2020-02-28, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anniesbrev
Sant. Med statistik kan man påstå vad som helst. Det var nog lite det jag råkade göra. Jag bläddrade snabbt igenom resultaten från NFC och såg inget om trosskydd. Dock om två(?) bindor, var av (minst) en var dotterns. Men om man tittar på resultaten( t ex alla trosor) där det har förekommit förmodat vaginalt blod så är det inget, eller väldigt lite. Om LW inte har gnuggat sitt underliv mot tvättmaskin och plös så är sannolikheten minimal för att det ska vara vaginalt blod där.
Jag har inte gått in i diskussionen rörande LW:s trosor m m.
Mitt inlägg handlade om att belysa att proportionerna 13--3 gällande trosskydden är svårt att extrahera kunskap ur när vi inte vet vem av LW:s sexpartners som skapade de blodiga trosskydden.
Bara det!
Citera
2020-02-28, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av izzisbell
Vabb=Tid för FUP. Men jag känner mig snurrig, hur maffig är den inte. Jag har lite svårt att få övergrepp om den, vet inte om jag fått ner hela.
Hur hann de med något annat i livet än att messa med varandra? Inte konstigt att Lena ständigt gick omkring med telefonen i handen.
Jag upplever att hon var nästintill besatt av SD. Chattkanaler och alla dessa foton & filmer. Herrejösses.

Lite mer detaljerat vad varje fil innehåller som jag satt och plitade på igår. Kanske den kan hjälpa?

https://docdro.id/MQA27S4
Citera
2020-02-28, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotoalbuns
Förklara för mig hur man inte kan begripa att familjen Davidson tillsammans blev vansinniga på denna älskarinna.Förklara gärna för mig.
Förklara för mig hur det kommer sig att LW inte togs av daga mycket tidigare.
Jag tror att paret Davidsson har lidit hemska kval pga den här slampan till präst.
Fy skäms.
Jag kan faktiskt förstå både Hanna och Stefan.De hade inga händer med denna LW.Hon lät dem aldrig få vara ifred.
Det är inte svårt för mig att förstå att hon fick sätta livet till när hon BAD om det.

Nu är det ju högst anmärkningsvärt att SD i sin tur kunde hållt händerna borta, inte sant?
Citera
2020-02-28, 12:55
Medlem
Citat:
Vabb=Tid för FUP. Men jag känner mig snurrig, hur maffig är den inte. Jag har lite svårt att få övergrepp om den, vet inte om jag fått ner hela.
Hur hann de med något annat i livet än att messa med varandra? Inte konstigt att Lena ständigt gick omkring med telefonen i handen.
Jag upplever att hon var nästintill besatt av SD. Chattkanaler och alla dessa foton & filmer. Herrejösses.
Antagligen var hon besatt av honom och han av henne.På ett sätt som inte gagnade dem alls.Tvärtom.
De sårade ju varandra.
Citera
2020-02-28, 12:55
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hon måste ju blött rejält. Och han slog och slog och slog. Försökte väl skydda med sina händer. Vore konstigt om det INTE kommit blod under och på ringen.

Inte konstigt att SD:s blod hamnat under LW:s ring?
Citera
2020-02-28, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Ja, den förskrivningen tyder på att LW hade berättat om sina sömnsvårigheter för ordinatören. Men antagligen underdrev hon sin situation, d v s jag tror inte att hon detaljerat beskrev hur hennes dygn kunde se ut. Hon visste att hon var uppvarvad, men likt majoriteten (nåja), av maniker, så ville hon inte "tas ned". Det fick liksom räcka med att få sömnhjälp. Tyvärr var det inte tillräckligt för att kupera hennes 'over the top activity'.
Jag upprepar: Hade LW fått adekvat farmakastöd, hade hon sannolikt fortfarande varit i livet!

Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Efter läsning av FUP så lutar både livsstil och mående på bipolär sjukdom, inte borderline som hon själv var inne på och ville utredas för.

Jag har inte läst hela utredningen pga OMÖJLIGT!
Läser lite här och där och chansar på att andra kanske också gjort så och kommit över något avsnitt som eventuellt redogör rent kliniskt för hennes psykiska mående? Får man både Imovane och Mirtazapin utskrivna, så finns ju någon läkare som har grund för det? Och dessa kartor hittades ju i ryggsäcken utan förpackning. För jag hoppas att dessa mediciner är utskrivna till HENNE och att hon inte fått dom på annat vis genom annan person då Mirtazapin och dess biverkningar kan orsaka mani, oroskänslor, förvirring, sömnsvårigheter med mera.
Citera
2020-02-28, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Ouch - var det inte LWs blod? Har jag missat så totalt?
Citera
2020-02-28, 12:57
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Jag har inte gått in i diskussionen rörande LW:s trosor m m.
Mitt inlägg handlade om att belysa att proportionerna 13--3 gällande trosskydden är svårt att extrahera kunskap ur när vi inte vet vem av LW:s sexpartners som skapade de blodiga trosskydden.
Bara det!

Trosskydden var väl inte blodiga? De reagerade bara för sperma tyckte jag det stod.
Citera
2020-02-28, 12:58
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Ouch - var det inte LWs blod? Har jag missat så totalt?

SD:s blod så det är bra bevis.
Citera
2020-02-28, 12:59
Medlem
Citat:
Nu är det ju högst anmärkningsvärt att SD i sin tur kunde hållt händerna borta, inte sant?
Ja visst borde han det.Han var redan gift.Det är upp till var och en att vara otrogen.Jag dömer ingen.
Däremot blir jag inte ett dugg förvånad över att han/de slog slampan sönder och samman.Hon förstörde ju deras liv.Hon hade inte i hans liv att göra men kunde inte låta bli honom.De drogs ju till varandra.Hon som läst teologi och verkat som pärst och vigt dem till och med.
Hon får skylla sig själv dumhuvudet när hon bad om det.
Citera
2020-02-28, 13:00
Medlem
Citat:
Avtork. På ring, v. långfinger, Lena Wesström
Forums materia/nr: 201801008114
På topsen påvisades blod. Resultaten talar extremt starkt för att
blodet/DNA:! kommer från Wesström (Grad +4), om man
bortser från möjligheten att det kommer från en nära släkting.

-----
En tops. Ring G65
Forums materia/nr: 201801008138
Blod påvisades. Resultaten talar extremt starkt för att
blodet/DNA:t kommer från Wesström (Grad +4), om man
bortser från möjligheten att det kommer från en nära släkting.

-----------
En tops. Ring G63
Forums materia/nr: 201801008136
Blod påvisades. Analysen visar en blandning av DNA från minst
två personer. Resultaten talar extremt starkt för att huvuddelen
av DNA:t kommer från Lena Wesström (Grad +4), om man
bortser från möjligheten att det kommer från en nära släkting,
Den mindre delen av DNA:t kan inte utvärderas för jämförelse
mot person.
Nationellt forensiskt

-------
Jag hittar inte var det skulle vara UNDER ringen i och för sig.
Citera
2020-02-28, 13:01
Medlem
Citat:
SD:s blod så det är bra bevis.
Kan du rota rätt på det i NFC rapport? För jag hittar det verkligen inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in