2020-02-28, 14:50
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Betyder ju inte att dom ringt in , snacka om att dra egna slutsatser
Tror nog att hans föräldrar känner han bättre än vad du gör, Så nog kan dem ha ringt in och haft oro över mergim och hur han mår mentalt!
2020-02-28, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Precis. Då ska även Sami få ett samtal, så han får veta att vi diggar den där fjärtaren!

HAN HAR INTE FÅTT NÅ SAMTAL
2020-02-28, 14:51
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, det blir ju alkohol, så förhoppningsvis får vi MÄR FRÅN HANS HJARTA redan ikväll.

Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Mergin kommer inte kunna dölja sitt riktiga jag så länge. Det kryper nog fram ganska snart igen. Kanske redan ikväll.
Redan avslöjad, hänger bara med Anty. Det borde han inte göra efter hans ”fejkade” tal.
Tala om att du la dig i istävlingen, då kan du få förlåtelse!
Avslutad
Hoppas nu när den lilla mesen Mergim bett om ursäkt att stämningen i huset blir skönare och det inte blir så himla grupperat som gör att många här lackar på dom i rosa.

Anty är egentligen jävligt skön. Mergim har fuckat henne helt, men inte bara henne utan hela stämningen i huset och det känns rätt sansat nu efter hans tal redan.

Stör mig fortfarande han men från ett neutralt perspektiv i huset känns det rätt sansat nu. Upp till bevis för han obviously.
2020-02-28, 14:52
Medlem
Hänt något speciellt senaste timmen? Såg Glasman tävla senast.
Medlem
På samma sätt som BB sa till Sami han måste förklara sina nazi-tatueringar för folket kokar så har de väl sagt till Mergim att antingen får han ändra sig eller så ryker han för folket kokar.
Sluta hitta på att hans familj har ringt in och sagt si och så. Jag lyssnade med högsta ljud och man kunde omöjligen höra honom så bra att man hunnit uppfatta att hans ”föräldrar ringt in och sagt han inte är sig själv”.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tror nog att hans föräldrar känner han bättre än vad du gör, Så nog kan dem ha ringt in och haft oro över mergim och hur han mår mentalt!

Ni får bara för er massa saker , sluta sprid falska rykten , han fick en varning av bb för sitt beteende
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja han verkar inte ha mycket hjärnceller. Om han hade brytt sig om att vinna så hade han valt Lisa för hon kommer garanterad vara lojal tillbaka. Om han tänker med kuken väljer han Anty, men Anty kommer stabba honom i ryggen. Tror fan Anty valt Lennie över Alex till och med.
Nej hur kan du säga så, han är ju ett geni. Han drog ju slutsatsen att man kom 1 km på 10 drag på stakmaskinen, bara en mensa-medlem som Alex kan komma fram till något sådant.
Medlem
aina08s avatar
Såg just klippet då Mergim bad alla om ursäkt (igen) och sa att han inte är sig själv och att han ska ändra sig.
Min slutsats är att han antingen fått höra nåt från utsidan om att han måste ändra sig, eller så har han träffat en psykolog för att han håller på att tappa det psykiskt och psykologen har hjälpt honom att göra en "nystart".
Hur som helst så kommer de han pratar om inte att hålla länge... innan kvällen pratar han skit om folk tillsammans med pakten och med alkohol i kväll går han tillbaks till sin normala BB-personlighet.

Han kanske skulle börja leva som den muslim han ska vara så kanske han kan förändras.
Börja med att avstå alkohol, godis innehållande gris, kel med pojkar mm.
Eller så kommer han ut ur garderoben och blir ihop med Lenny och skiter helt i islam.
Samvetet att någon ser honom hela tiden (Alah) kommer att gnaga sönder hans psyke.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
HAN HAR INTE FÅTT NÅ SAMTAL
Okej då, Big Brother-producenten! Jag tror dig nu när du använder versaler. Det är nämligen det enda som indikerar att någon talar sanning. 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag hade på högsta ljud men hörde inget annat än mummel så vet inte vart denna trådsanning kommit ifrån.
Däremot hörde jag hur han sa ”Det får jag inte säga” innan det började mumlas och sen bytte DC rum men BB sa ”Mergim det är förbjudet att hålla för/täcka mikrofonen”
Tack för förtydligande

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in