Citat:
Ursprungligen postat av
Mrjobi
Jag tänker inte ta någon fight med dig så du behöver verkligen inte berätta för mig att vakna upp. Kan du inte förstå att om du kollar på ett klipp på youtube. Det finns många videos där det har använts skådespeleri för just påverka människor som dig att luras med. Peronen som gör dessa videos sitter med sig själva på bild och kommenterar videos som kunnat filmas vid andra tillfällen, de har kunnat filmas som man gör stora filmer osv. Jag har sett med egna ögon byar uppbyggda för just ändamålet att lura dig tro att det som du ser är på riktigt, Jag var utanför en by/studio där man spelar in att barn lever i fattigdom och jävligt. Detta log i ett fint område på en parkering...
Jaja, intala du dig det... Whatever makes you happy
Till övriga som har någon hjärncell kvar som fattar att Kina förtrycker sitt folk brutalt och har en lång historia utav det. Fattar att detta är den vidriga sanningen. Förhoppningsvis kommer det kinesiska folket revoltera när de hämtat sig från detta.
Såhär behandlar man inte människor. Vidrigt och oerhört skrämmande!
Kina mörkar siffror och har kremerat många döda utan att de hamnat i statistiken. Förmodligen för att de främst tänkte på sin ekonomi. De kineser som vittnat om annat har fått sina filmer nedplockade och har försvunnit. Medans släktingar rapporterar dem som saknade.
RIP
https://youtu.be/v0jWzQI7TyE