2020-02-28, 14:47
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han verkade ju bli tänd på hans tal, såg du som han klängde fast vid honom efter?
Du har så rätt. Snart kan dom inte hålla sig längre, det oundvikliga kommer ske, kanske redan ikväll.
2020-02-28, 14:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Nu kommer det gullas och daltas med stackars Mergim ett bra tag för hans hjältelika förlåt-tal han höll. Orka!

Lennie, ge din pojkvän stock ikväll! Låt det ske bara!
Nej då, ikväll KÅMMÅR HAN LACKA
2020-02-28, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Oj!! Och flera har hört detta?
Jag hade på högsta ljud men hörde inget annat än mummel så vet inte vart denna trådsanning kommit ifrån.
Däremot hörde jag hur han sa ”Det får jag inte säga” innan det började mumlas och sen bytte DC rum men BB sa ”Mergim det är förbjudet att hålla för/täcka mikrofonen”
Medlem
foxieroxies avatar
Mergin kommer inte kunna dölja sitt riktiga jag så länge. Det kryper nog fram ganska snart igen. Kanske redan ikväll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim har varit låg under dagen, gick in och ut ur bikten med olika personer. Sen samlade han alla och sa typ att han ska bättra sig och inte vara så elak. Efter det gick han och hans polare ut på gården. Amilia frågade vad som hänt, då täcker Mergim för micken med jackan och säger att hans föräldrar sett att han inte är sig själv och ringt BB. Sen bytte DC kamera.

Betyder ju inte att dom ringt in , snacka om att dra egna slutsatser
2020-02-28, 14:49
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Om det är så att Mergin har fått veta detta samtal från föräldrarna så fuskar BB på hög nivå. Då kan lika gärna de andra deltagarna få veta hur de ligger till hos folket därute.
Precis. Då ska även Sami få ett samtal, så han får veta att vi diggar den där fjärtaren!
Medlem
Fruktansvärt instabil och osäker person den där Mergim. Kommer han lämna inom kort tro?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Mergin kommer inte kunna dölja sitt riktiga jag så länge. Det kryper nog fram ganska snart igen. Kanske redan ikväll.
Ja, det blir ju alkohol, så förhoppningsvis får vi MÄR FRÅN HANS HJARTA redan ikväll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Alex är svag han kommer behålla Anty och rösta ut lisa
Ja han verkar inte ha mycket hjärnceller. Om han hade brytt sig om att vinna så hade han valt Lisa för hon kommer garanterad vara lojal tillbaka. Om han tänker med kuken väljer han Anty, men Anty kommer stabba honom i ryggen. Tror fan Anty valt Lennie över Alex till och med.
2020-02-28, 14:50
Medlem
Citat:
En människa blir inte en helt annan människa bara för att de går in i ett hus. Däremot förstärks kanske ens dåliga egenskaper, men de har alltid funnits där. Och att säga att någon har blivit styrd köper jag inte heller. Man väljer väl själv vilka beslut man ska ta. Ingen annan väljer åt en.

Men snälla... föräldrar ringer in... pinsamt

Nu hör jag att Lisa och Vickan lovordar Mergin för att han bad om ursäkt. Lite vet de

Exakt det jag sagt. Dessutom jävligt mögligt att han uttryckt att det han sagt till folk är helt okej. Men nu ringde mamma och då får man stå med svansen mellan benen.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Fruktansvärt instabil och osäker person den där Mergim. Kommer han lämna inom kort tro?

Hoppas inte. Bättre att han blir utröstad så att vi kan sända lite signaler in i huset
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Betyder ju inte att dom ringt in , snacka om att dra egna slutsatser
På något sätt har de förmedlat det och på något sätt har han fått veta det. Det är fusk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in