020-02-29, 09:12
Medlem
gör ni som bb deltagarna ligger kvar och surar i en 30min ish efter väckning eller går ni upp direkt????

jag är den som flyger upp ur sängen när klockan ljuter
2020-02-29, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Schema

11.00 Val av regissör och musikvideoinspelning

Deltagarna ska spela in en musikvideo till den officiella Big Brotherlåten.

15.00 Snöbollskrig

17.00 De som hänger löst svarar på tittarfrågor

18.30 Fest

Snöbollskrig? Herre gud! Festen blir så klart intressant om det inte blev något igår. BB utannonserar fester hela tiden men det blir liksom ingenting av det. Ta afterskin tex. där sex personer får dela på tre flaskor bubbel. Vad är det för j-vla skämt? Var i socialamedier kontaktar man Big Brother på bästa vis?
2020-02-29, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Vad vill du själv se? Själv har jag inte tittat på Big Brother sedan måndags, men följer fortfarande tråden. Får jag det? Kommer även i fortsättningen se på måndagsfinalerna och kika in i huset då och då, och även flika in här med ett spam inlägg eller två.

Vad vill du se? Folk som gull gullegullar med varandra?

Jag tycker det är helt ok i år
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad var det hon sa? Hon är dock falsk. Om hon vet att alex inte gillar att hon är så intim med mergim, varför fortsätter hon? Sedan så vet kanske inte alex att mergim är gay. Så rätt så dåligt från hennes sida, mer bara för att hon vill göra alex svartsjuk och få uppmärksamhet. Skulle inte orka med en sån tjej.

Ja. Hon har nämnt det nu inatt till Amilia också. Att han "aldrig lägger sig vid mig på nätterna. Helt plötsligt är han 4 nätter i rad mellan Lisa och Victoria"

Detta sa hon till honom 2 gånger i konversationen och sen till Amilia under natten när Amilia backade upp Alex och sa att det ser riktigt fel ut när hon är 99% med Mergim.

Amilia sa rak på sak, han sitter ihop med dig. Vart du än går är han efter dig. Snorungen dvs.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
gör ni som bb deltagarna ligger kvar och surar i en 30min ish efter väckning eller går ni upp direkt????

jag är den som flyger upp ur sängen när klockan ljuter

När jag inte behöver gå upp så ligger jag länge och chillar. Ska jag jobba så har jag 7 alarm som går igång efter varandra, seg som fan.
2020-02-29, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iaerik
Big brother har även bekräftat det som svar på en kommentar på instagram
Att han fått en varning o inte varit i kontakt med familjen ja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in