Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Ja.
Varje spår för sig, inte så mycket att komma med.
Men tillsammans.
Det var det jag sa från början.
Hur lätt är det att ta sig in i et hus, nerblodad utan att ta på något, droppa på något och lämna spår som du kanske inte ens uppmärksammar?
Förklaringen med att L*ena blött vid sex, vem köper denna om det är blod lite "överallt"? Och dessutom kommer andra personer som L*ena har haft intimt förhållande med att vittna att så var inte fallet. Även barnmorska och VC.
Jag har ju hakat upp mig lite på de här påstådda blödningarna och läst lite....
Angående trosorna i ryggsäcken aktbilaga 157 del a sida 158:
"
Avsaknaden av synligt blod i kombination med spermaliknande besudling på insidan av trosorna och träningstightsens gren ger starkt stöd för att den person som haft trosorna och träningstightsen på sig när spermabesudlingen hamnade i kläderna inte har haft en pågående märkbar blödning."
- DNA- undersökning av filten: Tve besudlingar med sperma från SD. Inget blod iaktogs på filten.
- 9 trosor i tvättkorgen var smutsiga i grenen av sekret och flytningar. Ingen av trosorna såg blodiga ut.
Om jag nu håller rätt på allt:
- Av 14 trosskydd gav 13 reagens för sperma.
Av dessa 14 trosskydd gav 3 reagens för blod.
En av dessa tre kommer från dottern.
En av dessa tre kunde DNA inte jämföras.
En av dessa tre talar starkt emot att det är LW.
(Om jag inte missminner mig så var blodet från en av bindorna äldste sonens flickvän?)
Och man har väl heller inte kunnat påvisat blod i några av trosorna?
Tycker mer och mer att uppgiften om att LW skulle blöda så det droppade vid samlag låter bananaz.