2020-02-29, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Hon är en spelare , en smart spelare

I agree, hon har fördelen att veta vad alla andra säger och tycker senaste tiden från allas biktar... så det ska bli intressant och se när hon hamnar i ”ovetskap” om alla om några veckor... mao när hon själv är i ”bubblan” som alla andra... men en smart spelare just nu, och hon gör det bra 😊
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Victoria måste ju välja sida. Håller på såhär och fiskar med båda grupperna så vill väl alla ha ut henne.
Viccan hänger med Antys grupp, Lisa Alex grupp. och nu fiskar i Samis grupp.
Men det är Alex Lisa och Viccan som är Viccans grupp. Och Alex är även i Antys grupp
Medlem
Lord2Moynes avatar
Sååå skönt att Vicky berättade att Anty var en av den som snackade mest skit om Jasmine.

Och Jasmine som tyckte att Anty hade slickat röv på henne. Nu vet hon iaf sanningen till 100% om henne.
2020-02-29, 18:59
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Sååå skönt att Vicky berättade att Anty var en av den som snackade mest skit om Jasmine.

Och Jasmine som tyckte att Anty hade slickat röv på henne. Nu vet hon iaf sanningen till 100% om henne.
Viccan vill få jassa att hålla kvar Lisa om glasman får rädda någon.
2020-02-29, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
HAHA det känns som det kan spåra på eran gata framöver. Det finns ju alla förutsättningar för kaos

You bet 😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag gillade henne när hon sa de saker hon gjorde om Anty och Amilia i bikten men nu börjar jag tycka hon är lite för mycket.. Vet inte riktigt vart man har henne. Nu sa hon till Jasse att hon definitivt skulle rädda henne om en sådan situation uppstod. Känns som hon vill vara vän med alla förutom Antys gäng (och de släpper ändå inte in någon). Men varför skulle hon kramas och vara så nära Mergim och vara hans kompis om hon hatar gänget så mycket? Och varför byter hon inte rum?

Hon är i sovrum 2 för att hålla koll på skitsnacket och för att ta några poäng där inne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag gillade henne när hon sa de saker hon gjorde om Anty och Amilia i bikten men nu börjar jag tycka hon är lite för mycket.. Vet inte riktigt vart man har henne. Nu sa hon till Jasse att hon definitivt skulle rädda henne om en sådan situation uppstod. Känns som hon vill vara vän med alla förutom Antys gäng (och de släpper ändå inte in någon). Men varför skulle hon kramas och vara så nära Mergim och vara hans kompis om hon hatar gänget så mycket? Och varför byter hon inte rum?
Hon spelar smart men för fort , hon måste tagga ner annars kommer dom få ut henne
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J7Sthlm
I agree, hon har fördelen att veta vad alla andra säger och tycker senaste tiden från allas biktar... så det ska bli intressant och se när hon hamnar i ”ovetskap” om alla om några veckor... mao när hon själv är i ”bubblan” som alla andra... men en smart spelare just nu, och hon gör det bra 😊
Precis!

Hon har ju haft fördelen att veta exakt var tittarna tycker om de andra i huset när hon klev in...Men ju längre tiden går så ju mindre kommer hon veta hur " vi " uppfattar deltagarna.
2020-02-29, 19:02
Medlem
Är jag den enda som HATAR victoria?? Hon är så sneaky och hal, skyller på att hon är utanför men ändå byter hon grupperingar och skapar intriger mellan alla. Känns som att hon klev in i huset som att hon bestämt att hon ska vara utanför så att tittarna ska tycka synd om henne. Men ärligt talat så har hon sån sjukt jobbig personlighet som gör att jag förstår att dom snackat om henne för hon är typ läskig. Hon skrämmer mig på riktigt!! Hon kysser på mergim hela tiden sen snackar skit och sen klagar på att dom stöter ut henne. Nee hon är så läskig, är rädd för hennes beteende!!
2020-02-29, 19:02
Medlem
__Alez__s avatar
Vilken jäkla fördel att ha hängt med i denna tråden sen dag 1 och komma in i huset nu.
2020-02-29, 19:03
Medlem
Brev
2020-02-29, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Är jag den enda som HATAR victoria?? Hon är så sneaky och hal, skyller på att hon är utanför men ändå byter hon grupperingar och skapar intriger mellan alla. Känns som att hon klev in i huset som att hon bestämt att hon ska vara utanför så att tittarna ska tycka synd om henne. Men ärligt talat så har hon sån sjukt jobbig personlighet som gör att jag förstår att dom snackat om henne för hon är typ läskig. Hon skrämmer mig på riktigt!! Hon kysser på mergim hela tiden sen snackar skit och sen klagar på att dom stöter ut henne. Nee hon är så läskig, är rädd för hennes beteende!!
Hon spelar ju spelet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in