2020-02-28, 11:52
Bannlyst
Borde inte NS och för den delen NMR åka till utsatta områden och städa upp? Om inte varför inte?
Citera
2020-02-28, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Borde inte NS och för den delen NMR åka till utsatta områden och städa upp? Om inte varför inte?
Ja, blattarnas insmugglade automatvapen är ingen match mot nationellas tändstål och överlägsna kampsportsträningar.
Citera
2020-02-28, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelbruno
Ja, blattarnas insmugglade automatvapen är ingen match mot nationellas tändstål och överlägsna kampsportsträningar.
Negrer är bättre på att beväpna sig? Så du menar?
Citera
2020-02-28, 15:42
Bannlyst
Citat:
Negrer är bättre på att beväpna sig? Så du menar?
Mer vapen, mindre konsekvenstänk, mer pengar, bättre koll på lokalområdet, mer likgiltiga inför döden.

Och var skulle de börja? Köra en Mangs och skjuta folk på måfå?
Citera
2020-02-28, 16:10
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Mer vapen, mindre konsekvenstänk, mer pengar, bättre koll på lokalområdet, mer likgiltiga inför döden.

Och var skulle de börja? Köra en Mangs och skjuta folk på måfå?

Vad skulle nationella tjäna på att bete sig lika efterblivet som Mohammad med en IQ på 80?
Citera
2020-02-28, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Vad skulle nationella tjäna på att bete sig lika efterblivet som Mohammad med en IQ på 80?
Du kan ju börja med att läsa frågan jag svarade på iaf, innan du går in i full damage control mode.
Citera
2020-02-28, 16:21
Bannlyst
Citat:

Nä var skulle modet komma ifrån till att börja med. Många generationer tillbaka skulle det vara realistiskt men inte nu. Tråkigt för oss med vikingablod
Citera
2020-02-28, 16:26
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Nä var skulle modet komma ifrån till att börja med. Många generationer tillbaka skulle det vara realistiskt men inte nu. Tråkigt för oss med vikingablod

Vad tror du nationella skulle vinna på att gå in och rätta till systemets egna bekymmer?
Citera
2020-02-28, 16:28
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Du kan ju börja med att läsa frågan jag svarade på iaf, innan du går in i full damage control mode.

Nu var det ju faktiskt en ryggdunkning som jag försökte ge dig, inte ett påhopp. Jag står bakom ditt inlägg Djungelbruno.
Citera
2020-02-28, 17:13
Bannlyst
Citat:
Nu var det ju faktiskt en ryggdunkning som jag försökte ge dig, inte ett påhopp. Jag står bakom ditt inlägg Djungelbruno.
Då ber jag om ursäkt. Har väl blivit kallad röding och sosse lite för många gånger här inne.
Citera
2020-02-28, 18:41
Avslutad
Citat:

Tänker du att "vikingar" ska gå ut och skjuta random invandrare eller vad är det du insinuerar?
Citera
2020-02-29, 12:19
Medlem
pointzeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
VLT skriver om detta nu också.

https://www.vlt.se/artikel/nazisterna-avslojade-har-tranar-och-mobiliserar-de-i-sitt-hemliga-hogkvarter-i-vastmanland

Någon som vet exakt var detta är? Jag har sommarställe i trakterna och vill inte råka ramla in på deras terroristläger i sommar, eller vad dom nu tränar inför.

Finns info här https://gatorna.info/threads/nordisk-styrka-leker-revolution-i-naverkarret-2542/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in