2020-02-28, 08:08
Medlem
Medlem33s avatar
Tycker att Alex har blivit mera anonym, håller i möte och äter. Stort sett det han bidrar med
2020-02-28, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bruk
Varför skulle produktionen lura OSS med en röstning? Dom har varit transparenta med oss hela tiden. Mergim ska röstas på, han ska bli smittad. Är man smittad får man inte tävla.

Kika gärna senaste klippet från Victoria i bikten. Hon ser ALLT som det är nu. Hon önskar att amilia inte vann och mycket mer. Klok tjej.
Viktig omröstning m.a.o beroende på vem man vill ha ut om jag förstått saken rätt med smittan.
2020-02-28, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Nej vad dum jag är förresten. Julia är ju redan säker, så självklart är det någon slags makt sjuklingarna ska tävla om? (Rädda en av de som hänger löst så det bara är två kvar..)
Samtidigt svårt och veta. Produktionen verkar kunna ändra reglerna hur som helst under tidens gång ..
2020-02-28, 08:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Nej vad dum jag är förresten. Julia är ju redan säker, så självklart är det någon slags makt sjuklingarna ska tävla om? (Rädda en av de som hänger löst så det bara är två kvar..)
Det är det som är min och andras teori. Vi vill inte att Mergim ska få en chans att rädda Anty.

Tillägg: för vi vill se om Anty klarar av en nominering i dagsläget. Vi är beredda med flera enheter och ska rösta för att få ut henne. Hon har många följare, men har haft 12 (?) år på sig att samla ihop dem. Många verkar ha fallit bort på vägen, då hon inte får vare sig många visningar eller likes.
Senast redigerad av Ofcoursemyhorse 2020-02-28 kl. 08:24.
2020-02-28, 08:28
Medlem
Varför tror folk att det handlar om vem som ska få tävla? Det handlar om vem som INTE ska få chans att tävla. Big brother talar klarspråk i omröstningen. Vem ska få bacillen? Vad gör bacillen = man får INTE tävla. Därför får ALLA som är säkra förutom bacillerna tävla om makten att rädda någon.
2020-02-28, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det är det som är min och andras teori. Vi vill inte att Mergim ska få en chans att rädda Anty.

Tillägg: för vi vill se om Anty klarar av en nominering i dagsläget. Vi är beredda med flera enheter och ska rösta för att få ut henne. Hon har många följare, men har haft 12 (?) år på sig att samla ihop dem. Många verkar ha fallit bort på vägen, då hon inte får vare sig många visningar eller likes.

hur gör ni när ni rösta med flera enheter vad använder ni? jag kör bara iphonen cmorre+tv4play

rösta vi datorn går väl inte?
2020-02-28, 08:32
Medlem
DjPuttes avatar
Kommer inte vara ngn tävling där man kan rädda ngn från bli utröstad, Tror det är en tävling du kan vinna att inte bli utröstad ingen räddningsplanka för ngn!
2020-02-28, 08:32
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hur gör ni när ni rösta med flera enheter vad använder ni? jag kör bara iphonen cmorre+tv4play

rösta vi datorn går väl inte?
Använder flera telefoner + plattor. Dator går väl också?
2020-02-28, 08:34
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kommer inte vara ngn tävling där man kan rädda ngn från bli utröstad, Tror det är en tävling du kan vinna att inte bli utröstad ingen räddningsplanka för ngn!
Kan tycka att de skulle uttryckt sig "vem vill du ge immunitet?" då hade man valt Sami för att markera vart man står.
2020-02-28, 08:36
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Kan tycka att de skulle uttryckt sig "vem vill du ge immunitet?" då hade man valt Sami för att markera vart man står.
Han är redan immun från bli utröstad han har gyllene liftkortet redan....
2020-02-28, 08:37
Medlem
avixs avatar
Det är uselt att man inte ens vet vad fan man röstar på. De kan lika gärna lotta själva.
2020-02-28, 08:37
Medlem
Citat:
Använder flera telefoner + plattor. Dator går väl också?

var röstar man på datorn då? gå man in på cmore får man ju bara fram avsnitten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in