Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Jag tror inte hon var med vid mordet eller ens visste om att det skulle ske. Däremot tror jag att SD hintat om det. Och detta med blodet har han också sagt till HD. Antingen genom att ljuga för HD och berätta om sexet och blodet. Eller säga att hon skall upprepa det för polisen, eftersom det finns lite risk att Ls blod finns hemma hos dom och då kan polisen tro att det är han som är förövaren.
Alternativ två är att han helt enkelt sagt till henne att han dödat LW. Men det tror jag inte, jag tror inte raketforskaren HD klarat att hålla den vetskapen för sig själv - hon är för skör. Men inom sig vet hon. SD har hintat.
Jag säger inte emot dig men påminner bara om att det postats uppgifter i tråden om en annan sida av HD också. En inte så skör utan mer kall, manipulativ och hård sida gentemot bl a kollegor. Jag är dock ej rätt person att bedöma sanningshalten i de inläggen men minns att det ska ha kommit från olika håll. Någon annan kanske minns mer om detta? Utöver TinnaNinna och JM så tror jag även att något fler konto ska ha
skrivit om detta i höstas.