2020-02-28, 07:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ett tips varje gång ni skriver ett inlägg om kräken så skriv ut deras namn. Alla sidor reggas av Google och det skulle vara underbart att de under några år får FB tråden högst upp i listan.
Det gör jag regelbundet, när jag skickar små söta hälsningar. Som t.ex när Amilia Stapelfeldt skrattade åt funktionsnedsatta människor som har narkolepsi. Även Tourettes syndrom är något som Amilia Stapelfeldt har skrattat friskt åt i TV. Det är roligt med funktionshinder och att skratta åt andras missöden. Eller hur, Amilia Stapelfeldt?
2020-02-28, 07:30
Medlem
Varför skulle produktionen lura OSS med en röstning? Dom har varit transparenta med oss hela tiden. Mergim ska röstas på, han ska bli smittad. Är man smittad får man inte tävla.

Kika gärna senaste klippet från Victoria i bikten. Hon ser ALLT som det är nu. Hon önskar att amilia inte vann och mycket mer. Klok tjej.
2020-02-28, 07:32
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
En fråga: varför låter skitproduktionen barnen ha sovmorgon varje jävla dag? Vi andra får gå upp klockan 06:00. Ska de aldrig få testa det? Det vore kanske en idé, annars. DANCE, PUPPETS!
2020-02-28, 07:35
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
En fråga: varför låter skitproduktionen barnen ha sovmorgon varje jävla dag? Vi andra får gå upp klockan 06:00. Ska de aldrig få testa det? Det vore kanske en idé, annars. DANCE, PUPPETS!

Ja men då måste ju BB fylla dagarna med något, på tok för mycket dötid som det är nu.
Ska de gå upp kl 6 så lär de ju gå och lägga sig tidigt också.
2020-02-28, 07:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det gör jag regelbundet, när jag skickar små söta hälsningar. Som t.ex när Amilia Stapelfeldt skrattade åt funktionsnedsatta människor som har narkolepsi. Även Tourettes syndrom är något som Amilia Stapelfeldt har skrattat friskt åt i TV. Det är roligt med funktionshinder och att skratta åt andras missöden. Eller hur, Amilia Stapelfeldt?

Amilia "sjökon" Stapelfeldt är så korkad så att t.o.m. Big Ben stannar.
Jag håller med dig, bra att du skriver ut Amilia "sjökon" Stapelfeldts namn.
2020-02-28, 07:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Ja men då måste ju BB fylla dagarna med något, på tok för mycket dötid som det är nu.
Ska de gå upp kl 6 så lär de ju gå och lägga sig tidigt också.
Sant, men om de hade resurser att fylla dagarna hade man kunnat kombinera tidig uppstigning med sena läggningar. Så jävla lågt tempo. Är det så här alla säsonger? Har aldrig följt live förut, men jag går upp och förväntar mig underhållning, så ligger de och sover... De är där för MIN underhållning.
2020-02-28, 07:41
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ett tips varje gång ni skriver ett inlägg om kräken så skriv ut deras namn. Alla sidor reggas av Google och det skulle vara underbart att de under några år får FB tråden högst upp i listan.

Riktigt bra av dig . Tack för tipset.
Så det skall störa dom att få upp tex Amilia blåvalen Stapelfeldt , Antonia anty spacklet Johnson osv !
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-02-28 kl. 07:43.
2020-02-28, 07:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Men att kalla någon för hund har väl ingen större betydelse i västvärlden och jag vägrar att ta till mig sådana uttryck från annan kultur. BB, lika lite som rättsväsendet kan inte göra ett skit mot sådana uttal.

Förövrigt ser gärna att Mergim blir kvar ett tag till med sina damputbrott. Lebb-Lisa får min röst då det inte finns en chans att Anty åker ut i detta läge, eller tänker jag fel?

Då bör Mergim "blattealbanen" Feka lära sig hur man lever i västvärlden och inte anamma en kultur som förnedrar flickor och kvinnor även om det nu inte skulle vara olagligt betyder det inte att det inte är omoraliskt och ondsint. Jag förstår att du gillar mobbning och vill ha kvar Mergim "blattealbanen" Feka?

Varför skulle det inte finnas en chans att kackerlackan Antonia ”Spacklet ” Johnson skulle åka ut.
Bort med henne bara.
2020-02-28, 07:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Riktigt bra av dig . Tack för tipset.
Så det skall störa dom att få upp tex Amilia blåvalen Stapelfeldt , Antonia anty spacklet Johnson osv !

Jovisst +1
2020-02-28, 07:58
Medlem
Citat:
Varför skulle det inte finnas en chans att kackerlackan Antonia ”Spacklet ” Johnson skulle åka ut.
Bort med henne bara.
Hon verkar ha ett brett stöd bland dem som figurerar i socialamedier, och det såg vi i också i omröstningen igår. Det var ganska jämnt mellan Patrik "kapten klänning" Svensson och Anty fram till sen förmiddag, men när snorungarna och fjortisarna vaknade till liv drog hon ifrån ..
2020-02-28, 08:04
Medlem
Nu kanske jag blir hatad här men jag tycker Amalia faktiskt är lite rolig och underhållande. Jag tycker alla fyller sin funktion utom Martin. Fan va tråkig han är. Han borde åka ut om någon!
Jasse är också tråkig men verkar vara en fin människa.

Jag gillar Lennie för även om han är anonym så är han ändå mysig haha.

Favoriten är Sami. Snacket när han är med blir alltid underhållande
Patsy gillar jag också som fan.
Vicky är underhållande men lite för mycket ibland. Men hon hjälper ändå till att få lite energi.

Anty...hennes karaktär visades så tydligt på immunitetstävlingen. När hon inte får som hon vill blir hon en djävul. Precis allt ska gå hennes väg och hon hatar att tappa masken, hon visste att hon va kass på stakningen men istället för att skratta åt sig själv så börjar hon skrika och ha sig. Inte så attraktivt.

Önskar så att det kom in en mycket snyggare tjej i huset så att hon får svettas lite.
2020-02-28, 08:06
Medlem
avixs avatar
Nej vad dum jag är förresten. Julia är ju redan säker, så självklart är det någon slags makt sjuklingarna ska tävla om? (Rädda en av de som hänger löst så det bara är två kvar..)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in