Citat:
Ursprungligen postat av
shivashambo
Vad som kommer från PK-hållet är som att tro på en matchanalys skriven 20 sek efter avspark i fotbollsmatchen. AIK har haft 100% av bollinnehavet och det enda lag som trycker på mot mål ...
Matchen är redan vunnen, inget för hemmasupportrar att ödsla tid på så folk gick hem till soffan nöjda med en dag till utan att uppröras, ryckas med i tvivel på lagledningen.
Vavadejasa sjunger de från hustaken just när solen går ned. Heja, heja Svetsarn du är bra och vet vad vi vill ha. Seger, Seger, Seger i valen så vi slipper kvalen, Stefan, Stefan, Stefan.
Förnekelse och humor är stora krafter!
Som sagt, jag tror inte att det är den stora paniken som alla framställer att det är. Men jag förnekar heller inte att smittan sprids, jag tror bara att den inte är så farlig som media vill framstå att den är som. Att de ljuger om att de har koll är ju för att försöka intala människan att vi har det bra i sverige! "Sverige har aldrig varit så trygg" så ser vi ökning på allt som handlar om brott emot ungdomar, våldtäkter , migrationen osv.
Som morgan johansson sa att största delen av invandringen var arbetskraft med doktorer, civilingenjörer osv, när det i självaste verket var bärplockare som stod för den stora den av arbetskraftsinvandringen. Detta är något jag tycker redan befolkningen i Sverige kunnat arbeta som istället för att gå runt på socialbidrag..