2020-02-27, 11:25
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnkeborgBombare
Att tioåringar går runt med kniv på våra gator är ju bara sjukt. Vad gjorde man själv i den åldern?

Detta var new low. Kommer det någonsin att vända? Löfven, AVGÅ!

"-Det är oacceptabelt!"
Citera
2020-02-27, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vihainen
En kniv är ett dödligt vapen i allas händer och otroligt svårt att försvara sig mot.
Du är nog ensam i världen om att vara vuxen och ha svårt att försvara sig emot tioåringar, trots det gapar du om att skalpera och karva ut ögonen som om du vore någon jävla shaman!

En tioåring är inte särskilt svårt att oskadliggöra fattar du väl?
Klart som fan att man gör vad man måste för att skydda sitt barn men att hålla på och snack som dig, som om det vore någon jävla Steven Seagal-film är så jävla töntigt...

Men det är väl klart, nätet är väl det enda ställe du får leva ut dina pojkrumsfantasier!
Citera
2020-02-27, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Du är nog ensam i världen om att vara vuxen och ha svårt att försvara sig emot tioåringar, trots det gapar du om att skalpera och karva ut ögonen som om du vore någon jävla shaman!

En tioåring är inte särskilt svårt att oskadliggöra fattar du väl?
Klart som fan att man gör vad man måste för att skydda sitt barn men att hålla på och snack som dig, som om det vore någon jävla Steven Seagal-film är så jävla töntigt...

Men det är väl klart, nätet är väl det enda ställe du får leva ut dina pojkrumsfantasier!

Nu va väl knappast problemet att oskadliggöra ett par 10åringar, det klarar nog till och med en hashtomte som du av trots att du "rökt 1g om dagen i 20år" (som om det vore en bedrift att skryta om).
Men för en 1.5åring så är det svårare.

Fråga: Om en 10åring drar en skarpladdad pistol mot din dotter/son. Tänker du såhär "ääh grabben är ju bara 10 bast han kan ju inte sikta och orkar säkert inte ens trycka av den". Eller agerar du?

Anyway, kommer någon med en kniv mot mig eller mina barn (Ingalill 86år eller Abdi 10år, spelar ingen roll) så kommer inte personen i fråga gå där ifrån utan livshotande skador. Om det däremot är Abdulha 24år, erfaren knivmördare, så kommer troligen jag ligga död på backen *för att inbringa lite ödmjukhet eftersom jag inte är en superhjälte*. Jag hade gjort det som krävs i situationen för att trygga mitt barns säkerhet. Punkt....
Citera
2020-02-27, 13:32
Avstängd
konstapels avatar
Det hela låter väldigt konstigt, varför skulle de hota en bebis med knivar?
Citera
2020-02-27, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Det hela låter väldigt konstigt, varför skulle de hota en bebis med knivar?

Om det ens har hänt, så ville väl apungarna förmodligen ha farsans mobil.
Citera
2020-02-27, 16:08
Medlem
Citat:
Nu va väl knappast problemet att oskadliggöra ett par 10åringar.
För dig var det ju "otroligt svårt" nyss? För mig och de flesta andra är det mycket riktigt inga som helst problem. Inte heller behöver man göra några ninjamoves, vare sig det handlar om krav maga, wing chun eller Kama sutra. Man behöver faktiskt inte ens skalpera någon, det där är bara i din fantasi för du vill låtsas vara tuff. Slappna av liksom, om du mot förmodan får barn en vacker dag kommer du kanske inse hur jävla töntig du låter...
Citera
2020-02-27, 16:50
Medlem
Citat:
För dig var det ju "otroligt svårt" nyss? För mig och de flesta andra är det mycket riktigt inga som helst problem. Inte heller behöver man göra några ninjamoves, vare sig det handlar om krav maga, wing chun eller Kama sutra. Man behöver faktiskt inte ens skalpera någon, det där är bara i din fantasi för du vill låtsas vara tuff. Slappna av liksom, om du mot förmodan får barn en vacker dag kommer du kanske inse hur jävla töntig du låter...

"En kniv en ett dödligt vapen i allas händer och otroligt svårt att försvara sig mot" kan du läsa det eller har drogerna gjort mer skada än du vågar erkänna?
En normalt funtat 10åring vet väl hur man hugger med en kniv?

För din vetskap så har jag barn ( i Plural).

Om du mot förmodan skulle få behålla vårdnaden av ett barn trots att du är en vidrig pundare (ja socialen gör tyvärr inte alltid sitt jobb) så kanske du skulle få en ryggrad du med och vara villig att försvara dom, dö för dom och döda för dom. Men troligen så kommer du sitta nedrökt i en sliten skinnsoffa medans barnet i fråga blir hotad med kniv och på så vis vara den värdelösa föräldern som vi alla redan visste att du skulle bli.
Citera
2020-02-27, 17:05
Medlem
Citat:
"En kniv en ett dödligt vapen i allas händer och otroligt svårt att försvara sig mot" kan du läsa det eller har drogerna gjort mer skada än du vågar erkänna?
En normalt funtat 10åring vet väl hur man hugger med en kniv?

För din vetskap så har jag barn ( i Plural).

Om du mot förmodan skulle få behålla vårdnaden av ett barn trots att du är en vidrig pundare (ja socialen gör tyvärr inte alltid sitt jobb) så kanske du skulle få en ryggrad du med och vara villig att försvara dom, dö för dom och döda för dom. Men troligen så kommer du sitta nedrökt i en sliten skinnsoffa medans barnet i fråga blir hotad med kniv och på så vis vara den värdelösa föräldern som vi alla redan visste att du skulle bli.
Fyfan vad löjlig du är, jag skrev tydligt:
Citat:
man gör vad man måste för att skydda sitt barn
Uppenbarligen läste du det eftersom du sen kopierade den texten:
Citat:
Jag hade gjort det som krävs i situationen för att trygga mitt barns säkerhet. Punkt....
Skillnaden mellan dig och mig är att du tror att det krävs att man måste skalpera och karva ut ögonen, eftersom det är "otroligt svårt att oskadliggöra en tioåring"

Kom igen liksom, en tioåring knuffar man ju omkull ditt jävla spån...
Citera
2020-02-27, 18:26
Medlem
Citat:
Fyfan vad löjlig du är, jag skrev tydligt:

Uppenbarligen läste du det eftersom du sen kopierade den texten:

Skillnaden mellan dig och mig är att du tror att det krävs att man måste skalpera och karva ut ögonen, eftersom det är "otroligt svårt att oskadliggöra en tioåring"

Kom igen liksom, en tioåring knuffar man ju omkull ditt jävla spån...

Nej det duger nog gott och väl med en tillsägelse och en polisanmälan om man är lagd åt det hållet.

Skalpering och karva ögon var mer kul kuriosa.

Ponera att dom faktiskt knivhotade ett barn på 1.5 år, då förtjänar man något vidrigt i gengäld.
Jag talar för mig själv och jag hade brukat övervåld mot babianbarnen. Sen att du tror att man måste vara en jävla actionhjälte för det får väl stå för dig.

Men vafan debatterar du om vad jag hade gjort och inte ditt jävla WT?
Om du vill vara en soya-boy får du väl vara det.
Men för mig så är mina barn ett big NO NO och ett övertramp som förtjänar att straffas efter det också.
Citera
2020-02-27, 20:05
Medlem
Citat:
Nej det duger nog gott och väl med en tillsägelse och en polisanmälan om man är lagd åt det hållet.

Skalpering och karva ögon var mer kul kuriosa.

Ponera att dom faktiskt knivhotade ett barn på 1.5 år, då förtjänar man något vidrigt i gengäld.
Jag talar för mig själv och jag hade brukat övervåld mot babianbarnen. Sen att du tror att man måste vara en jävla actionhjälte för det får väl stå för dig.

Men vafan debatterar du om vad jag hade gjort och inte ditt jävla WT?
Om du vill vara en soya-boy får du väl vara det.
Men för mig så är mina barn ett big NO NO och ett övertramp som förtjänar att straffas efter det också.
Det är ju du som försöker vara någon slags actionhjälte, och om man inte karvar ut ögonen och skalperar så är man en soyaboy?
Herregud, hör du inte hur du låter?
Citera
2020-02-28, 04:37
Medlem
Citat:
Det är ju du som försöker vara någon slags actionhjälte, och om man inte karvar ut ögonen och skalperar så är man en soyaboy?
Herregud, hör du inte hur du låter?

Men fan va korkad och tjatig du är!

Vad är det du inte fattar?

Men ska vi ändå tjata i samma spår hela tiden så tänker jag stå fast vid att du garanterat hade kastat ditt barn i deras armar och räddat dig själv. Därav är du en soyaboy.
Eller högst troligt skulle du inte ens vara närvarande, för drogerna är ju självklart viktigare än dina barn! Jävla miffo!

Fattar du hur tråkig du blir att diskutera med?
Eller har du en psykos som gör att du går på repeat o hjärnan har kuggat fast?
Citera
2020-02-28, 08:08
Medlem
Citat:
Men fan va korkad och tjatig du är!

Vad är det du inte fattar?

Men ska vi ändå tjata i samma spår hela tiden så tänker jag stå fast vid att du garanterat hade kastat ditt barn i deras armar och räddat dig själv. Därav är du en soyaboy.
Eller högst troligt skulle du inte ens vara närvarande, för drogerna är ju självklart viktigare än dina barn! Jävla miffo!

Fattar du hur tråkig du blir att diskutera med?
Eller har du en psykos som gör att du går på repeat o hjärnan har kuggat fast?
Ja det är en ytterst märklig diskussion, det måste jag hålla med om...

Jag har enbart ifrågasatt det du själv sagt här i tråden, nämligen att du skulle karva ut ögonen och skalpera en tioåring som var otroligt svår att oskadliggöra. Medans du kokat ihop något taget ur luften, något jag aldrig påstått. Tvärtom har jag sagt att man skulle göra det som krävs, så det där med att jag skulle kasta mitt barn finns bara i din fantasi... Och så har du fortsatt med endast fantasier och lögner och påhitt istället för att stå för det du faktiskt sagt.

Det är alltså du som fastnat i någon psykos när du ljuger och hittar på, medans jag mest vill veta hur fan du tänkte... Men jag gissar att du varken vill eller kan argumentera för din sak så vi lämnar denna mardröm bakom oss tycker jag!

P.s. jag har slutat knarka, gör det du med! D.s.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in